Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan bli kvitt skjærer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 20:57   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan bli kvitt skjærer?

De har kongress på verandaen min for tiden. Nærmere bestemt i 5-tiden om morgenen, og jeg har soverommet mitt rett innenfor. Fugleskitt blir det også.

Noen som har noen glupe idéer? Eksen skjøt dem, det er vel det eneste jeg savner ved ham... men jeg kan ikke skyte, og har ikke noe å skyte med heller.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 20:58   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Løp rundt som en gærning, skrik og hoi mens du smeller med kinaputter?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:12   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Løp rundt som en gærning, skrik og hoi mens du smeller med kinaputter?

Det er nesten forsøkt... og det virker jo der og da, men skjærer ser ut til å ha dårlig hukommelse. Jeg har ikke lyst til å jage skjærer i 5-tiden hver morgen resten av høsten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:16   #4
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Han eksen din hørtes fristende ut ja.

Sleng på et par måker, duer og en sinnsykt tjeld, så har du scenarioet rundt huset vårt. Hvis ikke bosspannet er tjoret igjen med kjetting og kampesteiner på toppen, finner du brukte drittbleier, skalker og youghurtbeger spredt rundt huset i et par hundre meters omkrets når du kommer sliten og gretten hjem fra jobb.

Altanen er dritt ned, opprinnelig malt hvit, nå gråbrun, måkene krangler og puler hele natten og den sinnsyke tjelden angriper vinduene dine fra kl 5 om morgenen. Sånt får meg til å lengte etter vinter.

Så skal jeg ikke en gang begynne å fortelle om alle de interessante insektene som invaderer huset ditt når det er bygget oppå en myr.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:14   #5
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Ser at noen er har hengt CD plater i en snor fra taket. Alså av den blanke blinkende slaget. Aner ikke om det virker...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:17   #6
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Ser at noen er har hengt CD plater i en snor fra taket. Alså av den blanke blinkende slaget. Aner ikke om det virker...

Det har jeg hørt er effektivt, men har ikke prøvd det selv.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:18   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Ser at noen er har hengt CD plater i en snor fra taket. Alså av den blanke blinkende slaget. Aner ikke om det virker...

Jeg er klar for å prøve alt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:34   #8
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Skyt dem. Det sier jeg hver gang jeg våkner klokka 5 av møkkafuglene. Men ikke har vi hagle og ingen av oss kan skyte. Men gubben var ut i vinduet og brølte en gang. Kanskje var det synet av hans behårede kropp som skremte mest

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 19:28   #9
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Skyt dem. Det sier jeg hver gang jeg våkner klokka 5 av møkkafuglene. Men ikke har vi hagle og ingen av oss kan skyte. Men gubben var ut i vinduet og brølte en gang. Kanskje var det synet av hans behårede kropp som skremte mest

Skaffe deg en hårete kropp kanskje??

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:37   #10
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Jeg ser både skjærer, måker, kråker og troster, og høyner med to påfugler.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:39   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Anbefaler definitivt CD-plater. Det liker de ikke.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:29   #12
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Anbefaler definitivt CD-plater. Det liker de ikke.

Espen Lind og DDE er spesielt frastøtende.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 19:46   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Espen Lind og DDE er spesielt frastøtende.

Heng også opp et par Vikingarna-skiver, og en Jenny Jensen og de stikker litt brennkvikt vil jeg tro.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:59   #14
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Anbefaler definitivt CD-plater. Det liker de ikke.

jeg hadde det på ripsbuskene mine. Det funket

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:47   #15
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Her har vi med hell brukt Lasse Stefans, Vikingarna og andre danseband. Samt Heidi Hauge og co.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 00:09   #16
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Skjærer ELSKER oppmerksomhet og terge oss !! Rett og slett!
Når jeg prøver å jage dem bort, så flyr de bare på takgarasjen og kommer ned igjen med engang jeg går inn. Jeg har kastet vann på dem, skremt dem og kastet stein etter dem, men ingenting nytter. De bare "ler" av meg.

CD plater....det får vi prøve. Har ikke så mange plasser å henge dem da. Kanskje det hjelper å bare lime dem på taket, eller spikre dem på veggen?

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 14:35   #17
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

CD plater....det får vi prøve. Har ikke så mange plasser å henge dem da. Kanskje det hjelper å bare lime dem på taket, eller spikre dem på veggen?

Nei, de må henge fritt. Det er skummelt.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 13:27   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Her er det satt opp ørner i full størrelse.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 13:29   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Her har vi med hell brukt Lasse Stefans, Vikingarna og andre danseband. Samt Heidi Hauge og co.

Hvor i all verden har du fått tak i det rælet?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 20:44   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvor i all verden har du fått tak i det rælet?

Esso avd. Hillbillyhelvete.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no