Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken middagsrett lager du oftest?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-14, 10:47   #61
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Vi har også laks minst en gang i uka, men jeg ser ikke på laks som en middagsrett, jeg tilbereder den jo på ulike måter og serverer ulikt tilbehør til.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 10:56   #62
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Taco,pannekaker,og tomatsuppe er gjengangere ( en stk kresen unge)

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 11:23   #63
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tror ikke vi har noen slike gjengangere og jeg har alltid syntes at det er rart at så mange spiser det samme uke etter uke.

Om du tenker at man spiser det samme hver uke, altså har f.eks fiskekaker hver mandag, pannekaker hver tirsdag osv, så er jeg enig med deg, men det er jo ikke det samme som å ha noen gjengangere? Er det virkelig ingenting du, mannen eller barna liker såpass godt at dere ønsker å spise det med ujevne mellomrom? For det syns isåfall jeg er rart.

Her er det nok mange gjengangere, uten at ukemenyen er lik fra uke til uke.. Fiskerettene er de som er mest populære, så det blir nok mye laks, fiskekaker, fiskeboller og fiskegrateng. Vi prøver å variere tilbehøret.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:15   #64
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Vi er rare og har pannekaker hver fredag og grøt hver lørdag, da med rom til kveldsmat som taco eller pizza på kvelden. Ellers varierer vi mye, det mest vanlige utenom de fire er nok wok-retter og pastaretter.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:26   #65
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Laks her og. Og spaghetti. Og fajitas på fredager.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:39   #66
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Pasta/spaghetti i form er noe jeg lager mye og som vel er retten som går aller mest igjen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:41   #67
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Taco på fredag er gjenganger, ellers har vi ikke noe fast tror jeg. Laks med pasta og fløtesaus og spaghetti med kjøttsaus har vi rimelig ofte da.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:41   #68
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Inntil nylig var det kyllingfilet i alskens variasjoner, helt til mannen påstod at om han måtte spise mer kylling kom han til å begynne å kakle.
Men laks seiler nok også opp som delt nr 1, og jeg er så middagslagelei at jeg ikke orker å være så innmari kreativ. Burde vurdere å lage en middagsliste igjen, det funka jo greit da vi prøvde det.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:50   #69
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Taco, uten tvil. Mann og barn er urokkelige, så det er på bordet nesten hver fredag. Men med hjemmelaget krydder, pico de gallo og guacamole er det faktisk et høydepunkt for meg også. Take away-sushi kommer nok på en god andreplass, tenker jeg.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 15:48   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Vi har også laks minst en gang i uka, men jeg ser ikke på laks som en middagsrett, jeg tilbereder den jo på ulike måter og serverer ulikt tilbehør til.

Jeg serverer laks på samme måte omtrent hver uke, slik jeg beskriv i mitt første innlegg i tråden. I tillegg spiser vi gjerne pai med laks, fiskegrateng med laks, lakseburger eller noe annet med laks en av de andre dagene. Vi spiser sikkert for mye laks.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 16:26   #71
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Det står nok mellom spaghetti bolognese og ovnsbakt laks i chillisaus, servert med grønnsaker til.

Lager også stortsett kylling en gang eller to i uka.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no