Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 21:57   #121
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Nydelig, Tåtti!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:00   #122
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Tåtti.

Jeg bruker samme kjole flere ganger, med samme folka. Jeg velger kjoler som er fine på meg, men det er ganske tidkrevende, så jeg gidder ikke å løpe ut for å hoste opp et nytt perfekt antrekk ved hver anledning.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 23:21   #123
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Tåtti da.


Jeg husker aldri hva jeg selv har hatt på meg, eller hva andre har hatt på seg. Jeg kan se bilder av meg selv tagget i en anledning og har tenkt "jøss, hva er det jeg har på meg, den kan jeg virkelig ikke huske å ha sett før" om et plagg jeg har eid og brukt i flere år. Så jeg er fullstendig ute av stand til å sette meg inn i problemstillingen. Og å kjøpe noe nytt for et julebord virker bare styrete i min verden, jeg finner noe i skapet, irriterer meg over at jeg ikke eier estetisk sans når det gjelder tilbehør/sko, finner noe varmt å ta over og ødelegger hele antrekket fordi jeg er redd for å fryse.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no