Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg er hektet på Twilight

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 13:45   #141
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg liker heller ikke Winona. Hun er så sutrete.
Og ja, Bella var penere i filmen enn jeg egentlig hadde sett for meg i bøkene om jeg hadde lest bøkene før filmen. Men egentlig er det vel helst hennes eget selvbilde som skurrer i bøkene, for Jacob og halve skolen er jo forelsket i henne? Hun drar jo mannfolk så det holder.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 15:27   #142
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight



Han går dessverre ikke for å være 17 lenger.

Jeg velger å ikke kommentere usaklige påstander om vakre Winona.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 15:56   #143
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Da har jeg kjøpt den første Twilight-boka jeg også. Og jeg har kjøpt leselys til å hekte på boka, så nå altså. Så nå kan jeg lese i timesvis etter at jeg har lagt meg.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 20:30   #144
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.891
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg har en venninne som vet hvor fasinert jeg er av Twilight, men hun har selv ikke sett eller lest noe. I dag fikk jeg en mail fra henne og hun lurte på om vi skulle gå hit:
http://www.litteraturhuset.no/progra...ightkveld.html

Og nå har hun bestilt billetter. Hun måtte finne ut hva det var med disse bøkene.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 08:08   #145
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg er snart ferdig med første boka, og er solgt.
Må ut og kjøpe de 3 neste som er kommet ut også. Jeg begynte så smått sent på kvelden onsdag, og har nå snart lest den ut. Det går alt for fort! Men jeg klarer ikke bremse.

  Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 09:32   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg prøvde også å bremse, spesielt da jeg kom til 4. boka (som er den aller beste, den er fantastisk), men det var ikke så lett nei. Leste den ut på rundt en uke tror jeg, hadde jeg ikke bremset med vilje (og ikke hadde barn som krevde sitt) hadde jeg nok brukt 2-3 dager maks.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:31   #147
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg venter på bok 2,3 og 4 i posten nå. Håper de er her på mandag.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:35   #148
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg er et godt stykke uti Eclipse (venter fremdeles på sexen ) og det er veldig spennende. Håper på litt action snart... syns det går litt i det samme.

Syns Bella syter mye om dette å bli vampyr og hun virker litt shallow liksom.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:01   #149
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg er et godt stykke uti Eclipse (venter fremdeles på sexen ) og det er veldig spennende. Håper på litt action snart... syns det går litt i det samme.

Syns Bella syter mye om dette å bli vampyr og hun virker litt shallow liksom.

Ikke les dette hvis du ikke vil ha røpt noe utover neste bok:


Sexen kommer ikke før etter bryllupet, i bok nr. 4, og det er skuffende lite detaljert. Men det oser allikevel, og jeg satt og svettet meg gjennom halve boka, hehe. Bella blir også vampyr i den boka, så den er særdeles spennende og morsom. Ja, Bella og Edward blir til og med foreldre i den boka, og det er et mildt sagt interessant svangerskap. Gleder meg til å se det på film!
Jeg måtte le da Emmet og Rosalie mobbet Edward og Bella fordi de ikke hadde revet ned huset sitt første gangen de hadde sex der, for Emmet og Rosalie hadde revet ned flere hus pga. den ville sexen sin.


Igjen, jeg røper mye i spoileren over så les på eget ansvar.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:10   #150
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.833
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg kunne tenkte å lese den første sex-scenen gjennom Edvards briller. Tenk hvor han må beherkse seg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:12   #151
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kunne tenkte å lese den første sex-scenen gjennom Edvards briller. Tenk hvor han må beherkse seg.

Ja man ser jo bare hvor sinnssykt han må beherske seg i Midnight Sun, bare det å TA litt på henne er jo en utfordring. Stakkars.


Allikevel ender hun opp med kroppen full av blåmerker etter sexen, og Edward biter ihjel putene i senga.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:25   #152
akel
Nybegynner
 
akel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 12
akel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Utrolig morsomt å skumme gjennom svarene. Min eldste har akkurat lest ferdig den 3.boka på engelsk...hun er 16 år. Var fullstendig oppsluk av boka og leste den ut på noen dager (hun leser vanligvis ikke såååå mye). Er overklar for bok nr 4. Men jeg tror ikke dette er noe for meg.....

akel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 11:13   #153
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg er nå 1/3 ut i andre bok - oh du salige

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 15:13   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Og det blir bare bedre og bedre. Sukk ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:50   #155
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg har lest på norsk, men ser jo at jeg må over på engelsk, for å få pocket. Bok nr. 3 er jo ikke utgitt i pocket enda, men jeg innbiller meg at den er det på engelsk?

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:53   #156
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.891
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Alle fire er i pocket på engelsk ja.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 23:23   #157
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg er snart ferdig med nr tre nå, men har en liiiten obstacle siden jeg har lånt de av ei venninne og hun er ikke ferdig med nr fire! Søren å...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 21:36   #158
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg er snart ferdig med nr tre nå, men har en liiiten obstacle siden jeg har lånt de av ei venninne og hun er ikke ferdig med nr fire! Søren å...

Du kan få låne min. Men bare låne. Jeg kan ta den med på møtet i morgen.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 15:29   #159
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har lest på norsk, men ser jo at jeg må over på engelsk, for å få pocket. Bok nr. 3 er jo ikke utgitt i pocket enda, men jeg innbiller meg at den er det på engelsk?

Bok 4 kommer på norsk den 17 oktober. Ikke i pocket da.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 17:40   #160
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Wee... jeg har begynt på bok 4 og kommet et godt stykke.

Fikk låne den av en kollega.

gajamor: så ikke meldingen før nå... takk for tilbudet!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no