Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Barn og Prekestolen

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 11:57   #1
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barn og Prekestolen

Jeg og min mann har lyst å reise til Stavanger for å besøke prekestolen, vi har to barn på 4,5 år.
Det jeg lurer på er om noen av dere har vært der med så små barn?
Gikk det greit?
Tips og råd?

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:16   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Skal du ha dem med deg må du rekne god tid, jeg var der første gang som 6åring og jeg syntes det var en lang tur. Det er også vannvittig med folk som går så det ta også tid. Men med god niste og badetøy i sekken kan det jo gå.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:19   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.174
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Er du riv ruskende gal??

:sunnsyk høydeskrekk:





(det går sikkert fint, altså, men jeg skjelver bare ved tanken. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 22:06   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er du riv ruskende gal??

:sunnsyk høydeskrekk:

der er jeg også

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 22:18   #5
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn og prekestolen

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 11:45   #6
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er du riv ruskende gal??

:sunnsyk høydeskrekk:





(det går sikkert fint, altså, men jeg skjelver bare ved tanken. )

Jeg må bare sitere Polyanna på denne.
Aldri i verden om jeg tar med meg unger på Prekestolen. Ikke det at jeg noensinne ville dra dit alene heller.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:03   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg må bare sitere Polyanna på denne.
Aldri i verden om jeg tar med meg unger på Prekestolen. Ikke det at jeg noensinne ville dra dit alene heller.

Signeres til det fulle! Fyttegrisen!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:35   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn og Prekestolen

*skingrestemme* Prekestolen? Unger?

Ok, jeg har høydeskrekk de lux og skjelver, er svett i hendene bare ved å lese ordet Prekestolen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:21   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Unger på Prekestolen!?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:26   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Husk fallskjerm

Har forøvrig ikke vært der med barn. Og her jeg sitter så får jeg høydeskrekk med tanken på de to gangene jeg var der. Var forelsket så mulig var det grunnen til at jeg var så modig.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 07:54   #11
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Unger på Prekestolen!?

Det samme sier jeg. Tror aldri jeg kommer til å våge å ta med mine unger dit. Klarer knapt nok å se på de voksne som rusler rundt der oppe, og når jeg tenker på vimsete unger :grøss:

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 08:02   #12
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Det samme sier jeg. Tror aldri jeg kommer til å våge å ta med mine unger dit. Klarer knapt nok å se på de voksne som rusler rundt der oppe, og når jeg tenker på vimsete unger :grøss:



Det verste er de som sitter på kanten og dingler med beina, fytti grisen..

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 08:15   #13
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.



Det verste er de som sitter på kanten og dingler med beina, fytti grisen..

Du må ikke si det en gang. Sist jeg var der oppe traff vi en skoleklasse fra en videregående skole. De satt helt ute på kanten, og så var det litt sånn herjing, hoiing, skriking og dulting. Jeg ble helt kvalm jeg.
Har ingen problemer med å gå utpå selv, og kan ligge på magen og se over kanten, men da har jeg liksom kontrollen. Men å se på andre, nei takk.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 22:28   #14
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Du må ikke si det en gang. Sist jeg var der oppe traff vi en skoleklasse fra en videregående skole. De satt helt ute på kanten, og så var det litt sånn herjing, hoiing, skriking og dulting. Jeg ble helt kvalm jeg.

Jeg blir kvalm bare av å lese om det.

Tror jeg må komme meg ut av denne tråden, blir ør i hodet og kjenner meg dratt ut mot kanten. (enda jeg sitter trygt i sofaen )

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:02   #15
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.



Det verste er de som sitter på kanten og dingler med beina, fytti grisen..

Det har jeg gjort flere ganger!

Jeg har aldri vært der med egne barn, det tror jeg ikke jeg tør på mange år. Men så har jeg fire aktive barn også og det er mange å passe på. Da skulle jeg hatt en voksen per unge. Men jeg har vært der med en venninne og hennes to barn. Han ene var 4 år og han andre var 1 år. 1-åringen satt i bæremeis på ryggen min og 4-åringen var bundet fast med tau som også var festet i moren. Det er den eneste måten jeg hadde turt å gå dit på, med tau. Han gikk fint opp og ned uten å klage og storkoste seg. Det kommer nok an på ungen og hvor glad de er i å gå. Det er langt å gå og en god rastepause på veien er lurt.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 08:19   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Unger på Prekestolen!?

Det går helt fint! Jeg har også høydeskrekk. Prekestolen er ikke noe skummelt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:02   #17
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Unger på Prekestolen!?

Min reaksjon også. *vettskremt ved tanken*

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 09:38   #18
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Eldstemann var med da han var 10 måneder. Altså rimelig enkel å kontrollere, og frakten var heller ikke noe tema. Det er jo ikke snakk om å slippe dem løs, og jeg tror jeg hadde tatt nisten et annet sted. Ut over det hadde jeg ikke hatt problemer forutsatt en voksen per barn.

Turen opp kan være bratt, men da jeg var liten, elsket jeg å klatre i steinrøyser og fikk langt flere krefter enn da vi skulle gå en liten kilometer til butikken.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:28   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Jeg har vært der flere ganger selv, men hadde ikke tatt med eldste dit nå. Ikke fordi det er farlig, men fordi hun aldri hadde orket å gå så langt, så da måtte jeg båret henne mye av tiden og den turen er VELDIG tung med mye klatring oppover steiner og sånt, så det hadde rett og slett ikke gått ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:32   #20
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn og prekestolen

Men Lysefjorden er flott å oppleve fra fjorden også, type ta turistferjen inn til Lyseboten, eller en av Rødne sine båter. Da får dere høre historier om alle plassene innover. Tar dere turistferjen kan dere ha med bilen og dermed kjøre av i Lyseboten og kjøre opp svingene og via Sirdalen enten tilbake til Stavanger eller til Kristiansand.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no