Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 00:41   #81
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg veit desverre ikkje korleis bagen til Maxi Cosi Mura er, men me har vert godt fornøyd med sportsdelen til denne. Er og ein fordel med at ein kan klikke Maxi Cosi bilsetet på, dersom ein berre skal trille rett inn i butikken og ungen har sovna.

Maxi-cosi Mura

Det kan man på TFK og, med et adapter, veldig greit!
Jeg elsker TFKen min, og har til nå kun hatt behov for den. Bagdelen var lang og Lille hadde god plass i den.
Sportsdelen har lang rygg, og de små sitter veldig skjermet inni der.
Eneste minuset jeg kan tenke meg er at en triller med barnet vendt fra seg, nå er ikke det et problem for oss siden Lille elsker å sitte å kikke rundt seg. Prøvde en vogn der jeg hadde henne mot meg og det var iltre protester.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 16:43   #82
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg veit desverre ikkje korleis bagen til Maxi Cosi Mura er, men me har vert godt fornøyd med sportsdelen til denne. Er og ein fordel med at ein kan klikke Maxi Cosi bilsetet på, dersom ein berre skal trille rett inn i butikken og ungen har sovna.

Maxi-cosi Mura

Jeg likte igrunnen denne vogna jeg...
Har kikket på den på nett nå, og det eneste jeg lurer på egentlig er hvordan er det med sportsdelen på vinteren? Blir det litt lite lunt? Og hvilke poser kan man bruke når det er fempunktssele? Man kan vel ikke ha skinn nedi da? Eller kan man feste på en ekstra sele som man kan ha inni posen?

Det jeg likte var at man kan bruke både bilstol, bag og sportsdel. Og at den er vendbar. Den har også greie fordekk selv om de er mindre enn bakdekkene. Ulempen er vel kanskje at den får fire spor i snøen da....Men det er ei som har skrevet om erfaringene sine og hun sier den fungerer supert på snø....

Skal se på den TFK eller hva den heter og. Siden den og kan brukes med sete...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 16:46   #83
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

jeg så på mura som ekstra vogn

Den er veldig veldig kort i ryggen så snoopy som var da 9 mnd var nesten like lang i ryggen som vogna så jeg slo den i fra meg.
ellers var den god og kul

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 16:53   #84
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Kikket på TFK sin nå, men tror ikke jeg likte den så veldig.
Har dessuten bare tre hjul da... Men jeg må vel kanskje fire på noen av kravene mine snart...

Ang kort i ryggen så tenker jeg at jeg kan skifte ut vogna når våren kommer om jeg har behov for det. Mitt største kreitera er vel at vogna skal være grei vinteren igjennom sånn komfortmessig for babyen. At det kan brukes en god pose i sportsdelen om jeg må over i den i løpet av vinteren. Så det at den er litt kort i ryggen tror jeg ikke trenger å bli et problem sånn sett....

Kikket på emaljunga sine på en butikk i dag. De hadde ikke så mye utvalg. Syns de var veldig klumpete jeg da....? Og den bremsen på den jeg så på kunne jo vekke en sovende bjørn! hehe...

Noen som har prøvd å bestille vogn fra utlandet? Er det noe som helst problematisk?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 17:17   #85
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

jeg ville ikke valgt simo, verste vogna jeg noen gang har hatt. Tung, stor og tok mye plass. God som turvogn men å ha bare den vogna når man skla ha den mye ut inn av bilen anbefales ikke. Vi er storfornøyde med oth, skal definitivt ha det neste gang også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 17:25   #86
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg var hardnakket tilhenger av firehjulsvogner da jeg gikk gravid med eldste, men når man en gang har fått smaken på roterende forhjul er det ingen vei tilbake. Men pass på at forhjulet kan låses på en eventuell trehjuling. Det kan det stort sett på alle vogner. (Vet faktisk ikke om noen trehjuling uten denne muligheten.)

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 17:40   #87
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Maxi-cosi mura er definitivt ikke noe for snøvær iallefall. I og med at hjulene ikke er paralelle, vil man jo ha nødt til å lage 4 spor i snøen - framfor 2 med en "tradisjonell" 4-hjuling.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 17:42   #88
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg er ikke inne på vognfronten lenger, men tror jeg ville valgt samme løsning som jeg valgte med mine opprinnelige juli og augustbarn.

Simo bagvogn første vinter og snerten kul sak til våren.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:11   #89
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

TFK er den perfekte vogna synes jeg.

Bagen er like stor som de største til simo,
Sittedelen er like stor som de aller største til Simo, større enn duo og kombi.
Den har store gode hjul. Er veldig stabil uansett føre. Den er veldig lett å løfte inn og ut av bilen på grunn av måten man legger den sammen. Man får 2 gode håndtak på hver side til å løfte den inni bilen med. Den er liten sammenlagt og mye smalere mellom hjulene bak enn de fleste andre vogner av samme slaget. Den har god og lun kalesje.

Skal jeg ha en vogn til må det være for å ha noe som er ENDA mindre sammenlagt. Altså en reisetrille.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:18   #90
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Om du skal ha 4 hjul, og en ok størrelse i bag ville jeg valgt Brio Happy eller Emmaljunga (den H har).

Jeg liker min Brio Happy veldig godt, synes den er utrolig snasen å klappe sammen (uten å måtte ta av bag) Lett å sette sammen, veldig lun og god å trille. Synes den er ren og fin i stilen også.

Jeg synes OTH er helt nydelig, men den kan du jo kjøpe til neste år, som sportsvogn? Å få noen særlig stor dupose oppi OTH bag med en baby som er 4-5 mnd ER trangt vil jeg påstå..

Synes Brio Happy også scorer litt på plassen under vogna.. der synes jeg feks TFK er trang. Vanskelig å putte noe under.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:22   #91
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Om du skal ha 4 hjul, og en ok størrelse i bag ville jeg valgt Brio Happy eller Emmaljunga (den H har).

Jeg liker min Brio Happy veldig godt, synes den er utrolig snasen å klappe sammen (uten å måtte ta av bag) Lett å sette sammen, veldig lun og god å trille. Synes den er ren og fin i stilen også.

Jeg synes OTH er helt nydelig, men den kan du jo kjøpe til neste år, som sportsvogn? Å få noen særlig stor dupose oppi OTH bag med en baby som er 4-5 mnd ER trangt vil jeg påstå..

Synes Brio Happy også scorer litt på plassen under vogna.. der synes jeg feks TFK er trang. Vanskelig å putte noe under.

Jeg må komme og trille den happyvogna di en dag. Ble så usikker når jeg er så mye lavere enn deg, og den har vel ikke regulerbart styre?

Nå ble vi litt opphengt i at det er praktisk med vogn du kan klipse på bilstolen på da. Så vi får se hva vi kommer fram til... Har ikke noen savnet det å kunne slippe å flytte en sovende baby over i vogna?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:23   #92
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Eg har hatt pose til jentga vår i Murra vogna. Den er berekna på 5 punkt sele så det var ikkje noko problem.

Hadde du budd i nærleiken så skulle du fått tatt den på ein testrunde ( med ein av trolla i )
Den blir nok lagt ut for salg snart og trur eg.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:28   #93
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg må komme og trille den happyvogna di en dag. Ble så usikker når jeg er så mye lavere enn deg, og den har vel ikke regulerbart styre?

Nå ble vi litt opphengt i at det er praktisk med vogn du kan klipse på bilstolen på da. Så vi får se hva vi kommer fram til... Har ikke noen savnet det å kunne slippe å flytte en sovende baby over i vogna?

Den har sånn teleskopstyre. Som kan reguleres opp og ned.

Jeg tror det er vanskelig å finne den "perfekte" vogna. Men jeg må innrømme at jeg liker å ha baret mot meg - og ikke fra meg. Men det er sikkert en vanesak det og.

Har du sett på Emmaljunga Nito City, med bag? Lett, liten og snerten synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:29   #94
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Har ikke noen savnet det å kunne slippe å flytte en sovende baby over i vogna?

Ikke egentlig? Mine barn har alltid våknet når bilen har stoppet. Men med Emmaljunga kan man visst det også? H har iallefall det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:30   #95
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg har hatt pose til jentga vår i Murra vogna. Den er berekna på 5 punkt sele så det var ikkje noko problem.

Hadde du budd i nærleiken så skulle du fått tatt den på ein testrunde ( med ein av trolla i )
Den blir nok lagt ut for salg snart og trur eg.

Takk for tilbudet
Skal finne ut hvor de selger den og så ta en tur og kikke tror jeg..

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:30   #96
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

TFK er litt trang under når den er sportsvogn ja. Men ikke som bagvogn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:31   #97
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den har sånn teleskopstyre. Som kan reguleres opp og ned.

Jeg tror det er vanskelig å finne den "perfekte" vogna. Men jeg må innrømme at jeg liker å ha baret mot meg - og ikke fra meg. Men det er sikkert en vanesak det og.

Har du sett på Emmaljunga Nito City, med bag? Lett, liten og snerten synes jeg.

Åh, har den det? Da stiller det seg jo litt annerledes med en gang da.

Skjønner du jeg blir forvirret eller?

Skal se på den emaljunga vogna...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:34   #98
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Bli med å se på Reflex mandag da? Opphørssalg starter kl 10.. (Lade)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:35   #99
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

TFK er litt trang under når den er sportsvogn ja. Men ikke som bagvogn.

Sant det. Jeg liker TFK som bagvogn, men ikke som sportsvogn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 18:37   #100
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Ang Bugaboo.. jeg og noen venninner var på trilletur like før jul. I snø og slaps. Det var en Brio Happy, en Simo, en Emmaljunga og en Bugaboo. Jeg tør påstå at turen var lettere for oss tre som ikke hadde Bugaboovogna. Den er ikke helt optimal for Trønderføre, om man har planer om å trille en del.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no