Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alder for å leie airbnb

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-23, 08:04   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Alder for å leie airbnb

Vurderer å sende mine to til Oslo en helg i høstferien. Eldste er 18.5, yngste er 15 da. Vil de få problemer med å leie noe? Hun og venninne på 17 leide i sommer uten problem. De er to greie ungdommer; rolige og ingen alkohol.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 08:23   #2
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Det er klart det kan bli vanskelig å få noen til å si ja til å leie ut til så unge mennesker; jeg vet at jeg hadde ikke gjort det. At du sier de er greie er liksom ikke noen garanti, og historien tilsier at det å leie ut til veldig unge mennesker kan gå skikkelig galt. Men det skader jo ikke å prøve.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 08:26   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Veldig mange steder er det jo bare nøkkelboks. Min datter møtte aldri utleier i sommer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 08:27   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Jeg tror man bare må spørre utleier. Mine to 18-åringer leide hytte i Hafjell sammen med fire venninner i vår. Jeg lo av de når de fortalte om planene og sa at det finnes ingen utleier i verden som vil leie ut til seks 18-åringer på helgetur, men de fikk napp på første forsøk. Forøvrig null problem og ikke noe tull av noe slag.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 08:31   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Det er mange steder man kan leie uten å oppgi alder eller å treffe utleier. Sønnen min leide Airbnb både som 18 og 19 åring i Hamburg, Berlin og Paris.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 09:42   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

For ordens skyld er planen at jeg også er i Oslo, men ikke sammen med dem. Men det har neppe noen betydning for utleier. Mulig det er enklere at de bare er hjemme alene og at jeg drar; jeg tenkte mer på at de kunne kost seg i Oslo en helg i høstferien og opplevd noe. De er gode venner og passer på hverandre, så den biten er jeg ikke redd for i det hele tatt.

Da hun og venninnen var i Oslo en helg i sommer hang de ikke i byen; de kjøpte seg mat på Oslo Streetfood og dro til leiligheten og spiste og så tv og la seg tidlig. Det er nok noe sånt de to vil gjøre nå også om det blir noe av.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 09:52   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Man må vel ha fylt 18 år for å ha bruker på airbnb?
Hvis man har bruker så bare booker man vel uten noe mer fuzz, tror jeg.

Jeg booket for sønnen min da han skulle leie leilighet før fylte 18. Men da tok jeg kontakt med utleier og sa i fra om at det var sønnen min som skulle bo der og at han var fylt 18 år ved leietidspunktet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 11:45   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man må vel ha fylt 18 år for å ha bruker på airbnb?
Hvis man har bruker så bare booker man vel uten noe mer fuzz, tror jeg.

Jeg booket for sønnen min da han skulle leie leilighet før fylte 18. Men da tok jeg kontakt med utleier og sa i fra om at det var sønnen min som skulle bo der og at han var fylt 18 år ved leietidspunktet.

Vil tro hun har bruker siden hun booket i sommer. Hun fylte 18 i vinter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 12:43   #9
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Hva med å booke hotell?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 13:35   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hva med å booke hotell?

Ja; absolutt en mulighet det også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 18:54   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Hotell med god frokost er mer stas enn å bo i leilighet hvor man må gjøre alt selv, syns jeg og datter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-23, 06:49   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

De fleste steder oppgir man vel ikke mer enn antall voksne og barn? Her er det en voksen og et barn. Men jeg ville valgt hotell, det er neppe særlig mye dyrere og deilig å slippe å vaske seg ut og kjøpe inn mat.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-23, 07:57   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

De fleste steder oppgir man vel ikke mer enn antall voksne og barn? Her er det en voksen og et barn. Men jeg ville valgt hotell, det er neppe særlig mye dyrere og deilig å slippe å vaske seg ut og kjøpe inn mat.

Ja, jeg tror det kanskje blir det dersom de reiser. Har funnet noen tilbud.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-23, 09:04   #14
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alder for å leie airbnb

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

De fleste steder oppgir man vel ikke mer enn antall voksne og barn? Her er det en voksen og et barn. Men jeg ville valgt hotell, det er neppe særlig mye dyrere og deilig å slippe å vaske seg ut og kjøpe inn mat.



Jeg har aldri måttet vaske meg ut av Airbnb. Det er som oftest et rengjøringsgebyr. Vi velger Airbnb ikke fordi det er billigere, men fordi det er større plass, ofte i et nabolag hvor folk bor, altså ikke midt i sentrum (roligere og mer autentisk) og fordi det gir oss fleksibilitet når det gjelder mat. (Og dette ble en avsporing)


Sist redigert av liefje : 20-09-23 kl 09:23.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no