Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 23:44   #121
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvorfor skal jeg det?

Du kan forresten redigere hovedinnlegget selv, om du ønsker det (endreknapp oppe til høyre).

Hvorfor skal hun endre? Da ser jo hele diskusjonen helt teit ut. Azi kan sikkert stå for sine meninger.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:49   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg er helt enig med Glitter, og synes slike tråder er dustete. Jeg HAR unngått denne tråden, helt til jeg skjønte at det måtte være litt krangling her. Det kan da ikke være 120 isj-og-æsj-svar heller?

Og Skremmern, hvorfor kan man si absolutt hva man vil, bortsett fra at "dette var et dustete tema"? :tolker heftig:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:54   #123
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Slike tråder er for meg det samme som Big Brother og Se og hør.

Det trigger kikkeren i oss, og spiller på folks nysgjerrighet. Liker det ikke.

Jeg mener ikke med dette å spesielt kritisere hovedinnlegger. Jeg tror ikke hun la ut denne tråden for å være "Se og Hør", selv om jeg tolker slike tråder i den retningen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:01   #124
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.


Og Skremmern, hvorfor kan man si absolutt hva man vil, bortsett fra at "dette var et dustete tema"? :tolker heftig:


Jeg sier ikke at man ikke kan gjøre det, jeg synes bare det er meningsløst og at man i stedet bør hoppe over tråder som ikke fenger.

Og hvorfor kan ikke jeg si at det er dustete å si at det er dustete å si at tråden er dustete?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:05   #125
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Denne tråden er teit, ekle folk som legger ut slike linker.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:45   #126
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvorfor skal hun endre? Da ser jo hele diskusjonen helt teit ut. Azi kan sikkert stå for sine meninger.

Er det noen som har sagt at hun skal endre? Det var HI som ønsket tråden slettet, jeg foreslo at denne da heller endret innlegget sitt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:37   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg sier ikke at man ikke kan gjøre det, jeg synes bare det er meningsløst og at man i stedet bør hoppe over tråder som ikke fenger.

Og hvorfor kan ikke jeg si at det er dustete å si at det er dustete å si at tråden er dustete?

Det er klart du kan, Skremmern!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:45   #128
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

LOve is in the air.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 14:00   #129
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Det er helt utrolig at en tråd som så få liker, kan bli så lang.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:43   #130
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det er helt utrolig at en tråd som så få liker, kan bli så lang.

Artig dette her ja.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 14:36   #131
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg henger meg på Glitter. Jeg synes det er forunderlig at noen som synes drap er forkastelig og håper Gud velsigner Saddams tapte sjel legger ut en slik link.

Selv om jeg ikke er nevnteverdig interessert i å se mennesker bli drept på ordentlig, hadde jeg hatt en smule større velvilje for innlegget dersom følgeteksten var noe sånt som "se alle nysgjerrige - her henger de Saddam! Nå kan dere fråtse i morbiditeter dere som vil".

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 15:03   #132
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Skal vi se.....
Enig med Skremmern og Vimsen
Uenig med Glitter
Mot dødsstraff
Saddam var ikke en snill mann (ihvertfall ikke de siste år, 80-tallet kan vel diskuteres)
Henging på tv er dumt
Henging på nett er dumt
Conradi hadde tynn tiss.

Oppsummert ok?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 15:44   #133
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.


Skremmern: Tråden ligger her, det er ingen som har bedt om at den blir slettet. Men, ganske mange har reagert på hvorfor den er postet slik den er blitt (i en egen tråd, med catchy tittel) når den hadde passet inn i de andre saddamtrådene, og det er det som diskuteres her. Move along.

De andre saddamtrådene! Tenk at vi har en hel samling saddamtråder her inne.

Folk som poster lenker til henrettelser har en helt spesiell plass i mitt hjerte ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:08   #134
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg henger meg på Glitter. Jeg synes det er forunderlig at noen som synes drap er forkastelig og håper Gud velsigner Saddams tapte sjel legger ut en slik link.

Selv om jeg ikke er nevnteverdig interessert i å se mennesker bli drept på ordentlig, hadde jeg hatt en smule større velvilje for innlegget dersom følgeteksten var noe sånt som "se alle nysgjerrige - her henger de Saddam! Nå kan dere fråtse i morbiditeter dere som vil".

Signerer denne.

Jeg synes sammensetningen mellom lenken og bonusytringene med litt forferdelse, litt halvfromhet var rednecktexasharry.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:10   #135
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Herregud, dere tar jo helt av.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:31   #136
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av esme, her.


Jeg synes sammensetningen mellom lenken og bonusytringene med litt forferdelse, litt halvfromhet var rednecktexasharry.

I love it when you talk dirty.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:43   #137
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I love it when you talk dirty.

God bless you, darlin´!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no