Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

American horror story

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 12:04   #61
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: American horror story

Syns det gikk tregt de to siste episodene, og avslutningen var teit men håper likevel det kommer mer AHS, likte nok best sesong 1, jeg syns også sånn asylskrekk er gøy, men litt forutsigbart.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:46   #62
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: American horror story

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, det var litt teit, men kunne vært verre. Det ble gjort på en grei måte, synes jeg. Men jeg tror egentlig jeg likte bedre sesong 1. Jeg elsker jo asylhorror, det er det mest creepy som finnes! Men her var det jo lite skrekk, egentlig, mest tragiske skjebner og sånt. Litt irriterende at jeg satt i halve sesongen og ventet på svar på hva som hadde skjedd med dem fra 60-tallet og til nåtid, fordi jeg trodde det var de samme personene som i sesong 1, men det hadde jo overhodet ingen sammenheng.
Lurer veldig på temaet i neste sesong.

Jeg trodde poenget var at det ikke skulle være noen sammenheng?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:51   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: American horror story

Hvor står det? Jeg hadde ikke lest noe om det på forhånd, og da jeg så at det var nøyaktig de samme folkene som i sesong 1 og at det foregikk på 60-tallet, trodde jeg jo automatisk at dette var livet deres før de ble spøkelser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 18:46   #64
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: American horror story

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Enig i at de tre siste episodene ikke var så bra, men vi fikk iallefall en avslutning på alt.
Aliengreiene kunne de ha droppet.

Ha ha,nå fikk jeg assosiasjoner til "Bolt".

"Aliens!? That is just so unrealistic!"
"Absolutely ridonculous."

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no