Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-11, 10:07   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Noen som har erfaringer med det? evt boligbytte??

Har veldig lyst å dra avgårde i sommer.. bare koble av og komme meg litt vekk, besøke familie og venner på øst og sørlandet..
tenker kanskje på å leie ut min leilighet de ukene... hvis huseier syns det er ok selvfølgelig.... Har noen gjort dette før?

Kanksje noen her vil bytte med meg i ukene 28-30?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:10   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Vi leide ut leiligheten vår i to måneder i fjor sommer, da vi var i utandet i fire måneder. Det er ikke klokt hvor mye man må pakke bort av personlige ting når noen fremmede skal bo der! Jeg hadde aldri gjort noe slikt for den leien man kan få for tre-fire uker. Vi fikk 20 000 for leieperioden vår, og jeg er fortsatt ikke overbevist om at det var verdt innsatsen. Vi hadde ikke gjort det samme en gang til.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:14   #3
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Du kan låne huset vårt en del av tiden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:17   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Uff da teofelia.. høres litt kjipt ut ja.. personlige ting som klær, bilder, private papirer osv?

tror ikke jeg får mer enn 8000 for min de ukene...



Avatar: hvor bor du da?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:23   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Eg framleigde min SiB-hybel i 1998. Måtte pakke bort ein del private ting, men det begrensar jo seg kor mykje det er når det er ei sjel buande på 20 kvadrat. Ein full familie er straks litt meir jobb. Men som student så tykte eg det var verdt jobben.

I 1998 dekka framleigar husleiga. I 1999 fekk eg ein halveten pose med kamferdrops. Politiet lånte kåken for å spane på naboen.

__________________
Bergensis

Sist redigert av Bergensis : 26-05-11 kl 10:31.
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:24   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med å leie ut sin egen leilighet i ferien?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Uff da teofelia.. høres litt kjipt ut ja.. personlige ting som klær, bilder, private papirer osv?

Alle klesskap må tømmes, alt man ikke vil at skal bli ødelagt eller stjålet må pakkes vekk, badeskapene må tømmes osv, osv. Det var en mye større jobb enn vi hadde forutsatt.

Dette gjelder selvsagt ved utleie til fremmede, og ikke ved utlån til folk man kjenner.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no