Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kollegaer og alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 22:13   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

To ganger på tre år? Eh. Skjønner ikke en gang at du vurderer å blande deg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:16   #22
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

To ganger på tre år? Eh. Skjønner ikke en gang at du vurderer å blande deg.

Jeg har ikke skrevet det heller, jeg gjør meg litt kryptisk for å høre hva dere mener.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:17   #23
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

To ggr på tre år er ingenting i to av mine tre jobbeverdener. Som lærer hadde det vært nono.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:56   #24
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

I min jobb måtte jeg sendt hjem kollegaen tvert. Og ringt leder for å få en annen avløser. (Helsevesen, og kun en person på jobb til enhver tid).

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:08   #25
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

To ggr på tre år er ingenting i to av mine tre jobbeverdener. Som lærer hadde det vært nono.

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

I min jobb måtte jeg sendt hjem kollegaen tvert. Og ringt leder for å få en annen avløser. (Helsevesen, og kun en person på jobb til enhver tid).

Også om det "bare" lukter av gårsdagens moro? Altså at vedkommende er helt edru, men ånden henger i.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:12   #26
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

To ganger på tre år? Eh. Skjønner ikke en gang at du vurderer å blande deg.


To ganger på en uke, derimot -da hadde jeg tatt det med sjefen, ikke verneombud eller andre.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:17   #27
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Er man virkelig helt edru når man fortsatt lukter? Jeg tror ikke vi kunne stolt på det i min jobb.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:20   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Det er jo helt avhengig av hva slags jobb man har. Kan man sitte innelukket på et kontor, er det en ting. Har man med kunder/klienter/brukere/pasienter/elever/barnehagebarn etc. å gjøre, er det noe annet. Og om dette er noe som er helt utenom det vanlige, eller om jeg av en eller annen grunn er litt bekymret for denne kollegaen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 23-02-13 kl 10:17.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:26   #29
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er jo helt avhengig av hva slags jobb man har. Kan man sitte innelukket på et kontor, er det en ting. .

Det er jo et vesentlig poeng da. Jeg kunne nok ha vært litt i bakrus på jobb, ja, igrunn kunne jeg nok ha vært på en bitteliten snurr også, selv om det kanskje ikke hadde vært sånn veldig effektiv jobbdag.
Men hadde legen, tannlegen eller bhg ansatte /læreren på en barneskole luktet så hadde jeg ikke synest det var greitt nei.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:30   #30
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Også om det "bare" lukter av gårsdagens moro? Altså at vedkommende er helt edru, men ånden henger i.

I min jobb er det strenge restriksjoner på hvor tett opptil neste vakt du kan drikke alkohol. Lukter det av deg har du brutt regelen. Jeg hadde, og har, meldt til personens nærmeste leder så lenge du alt er bekymret uten helt å kunne sette fingeren på noe bestemt.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:30   #31
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er man virkelig helt edru når man fortsatt lukter? Jeg tror ikke vi kunne stolt på det i min jobb.

Vi har en alkomåler, og mannen har målt seg etter en kveld med cognac, med da påfølgende alkoånde dagen etter. Han stinket fyll, men måleren viste en promille på 0.

Så med noen små forbehold om målerens egenskaper (type best in test), så var han pr promille helt edru, men om han hang helt med, det er jo en annen sak.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:33   #32
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er man virkelig helt edru når man fortsatt lukter? Jeg tror ikke vi kunne stolt på det i min jobb.

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

I min jobb er det strenge restriksjoner på hvor tett opptil neste vakt du kan drikke alkohol. Lukter det av deg har du brutt regelen. Jeg hadde, og har, meldt til personens nærmeste leder så lenge du alt er bekymret uten helt å kunne sette fingeren på noe bestemt.

Om man er i yrker hvor det er absolutt nulltoleranse for alkohol, så skal man jo reagere ved lukt. Jeg var bare nysgjerrig.

Jeg har selv en mann som jobber på et sted med nulltoleranse, og om det lukter alkohol når de skal reise ut, så blir de testet. Men, de får reise om det viser seg å kun være lukt og ingen målbar promille.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:52   #33
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Også om det "bare" lukter av gårsdagens moro? Altså at vedkommende er helt edru, men ånden henger i.

I min jobb mener jeg at det er helt uakseptabelt å lukte alkohol selv om man ikke har promille. Man kan rett og slett ikke møte våre brukere med alkoholånde. Hvis man reagerer på noen typer alkohol med å lukte dagen etter så mener jeg at man ikke burde drikke det dagen før man skal på jobb.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:04   #34
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Også om det "bare" lukter av gårsdagens moro? Altså at vedkommende er helt edru, men ånden henger i.

Ja, jeg hadde ikke tatt sjansen på å vurdere om vedkommende hadde promille eller ei. Lukt = rett hjem. Det dreier seg om liv og helse, samt respekt for brukeren.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:13   #35
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Det kommer helt an på type jobb.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:21   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

I min jobb synes jeg det ville vært totalt uaktuelt å gjøre noen sak ut av dette etter 2-3 episoder i løpet av et år. Sant å si hender det vel 1-2 ganger i året at vi synkront ynker oss, knasker paracet og bælmer cola. :Harry i kontorjobb:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:34   #37
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

I min jobb mener jeg at det er helt uakseptabelt å lukte alkohol selv om man ikke har promille. Man kan rett og slett ikke møte våre brukere med alkoholånde. Hvis man reagerer på noen typer alkohol med å lukte dagen etter så mener jeg at man ikke burde drikke det dagen før man skal på jobb.

Helt klart. Jeg kan feks se for meg at helsepersonell møter på jobb med fylleånde. Det tar seg liksom ikke ut, selv om man er aldri så edru.

I mange andre yrker igjen, så vil promillen være avgjørende, og ikke lukten.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg har ikke skrevet det heller, jeg gjør meg litt kryptisk for å høre hva dere mener.

Om du er ute etter svar på hva du skal gjøre i en konkret sak her, så synes jeg du griper det hele helt feil an, for det kommer an på så mye som du ikke gir klare ord på her.

Det du skriver er at det lukter alkohol av en kollega, og at dette har skjedd to ganger på tre år. Du sier ikke noe om hvilket yrke det gjelder, bare at det er lederstilling. Du er også noe diffus på hvorvidt det lukter direkte fyll, eller om det bare lukter dagen derpå. (stor forskjell).

Jeg kan i hvert fall ikke gi noe entydig svar ut fra de opplysningene du gir, all den tid det kommer an på så mangt. Jeg sa i det jeg quotet over deg her at helsepersonell som stinker alkohol ikke tar seg ut. Jeg sier ikke at de ikke kan gjøre jobben sin, for det kan de, så lenge det ikke er snakk om promille, men her snakker vi om signaler de sender sine pasienter.

I andre yrker så spiller ikke lukt noen rolle, så lenge de er edrue og gjør jobben sin.

Som nevnt så har jeg en mann med en jobb som har nulltoeleranse for alkohol. Dvs, det er helikoperet som er første "hinder" for dem. Har man promille innabords, så får de ikke gå ombord i helikopteret, enkelt og greit. Men her går det på målbar promille. Lukter det fyll, men målinger viser null, så får de bli med.

Og det samme gjelder jo bilkjøring. Om du stinker gårsdagens fyll, men både alkomåling og blodprøver viser null promille, så får du kjøre videre.

Jeg ville i de fleste tilfeller reagert på direkte fyll på jobb, men når det gjelder det å lukte så kommer det da alt an på. Først og fremst det å skille på om man lukter ny fyll eller dagen derpå, så på om man virker påvirket, enten ved å virke ruset, eller å virke veldig sløvet, enten på grunn av alkohol eller søvnmangel, eller en kombinasjon.

For ja...i mange tilfeller så mener jeg at søvnmangelen er verre enn om det lukter dagen derpå av noen. For å sette det på spissen, så hadde jeg foretrukket en kirurg som luktet dagen derpå, men som hadde fått hvilt ut og var edru, fremfor en som ikke hadde drukket men heller ikke hadde sovet. På samme måte hadde jeg også gått ombord i et fly med en pilot som luktet dagen derpå, men var edru, fremfor en som var helt gåen pga søvnmangel.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 01:39   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Scenario: du mener å ane alkohollukt av en kollega en mandag/onsdag/fredag. Hva gjør du? .

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

La oss si det har skjedd to ganger på tre år?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

La oss si det er gårsdagens moro og nær kollega. Men du har kanskje vært litt bekymret en stund før dette, uten å kunne sette fingeren på noe.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg tenker hvis man er likestilte kollegaer.

Nå kan man tolke nær kollega på ulike vis, men en nær kollega for meg er en person jeg også viser omsorg for og bryr meg om. Hadde en av mine nære kollegaer tydelig endret adferd og jeg hadde vært bekymret for pga endinger eller annet, hadde jeg tatt dette med vedkommende på to-mannshånd, fortrolig, utenfor arbeidsplassen og vurdert i etterkant om man bør søke hjelp eller om man selv var i stand til å hjelpe. Vist at jeg bryr meg og tilbydd hjelp, evt. være med på å oppsøke hjelp.

Dersom dette har skjedd 2 ganger på 3 år er det en bagatell tenker jeg. Dersom man har en jobb hvor man kan trekke seg litt bort og "sløve" en liten dag så hadde jeg latt det gå.

Hvordan kom vedkommende seg på jobb (bil? det er ikke rare promillen man skal ha, 0,5 har man "lett" om man lukter alkohol) Når man vet hvor strenge myndighetene er med å kjøre i promille så er jo ikke det helt uten grunn. (0,5 i promille gir 1 år uten førerkort og 1 månedslønn i bot). Hvordan er hjemmesituasjonen? Er det barn hjemme hos vedkommende? - slike ting hadde jeg tatt med i samtalen med vedkommende og vurderingen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 01:51   #39
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Er det eit gjentakande problem? Mannen min merka dette ved ein kollega som gjekk forbi han i gangen. Men oppdaga så at det kom fra spritdispenseren som kollegaen nettopp hadde brukt.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 08:53   #40
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kollegaer og alkohol

Er det du som er blitt snakket med ang dette?

I min jobb så skjer dette innimellom, det er mye kunde/ leverandør arrangementer som legges til midt i uken. Jeg hadde ikke reagert, foruten om at jeg har et par ganger spurt nære kollegaer om de kjørte på jobb selv. Nære kollegaer som i venner.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no