Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 22:31   #101
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, Callisto er kjempefint!
Vi var der i mai da lillebror var rett under 2 og det var så fint med bassengområdet som var så stort område som er helt grunt og lett oversiktig med små barn. Gled deg.

Hvordan er stranden der?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:34   #102
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hvordan er stranden der?

Stranden er ganske liten, men helt grei Det er en gressplen mellom bassengområdet og stranden om jeg husker riktig. Genialt med beliggenhet så nær stranden.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:17   #103
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Jeg også ble akutt reiselysten. Er kypros et sted man kan dra i starten av mai?

Jeg vil tro mai/juni er perfekt tid å reise til Kypros på. Vi var der i august og det var veldig varmt. Jeg elsker varmen så det var ikke noe problem, men jeg syns ikke Kypros var noe fint sted, mest pga at det var så brunt og tørt. I mai er det sikkert mye finere.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:41   #104
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Kan hvem som helst dra på disse senterne og bade? Vet du det?

De er kun for boende. Man må ha armbånd på som beviser at du er boende.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no