Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Krydder på nett?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 10:56   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krydder på nett?

Jeg synes krydderposene på REMA er for små, og vil gjerne ha litt store poser ala de man kan kjøpe på såkalte innvandrerbutikker.

Nå er jeg omtrent aldri i andre butikker enn REMA, så er det noen som vet om man kan kjøpe sånt på nett?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 11:03   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Krydder på nett?

Jeg har lest et sted at mange kjøper krydder på iHerb.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 13:42   #3
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Krydder på nett?

Jeg har bestilt på ebay, 20 kr ca for feks 100 gram paprika-pulver. Inkludert frakt. Samme prisen for en stor pose med oregano, tror det var 50 gram i den, og da fikk jeg i tillegg en liten pose basilikum på kjøpet.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:59   #4
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Krydder på nett?

Anbefaler Frontier natural krydderne på iHerb. De er veldig gode, og rimelige også. Prisen varierer med type krydder, det ser ut til å ligge på ca 50 til 150 kr for 453 gram. Holder du deg under 1,8 kg totalt (tror jeg det var) så får du veldig rimelig frakt også (dog litt tregere enn de dyrere alternativene).

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no