Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-16, 09:57   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Her får jeg litt følelsen av unger som stenger seg inn i kottet for å si de styggeste banneordene de kan, så mamma og pappa ikke hører det. Litt sånn: "Humre humre, her kan vi fortelle de drøyeste vitsene vi kan, uten at mamma eller dama ser det ". Det de ikke forstår er at ALT man skriver på nett er offentlig. Lukkede grupper eller ikke. Folk screenshoter og deler, banneordene flyr ut av kottet sammen med navn og bilde, og spres til både mammaer, damer og avkom, og senere også barnebarn. Og det forsvinner aldri.

Skikkelig smart.

Jeg har forresten ingen kjente i gruppa, som jeg kan se i alle fall. Det er tydeligvis 10 000 som har meldt seg ut etter at oppslaget kom.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-10-16 kl 10:08.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:05   #102
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har kommet frem til at de av mine bekjente som ikke sjekker og evt melder seg ut helt på egenhånd, de kan like gjerne bare bli for min del. Så vet jeg hvem jeg ikke gidder å henge med, lissom.

Og så flirer jeg litt av de stakkars, heterofile hvite mennene som syter over å bli kritisert bare fordi de er med i en misogynistisk rasistisk gruppe. For de synes ikke alt er gøy, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:09   #103
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

I går hadde jeg tre stk bekjente på vennelista mi som var medlem, i dag var det bare to. Så en har tatt til vettet i hvert fall!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:16   #104
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Mannen min leste de pedofilivitsene i går etter jeg spurte om han hadde noen bekjente på lista deres. Han var helt rystet over vitsene og snakket om hva i all verden disse mennene tenkte på, spesielt tenkte han på at flertallet av arbeidsgivere ikke ville ansatt noen av de. Han hadde heldigvis heller ingen kjente navn på lista.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:20   #105
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Fra kommentarfeltet i en blogg:

Det er jo dette som er så skremmande - at dei bagatelliserer det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:22   #106
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg synes det er et viktig poeng å skille mellom vitser - samme hvor smakløse de er - og trusler og krenkende uttalelser mot navngitte enkeltpersoner (særlig mindreårige!). Det er ingen vits i å gå inn og diskutere om det er forkastelig å poste vitser om gitte temaer, når det faktiske problemet er at det har blitt postet trusler og veldig stygge uttalelser om en 13-åring som hadde våget å kritisere dem.

Og det er klart vitsingen og den generelle tonen i gruppen har vært med på å skape et miljø der det ble oppfattet som greit å si forkastelige ting om virkelige personer også. Men det er den biten det er virkelig viktig å si fra om, synes jeg. Og det er den biten de virkelig ikke kan forsvare heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:28   #107
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Der er jeg enig, Skilpadda. Jeg har delt to artikler på FB og denne gruppa og de handler om den krenkende atferden mot den 13-år gamle jenta og og den saken mot den 20-år gamle kvinnen. Vitser viser dårlig skjønn og dårlig humor, mens trusler mot et levende, navngitt barn er skremmende og stygt. Om ikke straffbart? Vitsene er dessuten fra en tidligere gruppa. Blogginnlegget de er delt på er fra mars.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:34   #108
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Fra 22 til 9 på et døgn.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:37   #109
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Dei er nede i 28.000 medlemmer nå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 10:47   #110
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er et viktig poeng å skille mellom vitser - samme hvor smakløse de er - og trusler og krenkende uttalelser mot navngitte enkeltpersoner (særlig mindreårige!). Det er ingen vits i å gå inn og diskutere om det er forkastelig å poste vitser om gitte temaer, når det faktiske problemet er at det har blitt postet trusler og veldig stygge uttalelser om en 13-åring som hadde våget å kritisere dem.

Og det er klart vitsingen og den generelle tonen i gruppen har vært med på å skape et miljø der det ble oppfattet som greit å si forkastelige ting om virkelige personer også. Men det er den biten det er virkelig viktig å si fra om, synes jeg. Og det er den biten de virkelig ikke kan forsvare heller.

Enig i dette. De vitsene sier mer om humoren og intelligensen til personene, enn om hva de virkelig kan finne på å gjøre, og hva de synes er greit i virkeligheten. De er motbydelige, men jeg tror ikke de som ler av vitsene synes at slike overgrep er ok. De nyter å kunne le av noe som er helt far out. Signalene de sender ut er først og fremst skadelige for dem selv, da de for de aller, aller fleste andre kun vekker avsky, og ikke fører til noen normalisering av overgrep. Det er personer som ikke forstår forskjellen på å fortelle en drøy vits muntlig, i et lite selskap med noen nære kompiser som kjenner deg og vet hva du står for, og på å poste det skriftlig på et nettsted med flere titalls tusen medlemmer, med fullt navn og bilde ved siden av. Det kan få konsekvenser for dem selv for resten av livet, som de ikke aner rekkevidden av. Noen av disse er bare skoleelever selv.

Uthenging, posting av bilder, offentliggjøring av telefonnummer og trusler mot mindreårige (eller voksne også, for den saks skyld) er av en helt annen kategori, det er faktisk snakk om straffbare handlinger, og kan gjøre store og varige skader på andre personer. DET er alvorlig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:03   #111
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg synes nå det er et poeng å fortelle folk at de strør om seg med smakløse vitser også, jeg da. Både irl og på nett. Det må de tåle. Selv om de også gjør verre ting.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:10   #112
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes nå det er et poeng å fortelle folk at de strør om seg med smakløse vitser også, jeg da. Både irl og på nett. Det må de tåle. Selv om de også gjør verre ting.

Ja, selvsagt må de tåle å høre andres mening rundt det, det er vel ingen som har sagt noe annet. Men for dem som gjør det er det viktig å være klar over at i det øyeblikket de kommer med trusler om vold og overgrep mot (særlig mindreårige) navngitte personer har de krysset en grense over til noe helt annet.

Siden sjargongen og ordbruken er omtrent den samme så tenker de kanskje ikke over den store forskjellen her. Men forskjellen er stor. Det er ikke lenger bare usmakelig, provoserende og skadelig for dem selv, det er en straffbar handling, og skadelig for andre.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:18   #113
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Heldigvis ingen venner i gruppa.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:22   #114
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg syns det er et poeng at med den tonen så er de med på å skape aksept for overgrep, vold og diskriminering. De skaper også et miljø og et ekkokamner for kvinneforakt. Så selv om vitsene i seg selv ikke er ulovlige skaper de grobunn for mildt sagt uheldige holdninger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:25   #115
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er et poeng at med den tonen så er de med på å skape aksept for overgrep, vold og diskriminering. De skaper også et miljø og et ekkokamner for kvinneforakt. Så selv om vitsene i seg selv ikke er ulovlige skaper de grobunn for mildt sagt uheldige holdninger.

Ja, det er ikke tvil om at både vitsene og nettstedet i seg selv er langt over grensa, moralsk sett.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:42   #116
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er et viktig poeng å skille mellom vitser - samme hvor smakløse de er - og trusler og krenkende uttalelser mot navngitte enkeltpersoner (særlig mindreårige!). Det er ingen vits i å gå inn og diskutere om det er forkastelig å poste vitser om gitte temaer, når det faktiske problemet er at det har blitt postet trusler og veldig stygge uttalelser om en 13-åring som hadde våget å kritisere dem.

Og det er klart vitsingen og den generelle tonen i gruppen har vært med på å skape et miljø der det ble oppfattet som greit å si forkastelige ting om virkelige personer også. Men det er den biten det er virkelig viktig å si fra om, synes jeg. Og det er den biten de virkelig ikke kan forsvare heller.

Veldig enig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:57   #117
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er et viktig poeng å skille mellom vitser - samme hvor smakløse de er - og trusler og krenkende uttalelser mot navngitte enkeltpersoner (særlig mindreårige!). Det er ingen vits i å gå inn og diskutere om det er forkastelig å poste vitser om gitte temaer, når det faktiske problemet er at det har blitt postet trusler og veldig stygge uttalelser om en 13-åring som hadde våget å kritisere dem.

Og det er klart vitsingen og den generelle tonen i gruppen har vært med på å skape et miljø der det ble oppfattet som greit å si forkastelige ting om virkelige personer også. Men det er den biten det er virkelig viktig å si fra om, synes jeg. Og det er den biten de virkelig ikke kan forsvare heller.

Dette.

Jeg har hatt en diskusjon på Messenger nå, med sønnen til ei venninne, som iherdig forsvarer gruppa, og ytringsfriheter, og hva har du.

Jeg har fortalt han akkurat det Skilpadda nevner over her. Kom gjerne drassende med ytringsfriheten når det gjelder vitser, og andre teite uttalelser.

Men når det gjelder trusler om vold mot mindreårige, som er straffbart, så vis dere som den gruppa med ekte menn dere påstår å være, og stå opp da, for pokker, og si i fra.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 12:07   #118
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Sven sier det bra.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 12:32   #119
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.


Jeg har hatt en diskusjon på Messenger nå, med sønnen til ei venninne, som iherdig forsvarer gruppa, og ytringsfriheter, og hva har du.

Men de som hevder ytringsfrihet, synes de ikke at de som kritiserer gruppen også skal ha ytringsfrihet uten å måtte bli truet med straffbare handlinger på grunn av sine utsagn?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 12:36   #120
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Det jeg synes er rart, er at Facebook ikke mener at dette er hatefulle yutringer regnet mot kjønn - slik jeg rapporterte inn gruppen i går. Hva er da hatefullt?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no