Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 00:05   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Jeg synes Pomp de lux har utrolig mye fine klær, og liker godt stilen, når det gjelder det aller meste. Men buksene ... ? Hva er egentlig greia med den posen foran tissen på alle buksene? Det er da en utrolig lite kledelig fasong ... ?

Er det jeg som er helt ute å kjøre på motefronten her (neeei, det kan det vel umulig være ). Nei, akkurat de buksene der skjønner jeg meg ikke på. Er de kule?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:24   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Typisk Dansk barnemote, hængerøvsbuks.

Kjøpte denne i blått. Den har moderat med heng og ble varmt mottat av 5 åringen. Jeg er møkklei slim opg enda værre skinny, de er trange over baken selv til en slank 5 åring.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:44   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Hængerøv Ja, ungene her har aldri brukt silm eller skinny bukser, de har alltid brukt vide bukser. Og sånne posebukser er jo kjempesøte da! Men har bare aldri skjønt meg på disse som kun er sidrumpa, men trange fra knærne og ned. Synes bare det ser rart ut. Kanskje det er en dansk greie ja ...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:44   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg er møkklei slim opg enda værre skinny, de er trange over baken selv til en slank 5 åring.

I motsetning til meg og mine barn som varmt omfavner skinny-bukser, siden det er de eneste som ikke faller av dem. Selv guttungen arver skinnybukser fra storesøster og elsker dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:46   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I motsetning til meg og mine barn som varmt omfavner skinny-bukser, siden det er de eneste som ikke faller av dem. Selv guttungen arver skinnybukser fra storesøster og elsker dem.


Poden vil bare ha slimfitbukser, de faller nemlig ikke av.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:53   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Ungene her bruker bukser som er vide i bena men kan reguleres eller knytes i livet, så de henger på uansett (også på førsteklassejenta mi som veier såvidt 16 kg, og er under oppfølging pga at hun er for tynn). Det blir jo litt på samme måten som et skjørt. De henger jo også på, selv om ungene er tynne.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-09-13 kl 09:03.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 10:20   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I motsetning til meg og mine barn som varmt omfavner skinny-bukser, siden det er de eneste som ikke faller av dem. Selv guttungen arver skinnybukser fra storesøster og elsker dem.

Barna mine elsker skinny, dessverre. De fleste PdL, HM og Aya Naya buksene har regulering i livet. Jeg syntes det var hyggelig at PdL buksen falt i smak. Har barn hvor vekt følger høyde, yngste litt under på vekt.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 20-09-13 kl 10:35.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 10:25   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ungene her bruker bukser som er vide i bena men kan reguleres eller knytes i livet, så de henger på uansett (også på førsteklassejenta mi som veier såvidt 16 kg, og er under oppfølging pga at hun er for tynn). Det blir jo litt på samme måten som et skjørt. De henger jo også på, selv om ungene er tynne.

KBukser med knyting henger ikke på mitt barn. Baggy bukser får jeg ikke på poden, han får velge bukser selv nå å da blir det slimfit. Problemet med regulering i livet har vært at det må strammes så mye at det blir klumper, det er ikke noe særlig i følge poden. Slimfit passer oss derfor supert.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 11:20   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Ja, de har gjerne sine meninger.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 11:55   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Her er det helt nødvendig med slim fit o.l. til eldstemann. Han er høy og tynn og bukser som er lange nok i beina er for vide rundt livet og sklir ned med en gang. Det hjelper ikke at de ikke kan knytes i livet når de ikke kan knytes stramt nok. Og det er dessuten bare joggebukser som kan knytes, ikke jeans. Ellers er jeg generelt ikke glad i vide bukser, jeg synes det ser rart ut.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 14:24   #11
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Til gutt har jeg kjøpt denne: http://www.pompdelux.com/nb_NO/gutt/...ans?focus=8452

Til jente går det i dette: http://www.pompdelux.com/nb_NO/jente...nts?focus=7002

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 14:33   #12
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I motsetning til meg og mine barn som varmt omfavner skinny-bukser, siden det er de eneste som ikke faller av dem. Selv guttungen arver skinnybukser fra storesøster og elsker dem.

Mine jenter også. De hater å gå og dra i buksene for å holde dem oppe, og vil kun ha slim fit og skinny.

For moren er det å dra i buksene for å holde dem opp dessverre en ukjent problemstilling...

Og hva er det med de saftsuppe-fargene på Pomp de lux klærne da? Det er jo verken fisk eller fugl. Me not like.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 14:50   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hængerøv Ja, ungene her har aldri brukt silm eller skinny bukser, de har alltid brukt vide bukser. Og sånne posebukser er jo kjempesøte da! Men har bare aldri skjønt meg på disse som kun er sidrumpa, men trange fra knærne og ned. Synes bare det ser rart ut. Kanskje det er en dansk greie ja ...

De moderat posete posebuksene er gode bukser. Men jentene nekter plent. Jeg prøvde noen jordfargede med sort i til eldste, men de fikk nye eiere asap. De går for å være tykke bukser hjemme. . Men sølv og gullfargede Angulus eller Bisgaard sko vil de ha. .

Aya Naya sommerbukser i rosa passerer hjemme. Og alle de brukte klærne har jeg solgt svært fort på finn.no.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:08   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Det er jo endel hengerøvbukser til voksne også nå, så barnemoten henger vel med. Ikke særlig kledelig i mine øyne, men men.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 18:17   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Ja, jeg har lagt merke til at det slenger en og annen hist og her, men hos PDL ser det ut til at de aller fleste buksene har denne underlige posen foran og trange fra knærne og ned, med unntak av bare noen få modeller, som de Trixie linker til. Mange flere der enn i andre butikker. Synes det har vært slik i lengre tid. Jeg kikker der av og til når jeg ser etter klær til ungene, og finner mye fint, bare ikke bukser.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 19:24   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

http://static2.pompdelux.com/images/...jpg?1379678850

Tror dette er ok bukser, jeg skulle hatt de i grå, men nå er det utsolgt i store størrelser.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 19:42   #17
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Jeg kjøper mange bukser fra PDL til mine to skinnyskinny unger, men aldri de modellene der. De har mange fine "vanlige" dvs, skinny.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 19:50   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

http://static2.pompdelux.com/images/...jpg?1379678850

Tror dette er ok bukser, jeg skulle hatt de i grå, men nå er det utsolgt i store størrelser.

Ja, ok bukser med pose foran.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 21:33   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Det er faktisk disse fra name-it som er favorittbuksa til den tynne åtteåringen min. Hun har flere av dem, og har hatt dem i mindre størrelser også. Den henger godt på når den strammes til hennes størrelse. Det hun trives aller best i er en av disse, med t-skjorte eller superundertøysgenser under hettejakke. Der i gården er det komfort for alle penga. Hun har et par sånne bomullstights som ser ut som jeans da (er det jeggings det heter?), en fra KappAhl og en fra Wow, og dem er hun også fornøyd med, og bruker under tunika o.l. Men vanlige smale dongeribukser liker hun ikke. Sier hun får ikke til å turne skikkelig i dem ... Slike hengerøvsbukser har hun ikke prøvd da, så jeg vet ikke hva hun evt vil synes om dem.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-09-13 kl 00:00.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 00:25   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.437
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp de lux - hva er greia med de buksene?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Her er det helt nødvendig med slim fit o.l. til eldstemann. Han er høy og tynn og bukser som er lange nok i beina er for vide rundt livet og sklir ned med en gang. Det hjelper ikke at de ikke kan knytes i livet når de ikke kan knytes stramt nok. Og det er dessuten bare joggebukser som kan knytes, ikke jeans. Ellers er jeg generelt ikke glad i vide bukser, jeg synes det ser rart ut.

De fleste jeans til så små barn har da sånn strikk i livet som kan strammes og festes med en knapp på innsiden av linningen? Og mange jeans av typen "relaxed" har ribbestrikket linning med knyting, slik som det her. Det er slike jeg har brukt til min gutt for det meste (jentene også, for den saks skyld, de går i arv). Så at det finnes, det gjør det jo. Men at man ikke er noe glad i det er jo en annen sak, det er smak og behag.

En av de tingene jeg liker så godt med PDL er at jeg synes de lager barneklær, ikke voksenklær i miniatyr. De lar barn være barn. Særlig til jenter over str 128 synes jeg det er vanskelig å finne klær til i kjedebutikkene. Da skal de tydeligvis kles opp som en 19-åring på vei til disco på en vanlig hverdag. Jeg har ikke sansen for at barna skal kles opp som små voksne.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-09-13 kl 00:40.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no