Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 14:28   #101
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg kan sterkt anbefale å fylle livet med diverse kriser sånn rundt 35 års alder. Da blir det liksom ikke verdt det å ha 40 års krise.

Det er alltid plass til en krise eller to. :dype sannheter om livet: (<- mangler vi ikke egentlig noen lotusstillings smilefjes? Eventuelt yoga smilefjes?)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:31   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg synes ærlig talt ikke at jeg skylder samfunnet noe mer å flashe de grå hårene mine enn å droppe foundation, smokey eyes, hold-in og push-ups og whatnot. Smoke and mirrors, som m^2 så bra sa det, alt sammen.

(Og heia deg, m^2, jeg gleder meg til å se deg med sølvstriper!)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:33   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes ærlig talt ikke at jeg skylder samfunnet noe mer å flashe de grå hårene mine enn å droppe foundation, smokey eyes, hold-in og push-ups og whatnot. Smoke and mirrors, som m^2 så bra sa det, alt sammen.

(Og heia deg, m^2, jeg gleder meg til å se deg med sølvstriper!)

Alle gjør som de vil selv, men jeg hadde forventet at man droppet å omtale andres utseende, som dine to kollegaer, i negative ordelag. Og å erklære at noe er STYGT, som Tussa gjør?

Hjelpes.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:34   #104
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg synes det er helt legitimt å være litt interessert/opptatt av hvordan man framstår, og samtidig bedrive andre sysler her i verden. De siste kommentarene her fikk meg til å tenke på min mor og hennes kollegaer bl.a. som er godt voksne damer, som er særdeles virksomme på sine felt innen utdanning og forskning. Men de liker da også å pynte seg, ordne håret, begeistres over fine klær og sko, og flere av dem trener litt, og legger da ikke inn årene selv om de bikker 60. Jeg opplever dette milevis i fra operasjoner, botox, unaturlig utseendefokus og ungdomwannabe-tendenser. Det handler vel mer om å ta vare på seg selv og trives der man er, og gjøre det beste ut av det man har.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:36   #105
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg tror nok "naturlig aldring" har vært et plagsomt issue for kvinner leeeheeenge før vi fikk massemedienes skjønnhetstyranni, ukeblader og forum, men det er jo fint at det går an å heve seg over det likevel. Og alle har vel noen områder de ikke bryr seg nok til å gjøre noe med, mens andre områder er mer vonde å forholde seg til. Greit nok at det er shallow å skrive om ting som grått hår, men det er nå en gang en ting mange vil være opptatt av når det kommer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:36   #106
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Du misforstår, Dronningen. Det er ikke snakk om hva man gjør selv. Det er hvordan man omtaler andre. Big difference.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:38   #107
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du misforstår, Dronningen. Det er ikke snakk om hva man gjør selv. Det er hvordan man omtaler andre. Big difference.

Ja, ser den.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:38   #108
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du misforstår, Dronningen. Det er ikke snakk om hva man gjør selv. Det er hvordan man omtaler andre. Big difference.

Okei. Da misforstod jeg. Jeg svarte bare ut fra hvordan man ser seg selv.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:39   #109
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg er med Maverick her. Gjør hva du vil med ditt eget hår, la være å kritisere andres.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:40   #110
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

En av grunnene til at jeg ikke vil farge vekk det grå er at jeg har noen i familien som har gjort det skrekkelig lenge. Og når du er 70 og fremdeles har helt mørkt hår, så får det deg ikke til å se yngre ut.

Og å ikke farge håret betyr ikke at jeg har latt meg selv og utseendet forfalle fullstendig altså.

Og jeg oppfatter faktisk det å farge håret som litt annerledes enn det å sminke seg, kle seg, holde seg i form ogsåvidere. Det ene er til en viss grad å fornekte alderen, det andre er eller kan være, å eldes med stil. Og jeg har mer sans for det.

Men, som sagt, jeg har bare så vidt begynt å få grå hår, i en alder av 41. Det kan nok være at jeg hadde følt det annerledes om jeg var mye yngre. Og så liker jeg å bli eldre. :rar:

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:54   #111
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg er enig i at jeg kunne droppet den kommentaren, Mavis. Det var den perky "kul og grå vs. stygg og farget" av HV som trigget litt forsvar hos meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:05   #112
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg synes ærlig talt at andre kvinner er veldig fine med grått hår. Stiilige og mykt pene. Jeg ser bare sliten og utvasket ut som grå. Og rynker gjør ansiktet levende og spennende - på andre. Ikke på meg. Jeg kler allerbest å se ung og glatt ut, jeg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:20   #113
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ja, du er vill og gal. Stålgrått hår på godt voksne damer er fint. Grå felt, musegrått hår generelt på kvinner i sin beste alder er IKKJE fint.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Alle gjør som de vil selv, men jeg hadde forventet at man droppet å omtale andres utseende, som dine to kollegaer, i negative ordelag. Og å erklære at noe er STYGT, som Tussa gjør?

Hjelpes.

Quote meg rett da om ikkje anna.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:32   #114
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Denne tråden ble skikkelig teit. Her sitter en rekke i utgangspunktet intelligente kvinner og kritiserer naturlig aldring og at det ikke "ser bra nok ut"?

Pøsj.


Det er ikke supervanlig (eller naturlig) å få grått hår tidlig i tjueårene, slik noen her har fortalt at de fikk, spørsmålet er vel hvor grensa går for når man bør/kan/må ønske de grå hårene velkommmen. Jeg er ikke spesielt forfengelig og kommer ikke til å nippe eller tucke på noe som helst, noen gang, men grått hår tidlig i førtiårene, det vil jeg ikke ha.

Men selvsagt, man burde gått for den diplomatiske "det er sikkert fint på andre, men ikke noe for meg" i stedet for å si at man rett og slett ikke synes det er noe pent. Selv om det er sannheten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:35   #115
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Å sminke seg for å forskjønne hud/få farge på lepper og kinn/få mørke og lengre vipper er selvfølgelig ikke noe helt annet enn å farge håret? Det er akkurat det samme.

Jeg synes ikke det er noe spesielt pes å farge håret. Jeg gjør det annenhver måned når jeg likevel er hos frisøren for å klippe det. I mellomtiden farger jeg det hjemme med root touch-up. Det må vel vere det skjønnhetsritualet som tar minst tid? Jeg bruker mye mer tid på sminking og føhning og hårfjerning. (Og nå hørtes det ut som om jeg bruker MYE tid på det siste, men det er fort gjort, det også. )

Jeg synes det er mange, mange varianter av flott og jeg er heller ikke så begeistret for å omtale andres valg og utseende på en negativ måte. Men det jeg synes er dumt og begrensende er allmenne oppfatninger av hva man må og bør ved enhver alder. (Jeg synes f.eks det er bare tøys at kvinner liksom klippe seg kort etter en viss alder. Skal man klippe seg kort, skal man det fordi man har lyst til det eller kler det. Ikke fordi man har bikket 50, liksom.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 27-05-13 kl 15:40.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:37   #116
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Quote meg rett da om ikkje anna.

Og hva er den store forskjellen på "IKKJE fint" og "STYGT"?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 16:29   #117
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

For meg blir det å la håret gå til grått et slags symbol på levd liv også, det har jeg tenkt litt på. Jeg synes liksom jeg har livserfaring til å "bære" rynker og gråfarge i håret. Og det er jo ikke som om jeg har latt håret gå til hundene, det er vel mer hundene som har innhentet meg - håret mitt er jo grått.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det handler vel mer om å ta vare på seg selv og trives der man er, og gjøre det beste ut av det man har.

Ja, jo forsåvidt men å gjøre det beste ut av det man har har jo mye med øyet som ser å gjøre også.
F.eks synes jeg det er helt greit å veie noen kilo for mye, ha rynker og ikke ta botox, eller ikke sminke meg noe særlig. Gjør jeg det beste ut av det jeg har? Nja...jeg ser ikke ut som Jennifer Aniston liksom. Men gjør jeg det jeg har tenkt å gjøre ut av det jeg har, og synes jeg det er bra nok? Ja.
Om noen da synes det er stygt at håret mitt er grått, at rompa mi er stor eller ørene mine henger ned ( ) så er det jo dem om det

Jeg synes å farge håret er kjempekjedelig, det tar mye tid, og det er dyrt. Sammenlignet med den tiden jeg bruker på badet med sminke, som ikke er mange minuttene hver dag, så synes jeg det er tidkrevende ja. Og en av motivasjonsfaktorene mine blir jo at de pengene kan jeg bruke på noe som er virkelig nyttig og sunt og viktig, som trening eller sunn mat, istedetfor noe så egentlig ubetydelig som hårfarge.

Det er ikke dermed sagt at jeg er villig til å gi opp neglelakk i gilde farger, ordentlig bh, eller å barbere leggene om sommeren da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 16:37   #118
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg synes på ingen måte at det å la være å farge grått hår ikke er å ta vare på seg selv eller håret. Jeg synes ikke det å ikke sminke seg er å la være å ta vare på seg selv, heller.

Poenget må jo være å velge ut fra egne behov og ikke noen andres må og bør og skal.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 17:14   #119
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

...


Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:39.
  Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 17:17   #120
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Er det forskjell på å si "folk med grått/rødt/rosa hår er ikke pene" og "jeg synes ikke det er pent med grått/rødt/rosa hår?"

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no