Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-13, 15:49   #81
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Denne tråden må jeg definitivt abbonere på

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:18   #82
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Jeg spiste en kake som de kalte for Death by Chocolate på en restaurant i høst. Det er uten tvil den beste kaken jeg noen sinne har smakt. Den besto av et lag med vanlig sjokoladekake bunn så en tykk mørk fudge krem, så et lag med brownie og dereter et nytt tykt lag med tykk mørk fudge krem. Den var dekorert med små sjokolade biter presset ned i frostingen og så lekker ut - den smakte enda bedre. Drømmer om den enda.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:34   #83
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Sachertorte er den beste kaka jeg vet om. Jeg har aldri bakt det sjøl, bare spist konditorivarianter.

Jeg elsker tunge, gode sjokoladekaker, og Sachertorte er kanskje det beste av alt. Jeg har prøvd å lage det selv en gang, og om jeg må få si det selv: Den ble god.

Ellers er nesten hva som helst av sjokoladekake MED glasur en hit hos meg. Og er den tung og mektig, enda bedre. Ser det er linket til flere her som jeg rett og slett må prøve tror jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 17:53   #84
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Pasjonsfruktmoussekaken til HV er kjempegod. Jeg lagde den til nyttårsaften.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 18:25   #85
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.416
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Jeg er ikke noe kakemenneske, og hvis jeg skal bake noe annet en bursdagskaker til ungene blir det gjerne pavlova. Pasjonsfruktmoussekaken så veldig god ut!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 18:31   #86
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Jeg liker alle kaker - med unntak mors sviskekake. - Mintkake har jeg stor tro på.
Jeg har laget en veldig god kake med sjokoladekakebunn (ganske tung) og med mørk, medium og hvit sjokolademousse oppå - med bringebær til. Problemet er at jeg laget den litt på gefylen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 18:33   #87
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kake er den beste du noen gang har smakt?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg liker alle kaker - med unntak mors sviskekake.

Kjenner jeg ble litt skeptisk til det selv egentlig.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no