Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Erfaringer med FOVEA fotograf?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 16:22   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Tommel ned

Erfaringer med FOVEA fotograf?

Vi fikk barnehagebildene hjem i posten i dag, fra Fovea, og jeg er skikkelig skuffet!

På nett så bildene i seg selv fine ut, men når de kommer nå, så er jo fotokvaliteten elendig - det er som om jeg skulle ha printet de ut på dårlig fotopapir selv, uklart og stripete/kornete. På gruppebildene står det navn på barna under, greit nok, men teksten er utydelig - også kornete og noen steder er det liksom ikke "blekk" i det hele tatt, i tillegg til at det er store og små bokstaver om hverandre her og der! Navnene på barna mine er heller ikke like; den ene har bare det ene etternavnet, mens den andre har mellomnavn og en liten bokstav som initial for det andre etternavnet, så de trenger ikke være søsken. Samt at noen søskenbilder, nei det har jeg ikke fått, selv om det står i pakka. Og på den ene kalenderen de har laget, så har de bare portrett av det ene barnet. WTF?!

Noen andre som har erfaringer herfra, gode eller dårlige? Jeg skal definitivt klage, men tenkte det var litt ok å høre om dette er et noe kjent fenomen eller ikke ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no