Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 21:39   #301
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.551
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du, eller en annen nybegynner, hadde skrevet de samme innleggene som Line*, så ville de ikke blitt lest på samme måte. Hvis jeg hadde skrevet dem, ville de også blitt oppfattet annerledes. Det er ikke saken uvedkommende hvem som skriver ting.

Det var dette som plutselig begynte å demre for meg også, laaaangt uti tråden. :treig: Hadde jeg visst det i utgangspunktet hadde jeg ikke fyrt oppunder slik som jeg gjorde.

For meg som ikke kjente til noen forhistorie (og åpenbart for mange andre) framsto dette som årets overreaksjon fra Madam Mim.

Men jeg mener generelt at når noen føler seg såret på bakgrunn av en spøk har man gått over streken. Uansett om man personlig synes at streken er plassert helt feil og at tærne er for lange og hårrøttene for ømme. En spøk er ikke morsom lengre når den er sårende (går man derimot inn for at det skal svi er det jo en annen sak, da har man oppnådd det man ville).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:41   #302
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes dere skal høre litt på bina jeg. For alle de som ikke har fått med seg at det er en forhistorie her, så er faktisk hennes inntrykk av at Toro=personangrep sannsynligvis det de sitter igjen med.

Det holder ikke å bare avfeie henne med at dette forstår hun ikke fordi hun ikke kjenner forhistorien. Hun kan da vitterlig bare forholde seg til det hun leser her.

Signerer denne jeg.
Flere av oss som er her inne har vært og er inne på NM, men det gjelder ikke alle. Dermed kan man ikek regne med at alle har fått med seg en forhistorie.
Og et hver innlegg trenger heller ikke være til for å tirre en annen, uansett hvor mange krangler man har hatt før.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:46   #303
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.459
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du ellers er interessert i å vite mer om hvordan FP ble startet opp og hva som var bakgrunnen for det, så kan jeg sikkert grave opp en av de gamle trådene om det.

Hvis det gjelder for andre, kan du gjerne grave den frem til meg. Jeg vet ingenting om det, men vil gjerne höre litt mer.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:50   #304
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Flere av oss som er her inne har vært og er inne på NM, men det gjelder ikke alle. Dermed kan man ikek regne med at alle har fått med seg en forhistorie.

Jeg nekter kategorisk å tenke over om absolutt alle som kan tenkes å lese innleggene mine, har nok bakgrunnskunnskap til å forstå hvert ord og hver nyanse jeg skriver. DET hadde blitt kjedelig, det!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:50   #305
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Noe av poenget med dette underforumet er å vise og tipse om hvor utrolig enkelt det er å lage skikkelig mat, kjapt og enkelt, fra bunnen av hver dag.

Det handler ikke om å ha "sett lyset", (en temmelig spydig ting å skrive?), være bedrevitende eller arrogant. Det handler om at jeg gjerne vil hjelpe folk til å ta kontroll over sitt eget kosthold, skaffe seg den kunnskapen som trengs og føle mestring gjennom å lage god og næringsrik mat. Og jeg synes ikke mine motiver skal trekkes i tvil, slik jeg opplever at enkelte gjør. Jeg synes det er unødvenig å bruke dette forumet til å reklamere for ferdigprodukter, godt eller dårlig, særlig når jeg oppfatter toro-reklamen som et dårlig skjult angrep på meg som person.

Jeg holder ikke matkurs hjemme hos meg selv eller bruker masse tid på å legge ut oppskrifter, tipse og råde folk for å være ekkel mot dem som ikke er flinke til å lage mat.

Jeg ser at det ligger noe humor i dette og jeg har forsøkt å være med på spøken, men når jeg tenker meg om, kjenner jeg at jeg er egentlig veldig lei meg over at noen bruker dette forumet til å gjøre narr av innsatsen min og all tiden jeg har brukt på å dele oppskrifter, tips og råd. Jeg gjør virkelig ikke det for å være slem mot noen, tvert om.

All ære til deg. Jeg er selv opptatt av ernæring!

Tips til deg Mim :bytt ut hvetemelet med spelt så har du en vinner!!!

  Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:58   #306
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Flere av oss som er her inne har vært og er inne på NM, men det gjelder ikke alle. Dermed kan man ikek regne med at alle har fått med seg en forhistorie.

Neida. Men det er jo heller ikke noe krav.

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Og et hver innlegg trenger heller ikke være til for å tirre en annen, uansett hvor mange krangler man har hatt før.

Neida.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:08   #307
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hvis det gjelder for andre, kan du gjerne grave den frem til meg. Jeg vet ingenting om det, men vil gjerne höre litt mer.

Her er i alle fall en tråd der en del av oss la de "pausemeldingene" vi hadde skrevet på NM, som ble slettet så snart de ble lagt ut:
http://www.foreldreportalen.no/forum...hread.php?t=72

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:23   #308
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg nekter kategorisk å tenke over om absolutt alle som kan tenkes å lese innleggene mine, har nok bakgrunnskunnskap til å forstå hvert ord og hver nyanse jeg skriver. DET hadde blitt kjedelig, det!

:blander meg: Jeg oppfattet (understreker oppfattet, jeg sitter ikke med hele oversikten eller den ene sannhet, viktig å understreke igjen) reaksjonene som kom på slutten her, ved bla bina, slik. For meg fremstod det bare som et gigantisk spørsmålstegn etter det som lett kan se ut som en overreaksjon - og nå har vi uinnvidde fått forklaringen. Greit å vite, så blir det litt lettere å se litt mer av sammenhengen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:41   #309
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Er Mims matforum hennes i den forstand at oppskrifter som inneholder halvfabrikata eller noe Mim ikke liker ikke er ønskelig? Burde ikke i såfall det klargjøres noe sted?

Nei, jeg syns ikke det skal males på veggen. Det er mye morsommere når dere må jobbe litt. Litt diskusjon blir det og.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 00:54   #310
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Men det at JEG, som hovedinnlegger, sier at jeg helt hadde glemt våre gamle uoverenstemmelser, at jeg overhodet ikke tenkte over dem, men at Mim tydeligvis husket dem, at det blir brukt i en absolutt uskyldig anbefaling, muligens naiv, at jeg lot meg rive med av gammel NM sarkasme, uavhengig av Mim, som jeg faktisk ikke tenkte over, DET hoppes det bukk over? :åppgitt:

Hallo? Jeg registrerte meg her, kom med noe JEG syntes var godt, så blir det "forumsjargong" over det, etter maaaaaaange år på forum, men det blir rene konspirasjonsteorier ut av det? Jeg tenkte faktisk ikke over at at Mim var her en gang. Jeg fikk lyst til å si at Toro Tandoori med Marquès de Chivès er godt!
PRØV DEN! :Vendelastemme:

Ille!

Jeg mener det jeg skrev TIL Madammen etter hun kom med sitt, jeg mener at jeg liker den Toro Tandoorien, jeg mener at Madammen var den som dro opp "gammelt grums", jeg mener det jeg skriver, utelukkende, på hvert eneste forum jeg er på, det være seg lukket elle åpent. Hva er problemet?

Takk for alle grønne OG røde prikker og pm'er, takk for støtte i tråden, men "noen" har visst bestemt at jeg var ute etter Madammen.


Sist redigert av Line* : 01-02-07 kl 01:12.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 01:48   #311
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg forstår virkelig ikke at noen i fullt alvor tror og mener at Line* med viten, vilje og overlegg la inn denne Toro-anbefalelsen her for å irritere, ergre og ta et oppgjør med Madam Mim. Jeg forstår virkelig ikke at Madam Mim tar seg nær av denne tråden og jeg forstår enda mindre hva dere vil frem til med denne grafsingen i fortid og NM og tidligere krangling mellom Line* og Madam Mim.

Når jeg i tillegg i kveld leste gjennom denne tråden fra ende til annen:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=9147

...så synes jeg det er mer enn merkelig at noen synes å fortsatt tro at dette Toro-innspillet fra Line* er for å gjøre narr av Madam Mim.

Hvorfor er det helt ok at en som er flink til å lage mat og som kaller posesaus for mat for dummies, og som hentyder at Line* bør ha et nek heller enn Jamie Oliver i avataren sin, blir forstått og unnskyldt, men ikke motparten som bare ønsket å videreformidle en "personlig Toro-favoritt" og vin-anbefaling?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 05:25   #312
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Da har jeg lest hele tråden.

Ble jeg noe klokere?
Nei.
Syns jeg den var morsom?
Nei (kan ha noe med 40 i feber å gjøre).
Burde jeg heller ha sovet?
Ja!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:25   #313
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jøje meg. Nå tar det visst helt av med konspirasjonsteorier her.
Her er et eksempel på kommentarer jeg har fått:

Sitat:

Du har jo selv sagt at du husker svært godt. Merkelig at du plutselig glemte at Mim var her og at dere hadde en fortid. Du kan godt slutte med disse patetiske liksom-uskyldige forsvarstalene, det er flaut for andre å lese dem.

Utrolig at noen klarer å få det til det der.
Ja, ja. Det var i hvertfall ikke slik det var.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:29   #314
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg synes godt du kan innrømme at det var feil på begge sider, Cronina.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:29   #315
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.


Hvorfor er det helt ok at en som er flink til å lage mat og som kaller posesaus for mat for dummies, og som hentyder at Line* bør ha et nek heller enn Jamie Oliver i avataren sin, blir forstått og unnskyldt, men ikke motparten som bare ønsket å videreformidle en "personlig Toro-favoritt" og vin-anbefaling?

Rettelse: Jeg hadde Toro-logo da hun foreslo et nek.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:31   #316
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes godt du kan innrømme at det var feil på begge sider, Cronina.

Jeg skjønner egentlig ikke hva jeg har gjort feil? At jeg svarte henne etterhvert?
Eller at jeg la ut en anbefaling av et Toro-produkt?

Jeg blir jo tydeligvis ikke trodd...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:32   #317
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Innrømmer glatt at jeg har problemer med å holde rede på gamle, skjulte interne stridigheter her jeg da. Ikke hang jeg NOK inne på MM for å få det med meg, og ikke har jeg ork til å sitte å søke i gamle tråder hele dagen heller. Det tror jeg gjelder mange her inne.

Line* trodde jeg var nybegynner jeg, har ikke festet meg ved nicket før og hele 231 innlegg og én mnd medlemskap imponerer ikke iforhold til den harde kjerne her inne. Mange har vel dessuten bytte nick fra NM (og jeg har IKKE oversikt).

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:34   #318
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Og nøyt du å kalle meg cronina? Det er ingen hemmelighet for så mange det, altså.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:41   #319
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Nå var ikke konfliktene så mange heller,det var et par-tre diskusjoner som forløp seg omtrent på samme måte som her.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:43   #320
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Nå var ikke konfliktene så mange heller,det var et par-tre diskusjoner som forløp seg omtrent på samme måte som her.

Da er det sikkert lurt å gå en runde med seg selv på hvorfor det blir slik, og kanskje forsøke å unngå det i fremtiden.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no