Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan ville du ha likt å bli omtalt som en "Milf"?
Det hadde tatt selvtilliten min til nye høyder og hadde reddet dagen min! 45 32,14%
Jeg hadde blitt fornærmet og følt det var nedlatende. 30 21,43%
Hva er i all verden er en "Milf"? 11 7,86%
Det er avhengig av hvem som hadde sagt det til meg... 54 38,57%
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 18:17   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

En aldri så liten spinn off fra annen tråd...

Hvis noen kaller deg for "Milf" tar du dette som et hyggelig kompliment, eller blir du provosert og sinna?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:18   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg tar det som en kompliment også, jeg. :altetende: Det er nok også noe jeg har større sjanser til å få høre enn babe, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:22   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Ke?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:22   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Åh, det scorer høyt på listen over ting jeg ikke kan fordra å bli kalt. Og det er heller ingen som har kalt meg det mer enn en gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:23   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Hva er i all verden er en "Milf"? 2 66,67%

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:24   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg hadde ikke satt pris på å få høre det "to my face" av noen i den aldersgruppen som kunne se meg som en. Virkelig ikke.

Å bli kalt det bak min rygg, kunne jeg nok lett overbærende valgt å se som et kompliment.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:25   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Negativt! Og ekkelt. Ofte fordi det er sagt av gutter/unge menn og bare tanken på å ha sex med en på sønnen min sin alder gjør meg kvalm.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:25   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Mother I'd like to fuck, står det for. Skikkelig stilig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:25   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Mothers I like to fuck

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:26   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Om det ikke nødvendigvis gjør så mye som å "ta selvtilliten min til nye høyder og redde dagen min", tar jeg det som et kompliment. Ikke som noe negativt i hvert fall, selv om utsagnet er nokså tåpelig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:26   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er i all verden er en "Milf"? 2 66,67%

"Mother I´ll like to fuck..."

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:26   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mother I'd like to fuck, står det for. Skikkelig stilig.

Ah, stemmer, jeg har jo hørt det da. Vel. Jeg tror ingen ville finne på å kalle meg det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:26   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Ja, altså, jeg kan virkelig ikke se for med at dette var noe som hadde vært sagt helt seriøst, altså - mer som en spøk, men en kompliment likevel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:27   #14
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Håh - når man har nådd min alder er det definitivt et positivt og morsomt uttrykk.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:29   #15
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg synes det i utgangspunktet er nedlatende,ekkelt og objektskapende. Men det har jo også et lite boost av kompliment i seg...hvis man velger å se bort ifra det vulgære i det...
Kjenner jeg er litt ambivalent i forhold til det rett og slett.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:31   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg er dog litt irritert over det uttrykket, for jeg mener at skal man definere en dame som MILF - så må hun være så gammel at hun faktisk kunne ha vært mora. - "Stifflers mum" i American Pie (haha, det var filmreferansen sin det!) - Det er ikke nok at de har født, selv om det øker milfhyppigheten betraktelig.

Når noen på min alder refererer til meg som MILF, tenker jeg - Hallo, tror du jeg er veldig gammel, eller?

Jeg er blitt kalt MILF bare en gang av noen som var aldersadekvate -sånn med nød og neppe. Jeg tok det som et kompliment, for de var så søøøøte.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:31   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg synes det er et fryktelig harry og vulgært uttrykk, og kan ikke se for meg at noen skulle kunne si det på en måte som gjorde at jeg satte pris på å høre det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:37   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh, det scorer høyt på listen over ting jeg ikke kan fordra å bli kalt. Og det er heller ingen som har kalt meg det mer enn en gang.

... men jeg blir jo ikke fornærma. Bare kvalm.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:38   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er et fryktelig harry og vulgært uttrykk, og kan ikke se for meg at noen skulle kunne si det på en måte som gjorde at jeg satte pris på å høre det.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:38   #20
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Det er ikke et uttrykk jeg forholder meg til engang.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no