Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 13:46   #81
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.516
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg skjønner jo at gutten nok sikkert er syk og eksisterer, men det er jo en hårreisende historie om alt som står der er sant, og det er det jeg ikke fatter at man kan finne på dersom man har gjort det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:46   #82
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Nettopp.

Jeg skjønner at Fruktflua ville vi skulle diskutere om vi trodde saken var sann eller ikke, men så ble det i samme slengen et tema hvorvidt man skriver under på slike opprop, og sånn er de nå en gang. Det handler ikke om å lage god underholdning, som Fruktflua skriver i et innlegg her, men om at det kan være tilknyttede tema som også er interessante.

Og forøvrig reagerer jeg fortsatt veldig på at man skriver under på opprop med noe annet enn sitt eget fulle navn.


Nei, men det handler nok aldri så lite om det Høst skriver i sitt innlegg.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:47   #83
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.999
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Det er et ekte barn og ekte leger, men saken har selvsagt flere sider.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kan faktisk stå inne for at jeg har stor sympati for foreldre som lider i forhold til barna sine, for desperate foreldre som står alene og føler seg maktesløse i forhold til helsevesenet. De vil jeg vise min støtte til. Og hvis det viser seg at det de har skrevet på siden sin er usant, så er det vel strengt tatt ikke jeg som er synderen.

Tja, du har iallfall bidrar til å gjøre livet vanskeligere for noen navngitte mennesker som har det fryktelig vanskelig akkurat nå. Kanskje noe å ta inn over seg.

Jeg skjønner foreldrene, bevares, men kan ikke se at situasjonen berettiger angrepet på mennesker som faktisk bare er mennesker. Det må være rom for å også å ha sympati med legene, som etter at de har mislyktes i noe som utvilsomt har vært svært vanskelig, blir anklaget for å være mordere og hengt ut i presse og på FB.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:47   #84
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at desperate foreldre mister gangsynet.

Da synes du kanskje ikke at det er så merksnodig at folk kan miste gangsynet av ren og skjær empati heller, da?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:47   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Hvem?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:48   #86
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skjønner jo at gutten nok sikkert er syk og eksisterer, men det er jo en hårreisende historie om alt som står der er sant, og det er det jeg ikke fatter at man kan finne på dersom man har gjort det.

Dei som har laga denne facebook-sida har kanskje ikkje direkte funne på dette. I deiras hode er det dette som er sannheten. Når ein er desperat nok kan virkeligheiten bli oppfatta annerledes enn den er.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:49   #87
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.744
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Foreldra er i ein fryktelig sårbar situasjon når dei er i ferd med å miste eit barn, og då gjeld det å trø varsomt.

Selvfølgelig, men er det ikke mer behandling å tilby så er det ikke det. Selv i en sårbar situasjon er det forventet at man kan vise en millimeter av empati for andre mennesker også. Jeg ser vel for meg at det ikke er noen enkel jobb for leger å formidle at håpet er ute heller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:50   #88
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det er et ekte barn og ekte leger, men saken har selvsagt flere sider.


Tja, du har iallfall bidrar til å gjøre livet vanskeligere for noen navngitte mennesker som har det fryktelig vanskelig akkurat nå. Kanskje noe å ta inn over seg.

.

Hvis du hadde gått innleggene jeg har skrevet litt mer i sømmene, så hadde du sett at jeg har tatt akkurat det med å bidra til å sette fokus på navngitte personer innover meg.

På den annen side, så ser jeg ikke at jeg kan ha gjort så stor skade ved å legge ut innlegget her inne, for ingen her er så teite som jeg har vært mtp. å skrive under. Den saken er jo grei.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:50   #89
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at desperate foreldre mister gangsynet.

Ikke sant. Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort om Glitterbarnet hadde vært uhelbrederlig syk, og noen nektet meg det jeg trodde ville være en kur. Jeg hadde helt klart ikke vært særlig tilregnelig.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skjønner jo at gutten nok sikkert er syk og eksisterer, men det er jo en hårreisende historie om alt som står der er sant, og det er det jeg ikke fatter at man kan finne på dersom man har gjort det.

Jeg tror ikke de nødvendigvis har funnet det på, men at deres oppfatning situasjonen er slik. Jeg kan også mange ganger komme frem til teorier om hvorfor ting er sånn eller slik, selv om jeg ikke har noen bevis for det, men jeg tenker at det er mest logisk. Sånn har nok disse foreldrene tenkt også. De er så ekstremt fortvilet og desperate, de ønsker å prøve hver eneste mulige utvei, og når legene ikke er med på dette, mest sannsynlig fordi de vet at det ikke er fruktbart, så regner foreldrene med at det er fordi de ikke vil, at de vil beskytte seg selv osv. Hvis man da legger på litt irritasjon fra legenes side, så er fiendebildet komplett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:51   #90
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Artikkelen om denne foreningen stod i Dagbladets Magasinet i fjor. Her er linken: http://www.ffhb.no/?dfi=Hjertekrigen...tMagasinet.pdf

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:51   #91
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.744
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Ikke ta denne tråden så personlig, Fruktflua. Det er ingen som er ute etter å henge ut deg. Dette er en sak som engasjerer på begge sider, såpass må man tåle på et diskusjonsforum.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:52   #92
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke ta denne tråden så personlig, Fruktflua. Det er ingen som er ute etter å henge ut deg. Dette er en sak som engasjerer på begge sider, såpass må man tåle på et diskusjonsforum.

Seriøst?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:53   #93
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var en avis, Aftenposten eller Dagbladets Magasinet, som hadde en artikkel om denne organisasjonen for et par år siden. Det er en veldig trist historie.

Jeg finner den dessverre ikke.

Det var i Magasinet (Dagbladet) 19/9-2009 i følge et søk i A-tekst. Jeg skal se om jeg får lenket den opp.

* Og der ser jeg at Adrienne hadde klart det før meg...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:54   #94
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Facebook har gjeve grobunn for ein ny type spamming der ein får folk til å vidaresenda invitasjonar til mangslungne grupper og sider for mangslungne tilsynelatande prisverdige initiativ/utspel som dette. Kor mange av dei som er reelle eller oppdikta er vanskeleg å sei, men resultatet vert likefullt spamming.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:56   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Takk, Adrienne. Der var den, ja.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:58   #96
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.744
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Seriøst?

Hø?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:03   #97
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Da synes du kanskje ikke at det er så merksnodig at folk kan miste gangsynet av ren og skjær empati heller, da?

Jo, det syns jeg. Jeg har som Polyanna forståelse for at foreldre eller andre pårørende kan miste gangsynet. Jeg forstår at hvis det gjelder noen man kjenner, noen som står en nær, så kan man bli irrasjonell.

Men å bli irrasjonell og miste gangsynet for at man har sett et bilde av en gutt på FB, det er ikke helt normalt.

bina er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:05   #98
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Artikkelen om denne foreningen stod i Dagbladets Magasinet i fjor. Her er linken: http://www.ffhb.no/?dfi=Hjertekrigen...tMagasinet.pdf

Etter å ha lest den artikkelen er eg endå meir overbevist om at dette er ei forening som består av foreldra som har bikka over etter å ha mista barnet sitt eller som står i fare for å miste barnet sitt.
Dei kan f.eks ikkje dokumentere medlemstall. Kor vanskelig kan det vere då?
Og påstandane til styrelederen er jo heilt horrible! Han påstår blant anna at minst 100 barn døyr kvart år i Norge fordi legane bevisst prøver å skjule sin eigen inkompetanse ved å la være å operere barn dersom dei er usikre på utfallet.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:07   #99
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jepp, for å pynte på statistikken sin.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:10   #100
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.744
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg synes dette er et grelt eksempel på FBs lunefulle sider. :skeptiker:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no