Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kle seg i høstmørket?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 10:16   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Ja du sier noe der Talluah, sønnen min har bursdag på fredag, og i fjor lå snøen fra midten av oktober, akkurat som det gjorde det året han ble født, i 2002. Hva som skjedde mellom husker jeg ikke helt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 10:18   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Jeg ser i krystallkula at jeg kommer til å kjøpe meg leggvarmere fra Nøstebarn.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 10:20   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Men vanter har jeg startet med, jeg fryser sykt på hendene. Jeg bruker skjerf i en eller annen variant hele året, og vanter fra oktober til mai.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 10:32   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ser i krystallkula at jeg kommer til å kjøpe meg leggvarmere fra Nøstebarn.



#fryserfremdeles

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:30   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ser i krystallkula at jeg kommer til å kjøpe meg leggvarmere fra Nøstebarn.

Jeg var innom, men tror du ikke at de bare har kjipefargene grå og lilla?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:31   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja du sier noe der Talluah, sønnen min har bursdag på fredag, og i fjor lå snøen fra midten av oktober, akkurat som det gjorde det året han ble født, i 2002. Hva som skjedde mellom husker jeg ikke helt.

I 2004 hadde vi en høst omtrent som nå. Det er det året han ble født. Han ble født siste helgen i oktober, og jeg har trillebilder fra midten av november hvor jeg har på nylonstrømper, converse og høstfrakk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:14   #27
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Jeg har funnet frem skjerf, votter og varmere sko. Vi har ikke startet sentralfyren enda, vi har aldri ventet så lenge. Dette blir vår 6. vinter i det huset.

Har novemberbarn 2006, 10 grader, regn og dunpose. Ikke helt som forventet.

Har maibarn 2008, den var den 17. maien med -2 kl 07.00.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:23   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

I oktober 2005 kom det masse snø i Oslo. :har også oktoberbarn:

Vi har allerde hatt rim på bakken. Jeg synes det er ganske surt ute.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:26   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Overskriften gjør at jeg får veldig lyst til å foreslå refleksvest, for det er definitivt et must i høstmørket. Ellers er det lurt med tykke ullstrømpebukser til kjole, og jeg slår av og til til og bruker en svart overtrekksbukse, også.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:28   #30
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Jeg får ikke igjen vinterkåpa. Og føttene er så hovne at jeg ikke gidder å prøve å finne nye vinterstøvletter.

Men jeg har funnet fram alpakka-sjalene mine og lua jeg strikket i fjor.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:32   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

I oktober 2005 kom det masse snø i Oslo. :har også oktoberbarn:

Jepp, da kom den første snøen to dager før bursdagen hans. Han hadde innkjøring i barnehagen og syns snøen var kjempeekkel å ta på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:39   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp, da kom den første snøen to dager før bursdagen hans. Han hadde innkjøring i barnehagen og syns snøen var kjempeekkel å ta på.

Det er mye ekkelt man skal venne seg til.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 10:50   #33
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Jeg har goretex sko ute på jobb, vanlig bukse, skallbukse utenpå, har hatt flecce og skalljakke. Dette er nå byttet ut med en foret skalljakke. Eller Bergans Myrull kåpe.
Skjerf i halsen og fleccevotter.
Jeg kler meg veldig forskjellig om jeg er på jobb(bhg) eller på skolen.
Vanntett, vindtett er viktig. Bergans myrull de dagene det er fint.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:08   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Tja, jeg har funnet frem den nye dunjakken, men den er ikke brukt enda.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:19   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle seg i høstmørket?

Er katta gravid??

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no