Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

[Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-19, 11:51   #61
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Kom på et sted jeg heller ikke hadde turt kjøre, nemlig på de smale veiene ut med stup ned mot havet på Gran Canaria. Vi syns det var skummelt nok å ta buss der, spesielt når bussjåføren tutet før han kjørte rundt skarpe svinger siden det ikke var plass til 2 i bredden og det var umulig å se hva som kom i mot.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-19, 12:42   #62
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Motorvei (har krasjet på motorvei en gang for noen år siden mens jeg satt på og stoler ikke på noen av de andre på motorveien etter det, er redd for hva andre kan finne på plutselig). Noen tunneler og der hvor en får sånne betongriser og autovern veldig tett innpå seg ved innsnevringer etc. hvor det er ekstra smal vei.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-19, 12:56   #63
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Tja, det er lite jeg går rundt og er redd for. De litt kjipe kjøreopplevelsene jeg husker er knyttet til at vi har kjørt for langt i ett strekk. Stocholm-Bergen på en dag var ingen høydare, særlig ettersom oppladningen var sovebåt fra Helsinki. En annen tur som tok litt for lang tid var da vil ble stående fast bak et vogntog på tvers i Telemark på vei hjem fra Oslo.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-19, 13:56   #64
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Skummelt er å ta i, men jeg trives ikke kjempegodt på mørke, glatte veier i tett snødrev, med elg som bare står og venter på å sprette ut i veien foran meg.

Jepp. Eneste gangen jeg har vært redd i bil var over fjellet med en meter sikt i fullt snødrev og veier som ble fokket over så man omtrent ikke så hvor man skulle kjøre. Ellers synes jeg det meste er greit.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-19, 23:07   #65
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Oslo, fordi jeg glemmer at trikken har forkjørsrett. Kjører i andre storbyer (Køben/Roma, etc) uten problem, men Oslo-trikken er et lost case for min del.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-19, 23:21   #66
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Bergen-Voss Noregs verste veg.

Enig! Vil ikke kjøre eller være passasjer på den strekningen..

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 00:51   #67
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Undersjøiske tunneler.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 01:22   #68
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

I England.

Ha!! Inspirert av siste tiders tråder satte jeg meg bak rattet idag og kjørte to timer på skotske landeveier! Applaus, takk!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 09:10   #69
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ha!! Inspirert av siste tiders tråder satte jeg meg bak rattet idag og kjørte to timer på skotske landeveier! Applaus, takk!


Jeg haaaater å kjøre i England, det ødelegger gleden med å feriere der når jeg hele tiden gruer meg til neste kjøretur. Men jeg har kjørt i timesvis hver dag på svingete, smale veier i Irland med sauer i veibanen og farlige stup langs kanten, og etter hvert vente jeg meg til det også. Så alt er vel en treningssak. Men rundkjøringer i England er ekle, synes jeg. Og så hater jeg at det parkeres i veibanen, slik at du må vite om du rekker å smette deg forbi eller om du må vike for de som kommer mot.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 09:33   #70
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

En av de verste veiene jeg frekventerer er inn mot Samnanger fra Os, der er det et lite stykke nedover på utsiden av fjellet hvor det er svingete og bare plass til en bil. Ca 3 m bredde på veien. Og der kan man møte lastebiler og busser og hvahardu, ofte i høy fart, det synes jeg ikke er så deilig. Men kjører der likevel.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 09:34   #71
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Speilglatte bratte bakker med is/ snø/ slaps. Har et par episoder der jeg seilte nedover uten kontroll, og det sitter i fremdeles, selv om jeg nå konsekvent har piggdekk og firehjulstrekk. Bykjøring, mørkekjøring, landsbygdkjøring gjør meg ingenting. Og langkjøring i mørke og ruskevær er bare koselig.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 09:48   #72
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Speilglatte bratte bakker med is/ snø/ slaps. Har et par episoder der jeg seilte nedover uten kontroll, og det sitter i fremdeles, selv om jeg nå konsekvent har piggdekk og firehjulstrekk. Bykjøring, mørkekjøring, landsbygdkjøring gjør meg ingenting. Og langkjøring i mørke og ruskevær er bare koselig.

Samme her.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 14:18   #73
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Jeg har speilglatt vei med sving på toppen opp til huset mitt, ingen måkeavtale for veien er for smal. Så der er jeg tilvendt,

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-19, 14:05   #74
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ha!! Inspirert av siste tiders tråder satte jeg meg bak rattet idag og kjørte to timer på skotske landeveier! Applaus, takk!

Så bra!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-19, 19:36   #75
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Jeg synes motorveiene i USA og ut av Manhattan var relativt stressende.

Siden det var nevnt her tidligere så har jeg ikke problemer med sotrabroen i vind, men i vind på scooter det ble den ene gangen, eller frem og tilbake.

Oslo har jeg ikke fått prøvd meg på men har null problemer med Bergen, men bruker ofte google maps om jeg skal til nye steder siden veiene bytter stadig vekk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-19, 19:49   #76
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ha!! Inspirert av siste tiders tråder satte jeg meg bak rattet idag og kjørte to timer på skotske landeveier! Applaus, takk!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 13:39   #77
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Jeg er ikke spesielt glad i å manøvrere på trange, trafikkerte bensinstasjoner når jeg kjører med campingvogn. Og om jeg kan unngå sentrumsgater midt i rushen når jeg kjører med samme campingvogn så gjør jeg det.

Og ikke fordi det er spesielt skummelt, men mer fordi det er en smulle stress å følge med på alt rundt seg og samtidig følge med i speilene - som jeg sjelden får perfekte når jeg må justere dem selv.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no