Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 23:13   #1041
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jo, hun tilbød seg å refundere pengene. Men problemet er at det ikke finnes noen flere jakker hos OM og jeg har jo veldig lyst på den...
Helena var veldig positiv til mitt forslag om avslag og at jeg skulle prøve å få fikset den, så hun skulle snakke med OM mandag.[/quote]

Ah, se, det var bra ! Om du så velger å beholde jakken, bestemmer du da...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 16:38   #1042
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg fikk nappet øyenbrynen i dag og hentet Munthe plus selskapsjakken som jeg skal ha i julen, den er sort med gullbronsetråder.Kjolen er fra samme i gullbeige
Kjøpte samtidig en boblejakke til meg selv fra Essentiel i gullaktig brunt
Matcher mine gullbronse Marc Jacobs boots
Kjøpte Replay t-skjorte og BikBok bukse til min eldste datter, to pk. hårfarge til nest eldste og Gant tynn pengenser og strømpebukse til Oliver i offwhite
Skal ha i julen under en vest og til noen tøffe nikkersbukser fra Mini A Ture

Kjøpte to smågaver til nesteldste også

Ja det var vel det ja, nok ble det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 18:16   #1043
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har kjøpt dette.

Det kom i går, og passer nesten. Regner med at jeg blir kjempefin nærmere påske i dette settet.

__________________

TGM er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 23:28   #1044
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Dette kjøpte vi i Praha:

Kjole til Hannah fra Zara



Et "bæ" bilde til Hannah.. måtte bare ha det ;D



En stooooooooooooor kose-ku til Hannah..



Genser til Frank...



Jeg kjøpte en lysebrun cardiganjakke, men gadd ikke ta bilde.. helt vanlig. Men trenger den til en brun/gull topp jeg har :enig:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 23:36   #1045
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har handlet litt jeg også. Litt penklær til 8 åringen. Svart bukse og grå jakke.
Til stua har jeg kjøpt nytt gulvteppe, nye gardiner, nye puter og 2 nye lamper. Nå venter jeg bare på ny seksjon fra ikea. Har nytt tv-bord og nytt stuebord.(Måtte kjøpe nytt da vi kjøpte ny plasmatv) Prøver å få resten til å matche.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 23:45   #1046
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Hvor fant du penklær til stor gutt??? Storebror har blitt jålete og vil gjerne imponere jentene, så han ønsker seg ny dress. Har sett at de har på Cubus, men ellers er det dårlig stelt ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 23:54   #1047
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvor fant du penklær til stor gutt??? Storebror har blitt jålete og vil gjerne imponere jentene, så han ønsker seg ny dress. Har sett at de har på Cubus, men ellers er det dårlig stelt ...

Er ikke dress jeg har kjøpt. Dress har de vel også på Sjarmtroll og Kids wear?

Det er en veldig stilig svart bukse med lommer på siden og trykt mønster øverst på rumpa. Jakken er kombinasjon av tynn strikk og velouraktig i grå. Begge fra H&M

Frost er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 00:05   #1048
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kids Wear var veldig utleta på størrelser. Sjarmtroll var jeg innom og kjøpte en skjorte, men fant ikke noe annet som fristet ... Tror det blir sort dress med pinstriper fra Cubus.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 00:13   #1049
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

I går var jeg på Harriet-tur til Sverige med Tutta og da ble det litt shopping, gitt. Har solgt mange plagg som er blitt for store, så det var fint å fylle litt opp i skapet igjen

Kjøpte bl.a. denne hos HM:

Ekte cashmirgenser, som er kjempedeilig på. Fant også et par jeans på HM

Kjøpte to topper fra Vila, samt et kjempekult sett hos MQ fra Cue og InWear; småpepitarutete capribukser, svart tanktop med paljetter ved utringningen og en svart kort strikkejakke med store knapper. Måtte ha med et stilig smykke fra Baglady i svart og sølv også
I dag hentet jeg pakke på posten med denne ulljakken fra hm:

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 00:16   #1050
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Den lilla jakken venter jeg også på. Ja, i tillegg til litt annet ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 01:54   #1051
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Tenkte bare jeg skulle vise fram noen av Iittala-produktene jeg bestilte som nå har kommet. Er kjempefornøyd med den røde lyslykta og ikke minst bollen med rødt lokk. Storebror bakte pepperkaker med pappa i går, og de passet bare perfekt oppi bollen. Har bestilt en litt mindre bolle i lik også, men den har ikke kommet ennå.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 02:32   #1052
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

I dag har jeg kjøpt meg øyeskygger. Et sett med fem farger fra Elisabeth Arden. Inneholder alt man trenger både til daglig og festbruk
Forøvrig ble det også:
Fisher Price "Laugh &Learning" huset, nydelig brun penkåpe, rååsa bukse med matchende retrogenser i rosa og brunt,tre bodyer, hvit strikkejakke med hekleblomstdeko til vesla.
"My scene" mann, "Supergirl" bukse og genser fra H & M, x antall spenner og stikker i diverse farger,Lundby-hus pluss noen møbler til storesøs.
Skinnbelte med stilig spenne, skjorte med slips, bodyscrub,tøfler, dvd med Vamp, toalettveske m.m. ble også handlet. Dette er julegaver....
Nå mangler jeg bare 3 gaver, så er alt i boks.

Hmmmm...jeg fikk også tre partier med kyllinger i posten i dag Bestillt fra "Gaver med mening"

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 08:53   #1053
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Gunnis: Det bildet var kjempesøtt!! Kua også

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 18:16   #1054
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Gunnis: Det bildet var kjempesøtt!! Kua også

Hannah snuppa mi har en kosesau som hun (og vi) kaller "Bæen".. derfor bildet.. for hun elsker det lammet sitt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 19:32   #1055
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hannah snuppa mi har en kosesau som hun (og vi) kaller "Bæen".. derfor bildet.. for hun elsker det lammet sitt

Er det et lambilam? - Prinsen har nemlig også en Bæ - Eller han har bæ og iebæ (som er lillebæ)Altså et stort og et lite reklamelam i senga si...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 20:53   #1056
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det et lambilam? - Prinsen har nemlig også en Bæ - Eller han har bæ og iebæ (som er lillebæ)Altså et stort og et lite reklamelam i senga si...



Nei, det er et kosedyr vi kjøpte i mai i år.. på et sånn gjestegiveri utenfor Molde... og hun ble totalt forelsket i det

Dette:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 21:51   #1057
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvor fant du penklær til stor gutt??? Storebror har blitt jålete og vil gjerne imponere jentene, så han ønsker seg ny dress. Har sett at de har på Cubus, men ellers er det dårlig stelt ...


jc!!!
Kjøpte nettopp stripete råtøff dressbukse i svart og grått,svart genser og skjorte til å ha inni i blått!!! Det vart rålekkert!!!!!
Meld poden inn i jc klubben så får du 25 prosent på ditt første kjøp og t shorte på kjøpet

kjempe tøffe kler for gutter der!

 
Gammel 17-12-06, 22:46   #1058
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

jc!!!
Kjøpte nettopp stripete råtøff dressbukse i svart og grått,svart genser og skjorte til å ha inni i blått!!! Det vart rålekkert!!!!!
Meld poden inn i jc klubben så får du 25 prosent på ditt første kjøp og t shorte på kjøpet

kjempe tøffe kler for gutter der!

Takk for tipset

nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 23:08   #1059
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

jc!!!
Kjøpte nettopp stripete råtøff dressbukse i svart og grått,svart genser og skjorte til å ha inni i blått!!! Det vart rålekkert!!!!!
Meld poden inn i jc klubben så får du 25 prosent på ditt første kjøp og t shorte på kjøpet

kjempe tøffe kler for gutter der!

Har de klær så langt ned i størrelser der (storebror er 10 år)? Lenge siden jeg har vært innom JC ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 17-12-06, 23:16   #1060
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har de klær så langt ned i størrelser der (storebror er 10 år)? Lenge siden jeg har vært innom JC ...

JC i Tromsø har ikke barneklær. Noen JC butikker har barneklær.

Frost er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no