Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teite kommentarer da dere var gravide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 13:39   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Første gang: Kan ikke huske noe spesielt, annet enn at jeg fikk mange kommentarer som gikk på magestørrelsen. (Den har alltid vært veldig "rett fram", og påkalt mange kommentarer om antall barn der inne osv.)

Andre gang: "Ja, nå håper dere vel på jenta?" "Ja, nå er det vel jenta som kommer!" osv. osv.

Tredje gang: "Ja, nå håper dere vel på jenta?" "Ja, nå er det vel jenta som kommer!" osv. osv.

Fjerde gang: "Ja, nå håper dere vel på jenta?" "Ja, nå er det vel jenta som kommer!" osv. osv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:39   #22
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Det er ikke pølsa man blir feit av, det er sausen"

Ja, den fikk jeg høre mange ganger.

"Ja, jeg har nok fått i meg noe jeg ikke har spist!"

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:39   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er ikke sant! Det er jo altfor harry til å være sant!

Nå har du glemt hvor jeg kommer fra igjen.

Ingenting er for harry til å være sant der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:40   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er ikke sant! Det er jo altfor harry til å være sant!


Utrolig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:40   #25
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Nå har ikke jeg vært gravid i tradisjonell forstand, men mens vi ventet på førstemann var der et par-tre som følte for å trøste(?) oss med å si at ting i retning av "bare vent, du skal se du blir gravid snart, jeg kjenner noen (som kjenner noen....) som ble gravid like etter at de hadde adoptert!".

Tilsvarende fikk jeg spørsmål om jeg virkelig våget å adoptere, for det er jo mange adopterte barn som har fysiske og psykiske skader ... Og ei venninne lurte på om jeg kunne be om å få en jente, for det var mye søtere med innvandrerjenter enn innvandrergutter....

For å ikke snakke om de som lurte på om vi ikke heller ville ha fra Europa, så vi slapp å få en svart unge .

Jepp, alle de har jeg hørt.

Ikke direkte det der med at innvandrerjenter er søtere, men at brune jenter har det lettere enn brune gutter. Og da vi glad og lykkelignervøse fortalte at vi holdt på å bli vurdert for et barn med helseanmerkninger, sa den kameraten av mannen som jeg liker aller best at det ville han aldri gjort, for da kunne ikke barnet bli god i fotball. Vent på en frisk.

Og da jeg var gravid: Å, er du ikke glad du endelig skal få din egen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:41   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

"Vet du, jeg har ikke vært dårlig en eneste gang, jeg." Sagt av kollega til en utspydd og utslitt undertegnede, som klarte å karre seg på jobb for en gangs skyld. Joda, tusen takk for den, nå fikk du meg til å føle meg så utrolig mye bedre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:42   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"Ja, jeg har nok fått i meg noe jeg ikke har spist!"

Åhja. Klassiker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:44   #28
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Og da jeg var gravid: Å, er du ikke glad du endelig skal få din egen.

Ja det får jeg faktisk enda spørsmål av fra noen - om jeg ikke savner det å ha egne barn .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:46   #29
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja det får jeg faktisk enda spørsmål av fra noen - om jeg ikke savner det å ha egne barn .

Det er da man svarer at de man har er mer egne enn godt er, noen ganger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:49   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

"Vet du, jeg har ikke vært dårlig en eneste gang, jeg." Sagt av kollega til en utspydd og utslitt undertegnede, som klarte å karre seg på jobb for en gangs skyld. Joda, tusen takk for den, nå fikk du meg til å føle meg så utrolig mye bedre.

"Ikke jeg heller, jeg er bare så veldig glad i sofaen min."

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:57   #31
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

-Herregud så svææær du er. Er du sikker på at det er en der inne?

-Har du termin om 2 måneder? Jeg trodde du skulle føde når som helst!

De samme fikk jeg - og jeg HATET det!

Og fra moren min like etter vi fikk eldstejenta: "Vi er jo mange som lurer på hvordan det blir for deg å være mor som bare har hatt deg selv å tenke på så lenge."

Ja, når man er barnløs fram til 34 blir man en superegoist som ikke er i stand til å ta seg av andre enn seg selv.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:57   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Å, jeg fikk råd om å enten stille i adopsjonskø eller kjøpe hund, for noen kjente noen som ble gravide da de gjorde det. Eller så kan man bare slappe av.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:00   #33
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Ja, når man er barnløs fram til 34 blir man en superegoist som ikke er i stand til å ta seg av andre enn seg selv.

Såklart. Det skjer nærmest over natten, det. Dette vet jeg, for jeg fikk barn flere måneder før jeg fylte 33, så det er absolutt siste frist.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:00   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Ja, og så var det "Graviditet er ingen sykdom, vet du!" Nei, men når man kaster opp i 8-9 måneder så føler man seg faktisk ørlitegranne syk...

Og: "Kvalmen blir snart borte." Nei! Den varer og varer og varer. (Denne kommentaren er egentlig ikke vondt ment, men...)

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:01   #35
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dette vet jeg, for jeg fikk barn flere måneder før jeg fylte 33, så det er absolutt siste frist.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:01   #36
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å, jeg fikk råd om å enten stille i adopsjonskø eller kjøpe hund, for noen kjente noen som ble gravide da de gjorde det. Eller så kan man bare slappe av.


"Åja, jeg trodde man måtte p..., jeg?"

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:02   #37
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

"Vet du, jeg har ikke vært dårlig en eneste gang, jeg." Sagt av kollega til en utspydd og utslitt undertegnede, som klarte å karre seg på jobb for en gangs skyld. Joda, tusen takk for den, nå fikk du meg til å føle meg så utrolig mye bedre.

Jo, takk. Tilsvarande har eg også fått. Det er verkeleg triveleg å høyre slikt når ein spyr på åttande månaden...

Eller den som eg fekk slengt i ansiktet då eg glad og lukkeleg, etter 4 års prøving og fleire mista barn undervegs, endeleg kunne fortelje at no var eg gravid og alt såg berre bra ut; "Termin til hausten? Hadde det ikkje vore betre til våren då?"

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:03   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eller den som eg fekk slengt i ansiktet då eg glad og lukkeleg, etter 4 års prøving og fleire mista barn undervegs, endeleg kunne fortelje at no var eg gravid og alt såg berre bra ut; "Termin til hausten? Hadde det ikkje vore betre til våren då?"

Fantastisk. Jeg håper du lovte å knipe igjen så godt du kunne?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:06   #39
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Jeg tror jeg kan finne på å komme med alle disse. Jeg er en sånnen teiting som prøver å være morsom. :går i skammekroken:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:06   #40
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fantastisk. Jeg håper du lovte å knipe igjen så godt du kunne?

Dessverre. Men eg klarte med ein bittebittebitteliten margin å unngå å gje vedkomande tidenes øyrefik...

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no