Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du til å hande på Lidl?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 22:10   #41
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg har aldri vært i en Lidl-butikk....
Nærbutikken er en Meny, så billig blir det ikke, men jeg har blitt litt flinkere til å handle enkelte tørrvarer på Rema.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:28   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Har bare vært på Lidl engang. Den nærmeste ligger i Horten.
Fant ingen varer jeg kjente, jeg vet nå at de har fått "norske" varemerker, men butikken tiltaler meg ikke.

Som tidligere tillitsvalgt i Handel og Kontor er jeg skeptisk til måten de driver butikkene sine på , og de holdt ikke sin del av avtalen overfor de ansatte etter alt bråket da de startet etableringen i Norge.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:42   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nei, jeg får ikke til å handle på Lidl. Og det har ikke noe med viljen å gjøre.
Jeg går inn med stort mot og kommer ut igjen med ingenting.

Nå minnet du meg på min misslykkede Remahandel forrige helg. Jeg fikk lagt øl. makrell i tomat og leverpostei i korga. Da jeg kom til brødet fant jeg ingen brød som var ekstra grove. Jeg tenkte at det kunne jeg handle på veien hjem neste dag, men da jeg ikke fant yougurtene jeg spiser eller Hatting sine durumrundstykker gikk jeg i fra korga og kjørte til Meny. Jeg er visst for sær for Rema. *innser*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 03:05   #44
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg aner ikke hvor nærmeste Lidl-butikk er, og jeg gidder generelt ikke å bruke dyrebar fritid på å kjøre gjennom halve byen for å handle i kø når jeg har utmerkede butikker i nabolaget. Samme greia med SmartClub. Fritiden min er faktisk verd noen kroner også.

Er så enig! Vi har en helt grei Kiwi i nærheten, samt en Mega.

Jeg er ikke så opptatt av at jeg ikke får kjøpt Kneipp til 3.90 akkurat... For å få skikkelig brød må man jo betraktelig opp i pris!

  Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 08:45   #45
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Har Lidl som en av de nærmeste butikkene, og jeg er litt hekta på reolene med ting og tang. Ofte supre men billige produkter der. Får med meg en del mat også, men det har tatt litt tid å bli kjent der. Har en del faste ting som for eksempel dopapir, tørkerull og våtservietter både til rengjøring og intimhygiene som er kjempegode og mye billigere der. Må også nevne potetpureen ja, Mills er luft uten smak i forhold. Den har jeg ikke hatt i hus på årevis. Bra nok brød har de derimot ikke. Min nr 1 butikk er Rema, som er aller nærmest i avstand. Der har de et kjempegodt grovt brød som til og med er oppskjært, det koster ca 20 kroner, men vi klarer oss med 2 - 3 brød i uka, så da er det tull å se på prisen.
Ellers har de kjempegodt godteri der som jeg som regel klarer å styre unna.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:54   #46
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Har ikke Lidl butikk i nærheten. Kommer vel etter hvert.

Nye Smart Club på Slependen er derimot helt genial!!!

  Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:00   #47
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Vi var innom Lidl i Kr-sand og Drammen. Det er bare tull jeg pleier å havne med hver gang vi var innom der.

Jeg savner skikkelig matbutikk her i NOrge. Etter 3 år i Sverige så har jeg ikke funnet en eneste matbutikk som kan måle seg med deres.

Og i denne lille "byen" så finnes det jo ingenting å finne i de bitte små matbutikkene!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:09   #48
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har ikke Lidl butikk i nærheten. Kommer vel etter hvert.

Nye Smart Club på Slependen er derimot helt genial!!!

jepp. Var der den uka de åpna. hehe.. mye folk, men så mye digg smaksprøver!

Lidl.. har vært innom 2 ganger. 1 gang for å kjøpe meg et par rundstykker og en liten brus... fant verken liten brus eller rundstykker.
2 gang, i en annen lidl butikk... samme greia, men fant da rundstykker og kjøpte en liten juice istedenfor. Stod i kø en god stund til jeg var nr 2 i køen.. da dama før meg skulle betale fikk hun beskjed om "desverre, bankterminalen er i ustand"... Ja, ja.. hvordan skulle jeg få betalt mitt da? Lot varene stå på båndet og gikk.. De kunne da ha hengt opp en lapp eller noe, så slapp jeg å stå så lenge i kø for ingenting.. jeg hadde ikke penger å betale med.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:01   #49
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

FOR Å SPARE PENGER PÅ MATHANDEL SENDER JEG SAMBO AVGÅRDE PÅ BUTIKKEN. hAN HAR EN TENDENS TIL Å HANDLE BARE DET SOM STÅR PÅ HANDLELISTEN, MENS JEG HAR EN SUPER EVNE TIL Å "TRENGE" ALT

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:02   #50
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

FOR Å SPARE PENGER PÅ MATHANDEL SENDER JEG SAMBO AVGÅRDE PÅ BUTIKKEN. hAN HAR EN TENDENS TIL Å HANDLE BARE DET SOM STÅR PÅ HANDLELISTEN, MENS JEG HAR EN SUPER EVNE TIL Å "TRENGE" ALT

ikke menung å rope. CL har hengt seg opp uten jeg merket det ovg så ble det postet noe kjapt!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:10   #51
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Sambo jobber i en annen matbransje, så det vil ikke være populært.
Dessuten har vi ikke LIdl her i byen. Føler ikke behov for å dra dit når de dukker opp heller.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 16:16   #52
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Sambo jobber i en annen matbransje, så det vil ikke være populært.
Dessuten har vi ikke LIdl her i byen. Føler ikke behov for å dra dit når de dukker opp heller.

I en annen matbransje? Bransjen er vel den samme om de selger mat begge plasser?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:07   #53
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

I en annen matbransje? Bransjen er vel den samme om de selger mat begge plasser?

En annen butikkjede da.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:20   #54
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg handler endel frukt, ost, pålegg og kjøtt på lidl.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:25   #55
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Nei, jeg handler mest på den butikken som er i nærmiljøet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:28   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg får ikke til å handle på Lidl, nei. Det er mye som byr meg i mot med den butikken.... Alt ser så ufattelig jall ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:31   #57
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg har vært på Lidl én gang, dette var ikke lenge etter at kjeden hadde etablert seg her til lands. Da ble jeg så sjokkert over hvordan vi nærmest ble husjet gjennom kassene at jeg bestemte meg for at i disse butikkene setter jeg ikke mine ben igjen. Vi fikk klar beskjed om å hive varene våre rett i handlevogna etter at de var slått inn i kassa, for noe slikt som tid til å la kundene få putte varene sine i poser hadde man da ikke. Det fikk man da gjøre et annet sted, et stykke unna kassene. Effektivt skal det jo være, må vite.

Mulig vi kjøpte feil varer da vi var der, men det meste vi kjøpte av ukjente merker smakte høgg, og kattesanden vi kjøpte ble til en ekkel, betongaktig masse i kattekassa etter en stund i bruk. Nei, takke meg til Rimi, Rema og hva det måtte være - Lidl får seile i sin egen, sære sjø.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:33   #58
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Har aldri vært på LIDL, jeg. Vet ikke om noen her heller, selv om det helt sikkert er en i nærheten her. Liker best Maxi.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:00   #59
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg har aldri vært i en Lidl butikk, og er vel ikke så nysgjerrig at jeg oppsøker den ene jeg vet om i Oslo.

Jeg liker ikke å kjøpe egen merkevare, jeg syns det virker billig og kvalitetsløst (min egen mening og ja jeg vet at jeg er rar). Så det er enda en grunn til at jeg hadde slitt med å handle på Lidl. I tillegg så prøver jeg å være lojal mot arbeidsgiveren min

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:06   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.


Jeg liker ikke å kjøpe egen merkevare, jeg syns det virker billig og kvalitetsløst (min egen mening og ja jeg vet at jeg er rar).


Tror ikke Lidl har sitt eget merke? Jeg har ikke sett noen varer som er merket med Lidl.
Jeg handler ikke mye på Lidl, men har vært der noen ganger. Har bl.a. kjøpt Yamaha keyboard og skøyter som var utrolig mye billigere enn tilsvarende andre steder.
På Lidl-butikken her har de ofte veldig billige og fine grønnsaker og frukt, som virker mye mer "rett fra åkeren" enn i andre butikker. Men det kan sikkert variere fra butikk til butikk.
Hvis man klarer å komme forbi meter på meter med kjipe leskedrikker og kjeks, så er det faktisk endel som er brukbart der. Men jeg kunne overhodet ikke hatt den som eneste butikk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no