Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 11:39   #41
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Har dere tenkt over at denne damen/disse damene kan ha hormonfeil ol som gjør det sånn?
Lite hyggelig for de som sliter med det.

Men nei, jeg synes heller ikke det er pent.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:12   #42
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Når man f.eks. skal ta laserbehandling av slike ting, så er bl.a. napping fy-fy en god stund i forkant. Det eneste alternativet da er barbering. Og det kan jo hende at man da vil unngå stubber. Laser er også ganske svindyrt så jeg innbiller meg at det for mange er litt viktigere med husleie og mat til barna enn å "gjøre noe med det". En laserbehandling vil forøvrig ikke kurere evt. hormonforstyrrelse som forårsaker hårveksten, slik at det kan bli snakk om ganske mange penger.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:12   #43
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Ke@, her.

Har dere tenkt over at denne damen/disse damene kan ha hormonfeil ol som gjør det sånn?
Lite hyggelig for de som sliter med det.



Nå har det vært tråder opp og ned om overvekt og undervekt og hva kroppkommentarer gjør med folk. Tenk om denne tråden hadde vært at alle skrev hvor stygt det er med overvektige mennesker og så ler vi litt av det i samme slengen. Men det er visst bare kommentarer på for mye fett/for lite fett som er godkjent for ting man ikke gjør narr av?

Kvinner som f.eks. har PCOS kan slite veldig mye med uønsket hårvekst. Det er ikke alltid like lett å få bort og laserbehandling er dyrt. (Man kan få støtte til hårfjerning fra NAV, men det er kun elektrolyse, som ikke tar hårveksten like godt som laser.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:24   #44
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Det er vel få som synes det er vakkert. De er vel sannsynligvis klar over det, men er vel ikke alltid like pent å nappe heller. Så hva skal man gjøre hvis man ikke har mulighet for laser?

Det er ihvertfall én fordel med tynn/fin hårvekst, som hos meg selv..

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:31   #45
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Bart er ikke pent, uansett.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:47   #46
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er du sikker på at det er hårete bart hun har, og ikke mørk pigmentforandring?

Definitivt. Vi snakker om hårlengde over leppene...

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.



Nå har det vært tråder opp og ned om overvekt og undervekt og hva kroppkommentarer gjør med folk. Tenk om denne tråden hadde vært at alle skrev hvor stygt det er med overvektige mennesker og så ler vi litt av det i samme slengen. Men det er visst bare kommentarer på for mye fett/for lite fett som er godkjent for ting man ikke gjør narr av?

Kvinner som f.eks. har PCOS kan slite veldig mye med uønsket hårvekst. Det er ikke alltid like lett å få bort og laserbehandling er dyrt. (Man kan få støtte til hårfjerning fra NAV, men det er kun elektrolyse, som ikke tar hårveksten like godt som laser.)

Jaja, så er jeg så lite pk at jeg lager en tråd om damer med bart. Denne damen er i alle fall opptatt nok av klær og seg selv ellers til å bryke store summer på merkeklær og Clarins produkter, så jeg fortsetter å undres.

:fortsatt grunn:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:56   #47
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Napping over leppene er vondt. (har prøvd; nysgjerrig). Hvis jeg hadde hatt kraftig hårvekst i ansiktet (spesilet rundt munnpartiet,)og ikke hadde hatt råd til laser, ville jeg barbert. Definitivt. Med eller uten hormonforstyrrelse. Må være kjempekjipt med bart! De som har lyse hår er heldigere, syns jeg, da syns det ikke så voldsomt.
Jeg visste ikke at man kunne søke NAV om tilskudd til elektrolyse? Hva er forskjellen på det og laser? :vil gjerne vite:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:01   #48
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg tror ikke det tilskuddet er så mye å rope hurra for. Det er i alle fall bare en liten del av beløpet.

Laser skal visst fungere bedre, men det kan være vanskelig for mennesker som enten er mørke i huden eller har lyse hår. Altså er det en behandling der det lønner seg å være blek og ha svarte, kraftige hår.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:12   #49
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Kanskje det er et opprør mot det vestlige skjønnhetsidealet? Kanskje hun har en hormonfeil og har "gitt opp" å fått fjernet den? Det kan være mange grunner.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er ok å gjøre narr av kvinner med mye (synlig) hår i ansiktet, men ikke f.eks. overvekt.

Det hadde blitt ramaskrik her inne om jeg hadde laget en tråd om at "jeg kjenner ei som kler seg veldig pent og er opptatt av huden sin, men som har valker som tyter ut her og der. Hvorfor slanker hun seg ikke eller fettsuger seg? Ser hun ikke selv at det er stygt?"


Sist redigert av Éowyn : 06-03-08 kl 13:52. Årsak: Hadde skrevet er i stedet for har.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:44   #50
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg heier på Umuriel, jeg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:51   #51
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Kanskje det er et opprør mot det vestlige skjønnhetsidealet? Kanskje hun har en hormonfeil og har "gitt opp" å fått fjernet den? Det kan være mange grunner.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er ok å gjøre narr av kvinner med mye (synlig) hår i ansiktet, men ikke f.eks. overvekt.

Det hadde blitt ramaskrik her inne om jeg hadde laget en tråd om at "jeg kjenner ei som kler seg veldig pent og er opptatt av huden sin, men som er valker som tyter ut her og der. Hvorfor slanker hun seg ikke eller fettsuger seg? Ser hun ikke selv at det er stygt?"

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:02   #52
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.


Hva sa svigerinnen din da?

Hun sa: "Har du lagt merke til den?" og så ble hun selvfølgelig fornærmet, noe jeg skjønner godt. Det er jo ikke pent å kommentere folks utseende.

(Hun har forøvrig PCOS, og fjernet barten med laser. Veldig bra resultat, og ikke avskrekkende dyrt, i følge min svigerinne.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:06   #53
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Dette tror jeg er en av de slemmeste, utrivligste trådene jeg har lest på FP (og det er heldigvis sjelden man kommer over slike på et forum med mange kloke damer), muligens fordi jeg føler meg truffet. Jeg er en av de som har mer hårvekst enn det som - tydeligvis - er sosialt akseptabelt. Ingen tydelig bart, men litt for lange lyse og noen mørkere hår i ansiktet. For mørke hår på armene og altfor sterk hårvekst på lår og legger. Beina vokser jeg med jevne mellomrom og jeg napper de mørkeste i ansiktet, men jeg har ikke tenkt å vokse ansiktet (bl.a. pga problemer med at jeg lett for inngrodde hår) eller laser (det finnes jammen viktigere ting i verden å bruke tusenvis av kroner på). I stedet prøver jeg å si til meg selv at det ikke er så viktig. Så leser jeg disse kommentarene her:

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Bart er ikke fint verken på kvinner eller menn.

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

For min del er det ikke greit med bart på meg (ikke at jeg har det men) andre kan ha det om de ønsker, men vet av egen erfaring at jeg har en tendens til å bli mere opptatt av barten eller skjeggveksten på en kvinne en hva hun prater om.

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Pinsett her og. Eg blir utruleg fascinert av sånne bartedamer, og strevar med å flytte blikket.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

av Mams.
Svigerinnen min hadde bart, og jeg jobbet iherdig for å ikke stirre eller kommentere. En dag var den borte, og da kom det selvfølgelig fra Liven: " Har du tatt barten?"

Jeg håper du ba om unnskyldning! Den var slem.

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

For en fantastisk tråd. Mams, hva har du fått i deg i dag? Nei bart er virkelig hverken flott eller ok på damer. Lite kvinnelig kan man vel slå fast at det er.

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Jeg synes det er værre når man har skjegg enn bart. Men jeg husker jeg la merke til en ung jente når vi var på hytta i kragerø, hun hadde bart hun.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det er vel få som synes det er vakkert. De er vel sannsynligvis klar over det, men er vel ikke alltid like pent å nappe heller. Så hva skal man gjøre hvis man ikke har mulighet for laser? Det er ihvertfall én fordel med tynn/fin hårvekst, som hos meg selv..

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Bart er ikke pent, uansett.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

DJaja, så er jeg så lite pk at jeg lager en tråd om damer med bart. Denne damen er i alle fall opptatt nok av klær og seg selv ellers til å bryke store summer på merkeklær og Clarins produkter, så jeg fortsetter å undres.

Gjør det du, men jeg synes du kan holde det for deg selv neste gang. Vet ikke om du var politisk ukorrekt, men jeg er helt sikker på at du var sårende.


Takk, Umuriel, for denne :

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er ok å gjøre narr av kvinner med mye (synlig) hår i ansiktet, men ikke f.eks. overvekt.


Sist redigert av noen : 07-03-08 kl 08:52. Årsak: Quoter slettet...
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:09   #54
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

........ feil tråd

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:13   #55
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.


Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er ok å gjøre narr av kvinner med mye (synlig) hår i ansiktet, men ikke f.eks. overvekt.

Det er lettere å nappe noen hår på overleppa med pinsett enn å høvle av en valk eller 5

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:18   #56
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg tror definitivt ikke Hønni var ute i vondt ærend.

Men det jeg synes er trasig, er fokuset på den perfekte kropp, der vi kvinner er med på å fyre oppunder i stedet for å si: Vær som du er! Vi burde bokstavelig talt stryke våre medsøstre litt mer med hårene, enn mot.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:20   #57
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Trist hvis noen føler seg såret over mange av svarene i denne tråden... Men jeg føler faktisk ikke at det blir gjort narr av (...) damer med hårvekst i ansiktet- det er da en ærlig sak å innrømme at man kan ha problemer med å flytte blikket fra en kraftig damebart? Det kan jeg også ha, men jeg mener ikke at en dame med bart trenger å være dum for det! Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har ikke oppfattet noen av svarene som tilsiktet slemme...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:24   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg har ikke mye hårvekst, men jeg har et usynlig, men stivt hår som stadig vokser ut på venstre kinn. Jeg kjenner det, men det er umulig å se det, og jeg napper i ett sett.

Jeg kjenner mange som har lange enkelthår under haka og bare lar de være. Jeg fascineres litt av at de ikke blir fristet til å nappe dem bort. Det er kanskje bare ett eller to lange, mørke hår det dreier seg om.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:30   #59
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Trist hvis noen føler seg såret over mange av svarene i denne tråden... Men jeg føler faktisk ikke at det blir gjort narr av (...) damer med hårvekst i ansiktet- det er da en ærlig sak å innrømme at man kan ha problemer med å flytte blikket fra en kraftig damebart? Det kan jeg også ha, men jeg mener ikke at en dame med bart trenger å være dum for det! Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har ikke oppfattet noen av svarene som tilsiktet slemme...

Det er da ingen som har sagt at en dame med bart er dum, og jeg tror heller ikke noen er tilsiktet slemme. Men "direkte lite feminint", "bartedamer" og totalen av utsagn i denne tråden er sårende.

Men Mams som surret lo jeg av også...

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:37   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Det er vel alltid lett å flåse med ting man egentlig ikke har helt peiling på? Det er IKKE morsomt å være plaget med uønsket hårvekst, det er ikke bare, bare. Det er lov av og til å tenke seg om før man skriver/sier noe altså.

Jeg er plaget med, og nei jeg syns ikke det er pent, men det er sånn jeg er og heldigvis ser mine omgivelser forbi det og ser hvem jeg er.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no