Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nyttårsforsett 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-17, 17:09   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Nyttårsforsett og nyttårsforsett, det er mer et stående løfte til meg selv og ungene - jeg skal alltid prøve å kjøpe brukt eller resirkulert, evt lage selv, før jeg kjøper noe (klær/møbler/elektronikk/andre dingser) nytt. Nei til forbrukssamfunnet, ja til Finn.no!

Topp tre på mål-listen er altså da:

Mindre forbruk
Enda mer frisk luft
Mindre skjerm, mer hobby

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 18:44   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Blir trening på meg, yoga nærmere bestemt. Blir å melde meg inn i 3T, men satser kun på å trene yoga.

Anbefaler sentrene som har HotYoga. Det gjør så godt for kropp og sjel at man kan bli avhengig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 20:46   #23
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg skal gjøre ferdig nyttårsforsettet jeg satte meg for to år siden. Banalt nok går det på livsstil og vekt. Jeg ga meg selv to år, men skal innvilge meg et år til, nå når jeg er så nært vektmålet mitt. Trening: 200 økter ila året. (I år klarte jeg bare 175 pga sykehusinnleggelse og treningsforbud). Mer yoga. Det har kropp og sinn godt av.

Jeg burde hatt som forsett å være mer sosial, inviterte folk på besøk, jobbe med å utvikle bekjentskaper til mulige vennskap, men prosjekt helse går foran en stund til. Tida strekker ikke til.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 20:55   #24
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Leve mer nøysomt.
Enda mer frisk luft (spesielt vinterstid) og fysisk aktivitet.


Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 21:46.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 20:57   #25
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg skal begynne å ri igjen

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 21:07   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg skal gjøre det jeg kan for å gå ned 10 kilo. Implisitt vil det innebære bedre måltidsplanegging og mindre junk, men jeg regner ikke det som separate nyttårsforsetter. Ett holder lenge.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 21:08   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg skal begynne å ri igjen

Ah, for et deilig forsett!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 21:34   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg skal ned 3,5 kg (først julekiloene da).
Jeg skal henge meg mindre opp i bagateller i hverdagslogistikken.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 21:36   #29
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg er dårlig på forsetter. Men, om et par drøye mnd starter jeg på et nytt tiår, min plan er at jeg skal sørge for at det neste tiåret (40-årene) skal by på langt mer givende hverdag enn de siste ti årene som i hovedsak har vært tilbragt hjemme med prøva i sofaen. (ja, bortsett fra jobb og slike ting). Jeg trenger å begynne å leve litt. Dermed et litt mer langsiktig forsett.

En annen ting er at jeg skal fortelle de såkalte vennene mine at jeg faktisk trenger de. Jeg trenger at de ser meg og er der for meg. De vet godt jeg er alene med jenta og et komplisert forhold til min familie noe som gjør at vi omtrent alltid er alene. Jeg trenger å bli invitert, jeg trenger å få besøk, jeg trenger at jenta og jeg er sosiale med andre enn bare oss selv. (Jeg er rett og slett lei av å være den som hele veien tar iinitiativ til invitasjoner, det må gå to veier).

Det får være mine forsett tror jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 21:37   #30
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg er dårlig på forsetter. Men, om et par drøye mnd starter jeg på et nytt tiår, min plan er at jeg skal sørge for at det neste tiåret (40-årene) skal by på langt mer givende hverdag enn de siste ti årene som i hovedsak har vært tilbragt hjemme med rompa i sofaen. (ja, bortsett fra jobb og slike ting). Jeg trenger å begynne å leve litt. Dermed et litt mer langsiktig forsett.

En annen ting er at jeg skal fortelle de såkalte vennene mine at jeg faktisk trenger de. Jeg trenger at de ser meg og er der for meg. De vet godt jeg er alene med jenta og et komplisert forhold til min familie noe som gjør at vi omtrent alltid er alene. Jeg trenger å bli invitert, jeg trenger å få besøk, jeg trenger at jenta og jeg er sosiale med andre enn bare oss selv. (Jeg er rett og slett lei av å være den som hele veien tar iinitiativ til invitasjoner, det må gå to veier).

Det får være mine forsett tror jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 21:55   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, for et deilig forsett!

Og der fikk jeg Våg å stå som Daniel på hjernen. :assosiasjonssynger:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 22:02   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Og der fikk jeg Våg å stå som Daniel på hjernen. :assosiasjonssynger:

Og der klarte du atter en gang å plante en sang hos meg. :sangpåhjernensynger:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 22:04   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg skal forresten bli mer sosial i 2018. Jeg skal bli flinkere ta å ta initiativ selv, ikke bare overlate det til andre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 22:39   #34
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.787
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Ikke gå på ny smell. Det vil si først komme seg av smellen jeg er inne i nå. Så bli enda mer nøye med søvn, mat, vanndrikking og styrketrening enn jeg har vært dette året. Trodde jeg var i mål, men den gang ei.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 22:55   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg skal gå mer på kino.
Jeg skal skape mer. (Om det er tekst, bilde eller figur er uviktig)
Og jeg skal spise mindre sukker.
Egentlig har jeg lyst å få dreisen på jogging, men lurer heller på om jeg skal ha som forsett å ikke jogge

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-17, 23:33   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nyttårsforsett og nyttårsforsett, det er mer et stående løfte til meg selv og ungene - jeg skal alltid prøve å kjøpe brukt eller resirkulert, evt lage selv, før jeg kjøper noe (klær/møbler/elektronikk/andre dingser) nytt. Nei til forbrukssamfunnet, ja til Finn.no!

Fint forsett! Har også tenkt på forbruk, men tror jeg ender opp med mindre matsvinn (mest fordi at jeg på god vei allerede, så det blir ikke noe forsett, bare å gå litt lengre ).

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Leve mer nøysomt.

Kan anbefale matplanlegging her - vi har brukt ett år (eller litt mindre, men vi tilbakeførte) for å kategorisere forbruket. Var ganske greit, vi betaler veldig mye med kort. Kontanter og vipps er litt verre å holde koll på ... Og hos oss er det mat som er den store utgiften (etter huslånet, da. Definitivt størst). Mye spart (både penger og miljø) på å titte der. Har akkurat hatt rislapper til kveld. Gode! Og så forsvant alle grøtrestene fra middagen.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Anbefaler sentrene som har HotYoga. Det gjør så godt for kropp og sjel at man kan bli avhengig.

Ja, jeg håper inderlig jeg blir avhengig. Det kommer virkelig til å bli lettere å gjennomføre da. Akkurat nå prøver jeg å finne ut av hva som er nybegynner og hva som absolutt ikke er det.

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

En annen ting er at jeg skal fortelle de såkalte vennene mine at jeg faktisk trenger de. Jeg trenger at de ser meg og er der for meg. De vet godt jeg er alene med jenta og et komplisert forhold til min familie noe som gjør at vi omtrent alltid er alene. Jeg trenger å bli invitert, jeg trenger å få besøk, jeg trenger at jenta og jeg er sosiale med andre enn bare oss selv. (Jeg er rett og slett lei av å være den som hele veien tar iinitiativ til invitasjoner, det må gå to veier).

Fantastisk fortsett! Heier på deg!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-17, 06:01   #37
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Jeg finner ikke et eneste felt der jeg har forbedringspotensiale av betydning. Felt der jeg har lyst til å bli bedre på, that is. Til tross for tragisk resultat har jeg f.eks intet brennende ønske om å bli flinkere å vaske vinduer. Det betyr for lite. Andre ting? Næh. Kanskje jeg bør jobbe med selvinnsikten?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-17, 07:27   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

2017 har vært litt sånn zombieår for meg.
Målet for 2018 er å bli meg selv igjen og å være mer sosial med de riktige folkene.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 05-01-18 kl 14:15.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-17, 11:22   #39
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, jeg håper inderlig jeg blir avhengig. Det kommer virkelig til å bli lettere å gjennomføre da. Akkurat nå prøver jeg å finne ut av hva som er nybegynner og hva som absolutt ikke er det.

Om du aldri har prøvd yoga før så er det fint å begynne med nybegynnertimene. Da får du inn det grunnleggende, som feks. solhilsen.
Litt øvet og øvet er ikke direkte vanskelig, men de utføres gjerne i et raskere tempo og man får mer flyt i timen.
Uansett hvilken time du er på styrer du intensiteten selv. Føler du for å legge deg ned i barnet så gjør du det.
På litt øvet og øvet pleier det å være noen balanse/hodestående øvelser. Som regel er det enklere alternativer man kan gjøre om man ikke er klar for de avanserte.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-17, 13:08   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Blir trening på meg, yoga nærmere bestemt. Blir å melde meg inn i 3T, men satser kun på å trene yoga.
.

Dra meg gjerne med på yoga! Du blir sikkert utsatt for mine forsettsgreier også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no