Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor bor barna ved et evt. samlivsbrudd?
Hos meg 53 23,14%
Hos min ex 9 3,93%
Begge steder - 50/50-deling 118 51,53%
Jeg bor allerede alene med barna 18 7,86%
Min ex bor allerede alene med barna 1 0,44%
Vi er brutt og barna bor 50/50 hos hver av oss 11 4,80%
Dette var en fin undersøkelse, men det er desverre ingen svar som passer for meg 28 12,23%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-10, 10:18   #221
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er jo ikke akkurat sånn at kidsa har med seg flyttelass selv om de har 50/50, eneste som blir tatt med frem og tilbake er skole/barnehagesekker.

Mitt inntrykk er at det er mer "flyttelass" på de som bare har helgesamvær hos pappa, og reiser rundt med bag istedet for å ha et fullt utstyrt hjem med klær og leker begge steder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 18:02   #222
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Jeg bor allerede alene med barna. Eksen har samvær annenhver helg. Langhelg som regel, fra torsdag kveld til mandag morgen.

Om han ville så hadde jeg gått med på 50 / 50. Men så lenge han har den jobben han har, så er det ikke mulig. Han er borte hele ukene på jobb stort sett.

Samlivsbrudd går alltid utover barna tror jeg. Skal ikke være bastant i mine meninger, men finnes det egentlig noen perfekt løsning? Det er jo mange forskjellige ting som skal tas hensyn til hos hver enkelt av oss. Og det som er riktig for meg / oss er jo ikke det riktige for alle andre.

Vi har valgt å gjøre ting annerledes enn andre, fordi det er snakk om mange barn her og at flere har forskjellige behov. Her flyttes ikke barna ut av hjemmet annenhver helg, her er det den voksne som flytter på seg.

Og de skjønner jeg godt ikke funker for alle. Det kommer jo litt an på hvordan forholdet til foreldrene er, og hvor bittert bruddet har vært. Mellom meg og min eks er det ikke noen stor konflikt lengre, så dermed klarer vi å samarbeid greit, og ta hensyn til barnas beste og barnas behov.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:05   #223
kjerstisin
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
Innlegg: 227
kjerstisin er litt kul
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Tror jeg ville ønsket 50/50 men med mannens jobb tviler jeg på det. At vi skulle bodd i gangavstand hadde ihvertfall vært et stooooort ønske

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 08:54   #224
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

60/40 antagelig. Han får jammen ta litt av arbeidet han også.
Neida, men han er en superflink pappa, så for ungenes del så hadde det vært best for dem å se han mest mulig.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:23   #225
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Barna hadde blitt boende sammen med meg. Det er full enighet om at det er det beste for oss.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no