Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trampoline - yay or nay?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-16, 09:25   #21
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Her brukes den fortsatt daglig av begge som er 9 og 13. Mest hun på 9. Vi kjøpte en fra Hoppeeksperten i 2012 og den holder seg veldig bra.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 09:26   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Yay! Hvis du synes det er veldig stygt, kan du få tak i varianten som kan graves ned. Naboen vår har det og det har helt klart sine fordeler. Man trenger ikke nett, trampolinen er mer tilgjengelig, men også mindre "farlig". Og, den ruver ikke i hagen, man ser den omtrent ikke med mindre barna hopper på den.

Vår gikk i stykker for noen år siden og vi har ikke kjøpt ny, men det er fordi ungene har stående invitasjon på fri trampolinebruk fra to naboer, på eget ansvar så klart. Jeg tenker uansett på at vi må få tak i en av den varianten vi kan grave ned, så slipper jeg at de løper ut av vår hage tvert vi går ut . Det er jo som flere sier her utrolig bra for motorikk og spenst. Særlig vår eldste har hatt veldig godt av trampolinehopping.

Vi har noen andre naboer som tar hopping seriøst og har to gigantiske, ovale, trampoliner fra Jump King med ulik sprett i (jepp!), og de trampolinene er utrolig bra. Noe helt annet enn det man får kjøpt i lekebutikken, men en helt annen pris også.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 09:40   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

13 og 15-åringen er fremdeles på trampolina, hver dag!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 09:44   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Jeg hadde ikke turt å hatt en som er gravd ned og som ikke har nett. Da ser jeg for meg knekt nakke når en driver med salto. Og hvis en feilberegner og havner på utsiden ser jeg for meg at det ikke går bra. Nå har jeg store unger her da og de hopper høyt og trener både på turn og parkour på den med masse øvelser. Vi har en gammel nå som holdt i år, men neste år kommer jeg til å kjøpe ny og da er ungene 10, 13 og 14. De bruker trampoline mye. I alle fall de to minste som også trener mye på den. Men venner synes også det er stas, for det er ikke like mange av dem som har det selv nå lenger. På de 11 årene vi har hatt trampoline, så har vi aldri hatt en eneste skade. Har bestandig hatt med nett og ikke minst en med nett på innsiden av fjærene og stålkanten. Har sett at noen har dette på utsiden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 10:20   #25
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Yay! Den blir brukt mye. Har aldri hatt skader. Sikkerhetsnett blir alltid lukka når de er der. De bruker den egentlig også som en frisone, som et "telt" hvor de kan ligge og slarve i hemmelighet så alt er ikke bare ellevill hopping. Vår står litt i utkanten av hagen bak en hekk, så vi slipper å ha den rett ved terrassen.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 12:23   #26
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det gjorde jeg. Min gutt lånte bort sykkelen sin til en litt mindre gutt, og den mindre gutten tryna skikkelig. Burde jeg føle ansvar for det?

Nei. Hvorfor spør du meg om det?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 12:33   #27
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Vi har en stor trampoline som er gravd ned i bakken. Definitivt en bonus at den er mindre synlig og ikke trenger nett. Trampolinen er populær og mye brukt. Ingen skader foreløpig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 16:10   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Vi har denne fra Berg (4,3 m-varianten, halvveis nedgravd med nett), super sprett og mye moro for både store og små.

http://www.hoppeeksperten.no/trampol...t9snmv63ia9l07

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 20:42   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Vi har. Har hatt skade i form av brudd som måtte opereres på en treåring. Klassisk historie med små og store unger på trampolina samtidig mens vi ikke så. Likevel synes jeg den er mye mer positiv enn negativ, den gir mye moro og bevegelse.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 22:08   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trampoline - yay or nay?

Hadde en kort stund, men den ble ikke brukt noe særlig så den ble solgt. Ser få trampoliner i bruk her.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no