Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den aller beste augekremen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-14, 11:19   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Den aller beste augekremen?

Eg har tørr og sensitiv hud rundt augene, og no er det i tillegg masse fin linjer som vises veldig godt.



Kva er ditt tips?


Til no har eg brukt Locobase Reapair på kvelden og Avene om dagen. Locobasen er ikkje bra, for det svir og augene renner. Men den gir bra med fukt da. Avenes augekrem blir for lite feit. Og eg vil gjerne ha antirynke-lovnad, det har ikkje denne.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 11:49   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Jeg har liten tro på antirynkekremer, men det er veldig viktig å tilføre nok fukt til huden. Har du forsøkt fuktserum, og deretter øyekrem eller en uparfymert ansiktskrem? Locobase tilfører bare fukt, og det nytter ikke dersom huden ellers streiker.

Jeg bruker gjerne Kremfresh (kremfresh.com) Silkekrem i hele ansiktet, evt. bruker jeg gjerne også Filorga Optim'Eyes under øynene. Denne er veldig lett, og jeg føler at den tilfører masse fukt og lindrer. Alt som har noen form for anti-age-effekt blir altfor sterkt for den sensitive huden min.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 12:01   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Jeg har fra denne fra Este Lauder. Om den er bra aner jeg ikke, har ikke øyeproblem og glemmer å bruke den.

Bah, fikk ikke til å legge inn bilde.

https://www.google.no/search?q=estee...ml%3B440%3B440

Advanced night repair eye, heter den visst.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 14:48   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Denne, uten tvil:

http://s3.pji.nu/product/standard/280/1303210.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 14:59   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Denne øyekremen fra Decleor er bare magisk å ta på, og føles veldig god og gir mye mer fuktighet enn andre jeg har testet. Jeg tåler veldig lite kosmetika, men Decleor tåler jeg.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 15:01   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Jeg bruker denne fra Vichy:

http://www.vichy.no/anti-age/AVANSER...TIV/p4104.aspx

Veldig fornøyd med den. Gir god fuktighet, og synes huden har blitt finere rundt øynene etter jeg begynte å bruke den.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 16:12   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Henger i tråden for tips, siden jeg har begynt å føle behovet for øyekrem. :knirk:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 19:40   #8
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Gatineau har den beste øyekremen. Den har antirynkeeffekt.
Må kjøpes hos hudpleier tror jeg.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 20:03   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Jeg tror det er veldig individuelt hva
Man liker og hva huden har behov for.

Jeg bruker kun øyekrem om vinteren, da liker jeg best La mer eller Chanel sin sublimage.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 21:38   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg tror det er veldig individuelt hva
Man liker og hva huden har behov for.

.

Det har du nok rett i, men det er himla dyrt å drive å prøve og feile sånn!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 21:49   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den aller beste augekremen?

Det er sant, Bergensis.

For å gi deg noe å sammenligne med da: jeg er 41, har normal til sensitiv hud, noen linjer rundt øynene og poser under øynene (lekkert...) tørr hud om vinteren.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no