Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 07:30   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Jeg har lite penger i sommer grunnet studenttilværelsen. Har i utgangspunktet prioritert Londonturen min nå nylig, men føler kanskje jeg må finne på noe gøy med ungene også. Har ukene mellom 10 juli til 26 juli hvor vi er sammen alle tre. Mellom den 26 juli og 1 aug. er det bare lillemann og meg. 2 juli begynner vi tilvvenning i ny bhg så da er vi hjemme. ville helst funnet på noe når vi er alle tre.
Hva som helst som er under (helst) 5000 kr for alle tre. Vi har ikke bil. Det kan være en tur til en by i europa eller en restplass til syden(tviler litt på at vi finner det til den prisen) eller noe kjekt i norge.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:29   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

På det tidspunktet du kan reise, tror jeg du skal slite for å finne en tur til under 5000,- for alle tre, men jeg sier ikke at det ikke går... Har du sjekket Bulgaria? Evt. ferjetur til Kiel eller København med en overnatting i land?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:39   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Kva med å ta toget til Hunderfossen og vera i parken ein eller to dagar ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:44   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Hva med denne (18. - 23.juli)? Det blir litt over 5000,-, men til gjengjelder det all inclusive og jeg tviler på at det baller på seg med ekstrautgifter og shopping? Garantert mye gøy å finne på for både jenta di og lille herr Aktiv?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:45   #5
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Hva med dette? http://www.pers.no/ferie/Singel_med_barn

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:04   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

takk. Pers hadde jo vært noe..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:05   #7
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?



Neida, jeg tuller, men hva slags ferie tror du hadde vært greiest for dere?

For at det skal være ferie for deg også er det gjerne greit at det er andre barn der? Liker de bading begge to? Hva liker du?
Jeg er ikke sikker på hvor du bor, men hadde det kanskje vært et alternativ å bruke litt tid og penger sammen på noe ekstra i egen by?


Sist redigert av Balanse : 19-06-10 kl 22:13.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:21   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Veldig flott den du hadde funnet også.. men jeg så for meg det blir vanskeligere å komme seg til...? Gol er det bare å sette seg på toget i 3 timer liksom.

Det er veldig viktig for meg at det er lett å komme seg dit. Iom at jeg ikke har bil og skal reise alene med dem.
skal kikke litt nærmere på linken din.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:23   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Toget til Voss og bo 2 netter på hotell med badebasseng?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:25   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

På Geilo er det fin badestrand.
http://www.visitnorway.com/no/Artikl...eter-pa-Geilo/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:26   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Det går ikke tog til Valdres, men det går buss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:27   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Buss fra Vestlandet er jo litt, eh, pes med to små, er det ikke?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:28   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Det kommer alt an på om ungene synes det er gøy å ta buss eller ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:41   #14
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Jepp, det er rett under 7 timer på bussen, er det ikke?. Hadde gått helt fint med min, men muligens et mareritt for andre.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:25   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

hadde vært rene marerittet.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:34   #16
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hva med denne (18. - 23.juli)? Det blir litt over 5000,-, men til gjengjelder det all inclusive og jeg tviler på at det baller på seg med ekstrautgifter og shopping? Garantert mye gøy å finne på for både jenta di og lille herr Aktiv?

Brnabu er nydelig.
Det ligger ikke så langt fra Fagernes, og fra Fagernes er det ca 4 mil til Gol om jeg ikke husker feil.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 08:21   #17
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

får få meg lappen og bil så åpner det seg en helt ny og enklere verden kan jeg tenke meg.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:29   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Jeg ville sjekket restplassene til Ving, Star Tour osv helt fram til dere kan reise, ha pass klart. Dere kan jo reise på kort varsel.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:26   #19
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Hm.. har akkurat funnet en tur for min mor og typen. 3 netter t/r Bergamo (Italia) med Ryanair, inkl. hotell - 4500,- og dere kan sikkert få det billigere også hvis ikke hotellet må være 4-5 stjerners..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:58   #20
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Jeg sier som Trixie. Sitt med passet klart, så skal du se at det dukker opp noe, siden dere kan reise på kort varsel.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no