Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 21:42   #121
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Nei, det er ikke Thermo. Thermo er langt bedre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 22:05   #122
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Skulle tatt bilder i gangen i går da vi hadde barneselskap. Det var cherrox gitt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 23:11   #123
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.268
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Vi har kjøpt noen Kamik sko/støvler og de lekker som bare det. Imorgen skal jeg klage og prøve å bytte til noe bedre som ihvertfall er vanntett.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 23:20   #124
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hva er det som gjør superfitskoene så bra? Har de gore-tex eller lignende?
Hva ligger de på prismessig?

Det som gjør de så bra i mine øyene er i hovedsak vekta. De er veldig lette, myke men med støtte til ankelen. Prisen er stiv - 600 + (litt under ecco, men fortsatt dyre da)

De er gore-tex ja!

For meg er det viktig at skoene puster - prinsen er varmblodig og klam.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 23:22   #125
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

De har forresten Superfit vintersko på halv pris på Barnas hus, Viking gore-tex også.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:59   #126
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

De har forresten Superfit vintersko på halv pris på Barnas hus, Viking gore-tex også.



Men synes det er vanskelig å kjøpe sko nå, til feks høsten/neste vinter.
Hannah er 2,5 år og bruker 26/27 i sko nå - så jeg aner liksom ikke hvor hun lander ift størrelse.

Men kommer nok noe tilbud igjen og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:37   #127
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har kjøpt noen Kamik sko/støvler og de lekker som bare det. Imorgen skal jeg klage og prøve å bytte til noe bedre som ihvertfall er vanntett.


Bytt til Kamik Snowkone, de er 100 % vanntette. Her i Trondheim bruker mine dem hver dag og de er aldri våte


Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:41   #128
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har kjøpt noen Kamik sko/støvler og de lekker som bare det. Imorgen skal jeg klage og prøve å bytte til noe bedre som ihvertfall er vanntett.



Bytt til Kamik Snowkone, de er 100% vanntette. Resten av Kamikene er ikke det, selv om de sier så.

Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:44   #129
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Lurer på om jeg fikk uttrykt meg klart nok, hehe.

Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:44   #130
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Her brukes det Cherrox samme hvor "ut" det måtte være.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:23   #131
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om du inkluderer Viking Thermo i cherroxbetegnelsen, så har jeg ingen gode forslag.

Viking Thermo er vel i et helt annet materiale enn Cherrox?? De er jo dyrere, og etter mitt skjønn (uten å ha prøvd dem, bare sett) bedre enn cherrox!!? Viking Thermo reklamerer i alle fall at de skal holde i en del minusgrader- det gjør IKKE Cherrox! Plastikksko ja!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:27   #132
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Bytt til Kamik Snowkone, de er 100 % vanntette. Her i Trondheim bruker mine dem hver dag og de er aldri våte


Disse er helt geniale.

Dette er favorittstøvlene ved slapsevær. I iskaldt vær er vanlige Kamik favoritten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:28   #133
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Viking Thermo er vel i et helt annet materiale enn Cherrox?? De er jo dyrere, og etter mitt skjønn (uten å ha prøvd dem, bare sett) bedre enn cherrox!!? Viking Thermo reklamerer i alle fall at de skal hol

de i en del minusgrader- det gjør IKKE Cherrox! Plastikksko ja!!

Viking thermo er mykere enn Cherrox. Jeg hadde ikke satset på slike i kaldere enn minus fem, men ved temperaturer over virker dette virker de bra.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:32   #134
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Cherrox får være så "ut" det bare vil for meg. Her brukes dette fottøyet når været er slik du beskriver.

Og det var det jeg hadde å si om den saken.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 10:32   #135
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

SOm pedleder i barnehage, og trebarnsmor, er jeg glad i cherrox - jeg anbefaler helt kalrt de termocherroxene fra Viking. De er lettere, mykere, ikke i nærheten så glatt - og de puster litt.
Her brukes det når været tilsier det - ellers er det goretex.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:36   #136
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Viking thermo er mykere enn Cherrox. Jeg hadde ikke satset på slike i kaldere enn minus fem, men ved temperaturer over virker dette virker de bra.

Gjelder ikke denne tråden sp.mål om hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær da?? Slapsevær vil vel si mildt vær!?

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no