Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ticket vinterdress - størrelser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-12, 22:20   #1
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Ticket vinterdress - størrelser?

Ser mange skriver at Ticket er veldig store i størrelsen. Jeg tenkte kjøpe vinterdress for neste vinter til sønnen min på fire. Han er per i dag 105-106 cm høy og bruker for det meste 110 i klær. Prøvde en vinterdress fra PoP i dag i str 110 og den passet akkurat. Kan 110 i Ticket passe neste år eller blir det altfor stort?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:26   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Ticket er ikke så stort i størrelsen som det var.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:26   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Jenta mi på 3 bruker 92 og den er mer enn stor nok. Jenta mi som nå er 5,5 hadde 104 i sin i fjor. Den passer fremdeles i år, men siden vi hadde en i 110 liggenden bruker hun den nå. Den passer mer enn nok nå og blir nok passe neste år også.

Jeg tror nok at 110 kan passe neste år.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:27   #4
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Jenta mi brukte 110 i Ticket i fjor, da hun var på den størrelsen. Stor, men ikke for stor.
Hun bruker den fortsatt i år, og er nå 115 cm, og nå er den mer passe. Så jeg tror ikke det blir så galt.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:48   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Ticket er relativt store, men ikke digre. De er litt større enn reima og troll hvis man er vant til det, i forhold til pop sine dresser synes jeg ikke det er så stor forskjell bortsett fra at pop er lange i beina og ticket er lange i ryggen. Jeg hadde kjøpt 116 til en som trenger 110 i pop nå.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:50   #6
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Syns som de andre ikke de er ekstremt store. Men de er ganske stive i stoffet (de jeg har sett i hvert fall) med stiv, litt høy krage, så de er nok ikke like gode å ha på om de er for store.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:52   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Babymodellene synes jeg forresten er større sammenlignet med andre merker enn storbarnmodellene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:11   #8
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Ja det kan være for vi har babymodell str 98 til jenta vår, og den er lang på armene, (går nedenfor fingrene) og litt saggete i beina. Passer perfekt, men kan godt hende den passer til neste år også. Hun bruker 98/104 i klær og er over meteren lang.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:38   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.549
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Storesøster her (110 cm og snart 4 år) har str 98 i Ticketdressen nå, og jeg har bestilt str 110 til neste år. (Egentlig skulle jeg bestille 104, men jeg er i ammetåke...) Har ikke fått den ennå, men skal hente den snart på Posten.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:42   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.001
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Minstemann er 107 cm tror jeg og har dress i str.110. Den er litt stor så jeg tipper han har den to sesonger.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:45   #11
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Jeg synes Ticket er store i str. Drøyt en meter lange vesla bruker str. 98 i Ticket og har god plass i den, hun bruker ellers str. 104,- har også 110 i noen plagg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 20:27   #12
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Takker for svar. Vurderer sterkt å bestille 110 nå

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 20:38   #13
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Ticket vinterdress - størrelser?

Vi har 98, men den er kjøpt brukt, men tror den ikke er mer enn et par år. Min sønn er 95 cm, og denne er nok i største laget for han. POP dressen str 98 er akkurat passe, det samme med Reima. Sammenliknet med Reima er den veldig mye lenger på ermene og på benene og litt lenger i ryggen. Sagger en del. Tenker jeg hadde satset på 110 om jeg skulle kjøpt ny. Jeg håper vår passer til høsten, men ellers vil jeg tro 104 passer mer enn bra nok.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no