Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kliss i håret

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-11, 22:08   #1
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Kliss i håret

Og nei, jeg sikter ikke til "Alle elsker Mary".

Min datter fikk "sydenfletter" i høstferien. I går tok vi de ut. Etter FEM hårvasker er håret fremdeles "fettete" etter den guggen de brukte i håret for å få flettene til å se finere ut.
Siste hårvask ble gjort med såpe.

Hva er neste? Zalo?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:20   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kliss i håret

Hvorfor ikke? Jeg har brukt det ved 2 anledninger hvor mitt produktsugende hår ikke ville gi slipp på heftig hårvoks.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:22   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kliss i håret

Zalo kan prøvast, men gav marginalt resultat her. Frisøren anbefalte ein renseshampo, og eg fekk med ein prøvepakning på den. Alt i alt så var det vel egentlig berre ørten hårvaskar som fungerte, trur eg.

Fekk også råd om olivenoje her inne, men det må eg sjekke.

Men hjelpe meg kor stygt håret har blitt etter desse flettene. Storesøster hadde nydelig tjukt hår, no er det tynnare og full i småhår. Hårstrå har gitt etter på ulike stader og her står det fjon opp overalt. Aldri meir sydenfletter. Aldri!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 01:02   #4
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kliss i håret

Jeg har lest et sted at man kan bruke bakepulver: drysse på, gni inn og la virke en liten stund. Det skal visst absorbere fettet.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no