Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til fint nordisk hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-14, 14:05   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til fint nordisk hår

Jeg er helt fortvilt over håret mitt. Før hadde jeg tykt blondt litt rødlig hår, men det blir bare tynnere og tynnere. Det heter vel egentlig fint nordisk hår, for å ikke snakke meg helt ned her.

Men det ser egentlig ganske stusslig ut for tiden. Har litt fall, og klippet det litt kortere enn skulderlengde på forsommeren. Det var ikke et sjakktrekk, nå får jeg ikke noe styr på det. Noen ideer til hva jeg bør går for? Jeg ser jeg må ha en frisyre i større grad enn det frisøren har gått for. "Rett av klippen" ser helt fryktelig ut om jeg ikke føner, krøller, sprayer og stasjer. 40-årskrisa har nådd hodet mitt! Kom gjerne med bilder.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:16   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Bob.

Jeg har hatt samme krise skulle jeg til å si, jmf. tråden kokosbolle hadde om hår for en tid tilbake. Jeg klippet meg først slik som deg, og det hjalp på det som var slitt og livløst, men det var ikke akkurat stilig etterhvert når det viste seg å kreve mye mer styling. Så for en god uke siden klippet jeg det enda kortere, men i bob slik at jeg behold en del lengde foran, men klippet det mer opp bak. Fy søren, jeg har aldri hatt fyldigere hår. Det er så sunt og friskt og med langt mer volum enn jeg har kunnet drømme om. Jommen for en takknemlig frisyre. Jeg er kjempefornøyd!

Jeg har ikke noe godt bilde av frisyren dessverre, men foran går håret ned til haken/kjeven omtrent, også så er det gradert kortere bak.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:18   #3
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Bomull: Litt slik?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:20   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Ja, jeg ser sånn ut forfra, mer eller mindre. Bak er det som sagt kortere, men fortsatt fyldig. Lett å style uten å gjøre stort, grer jeg alt bakover får jeg naturlig mer volum. Ellers har jeg mye nytte av saltvannspray og evt. føner.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:22   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Dette er det beste jeg får til av frisyren bakfra her jeg sitter. På bildet synes det jo ikke at det skrår fremover da, men det gjør det. Vanskelig å ta en bakhodeselfie, ass.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bob_2014.jpg (167,3 KB, 58 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:24   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Det så kjempefint ut, det er noe slikt jeg må gå for!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:54   #7
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Mitt er til litt over skuldrene, men noe oppklippet bak. Mye fyldigere enn rett over.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 18:50   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Jeg havner alltid tilbake til sånt som dette om det ikke blir bob med oppklippet nakke. Bare at det blir ikke helt sånn for når jeg får kort hår så kommer fallen frem.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 19:00   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til fint nordisk hår

Jeg tror litt av cluet for meg blir å finne en god frisør med erfaring. Og som holder kniven langt unna, når håret mitt har blitt skjært blir det helt ødelagt etter litt tid.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no