Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-14, 16:20   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Lue er egentlig ikke noe problem sålenge man passer på hvilken type det er. Bruk en med glatte overflater. Altså ingen tråder som kan hekte seg i smykket. Strikkalue er ikke å anbefale

Langt uregjerlig hår er heller ikke å anbefale.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 16:32   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Langt uregjerlig hår er heller ikke å anbefale.

Då kan ho berre glemme heile greia... Neida, ho er jo etterkvart stor og passer nok på.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 19:17   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

April eller september må jo være ypperlig. Eller egentlig alle mndr der man ikke bader så my eller går med lue.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 19:37   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

April/mai ville jeg anbefalt.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 20:04   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er litt rart at du fikk den beskjeden, ettersom det står en måned uten bading på nettsidene deres, og det er den beskjeden vi fikk av pierceren der også da Storesøster ble gjennomhullet der for et par uker siden. Jeg hadde absolutt ikke gått en måned uten bading på sommeren, og ville valgt vår/høst.

Ja, det var litt rart, men det var nå den beskjeden jeg fikk. Dog ikke av pierceren, og for andre hull enn ørene fikk jeg også beskjed om å vente en mnd. Men jeg er selvfølgelig enig i at vår/høst er de beste alternativene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 20:36   #26
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg tok i vinter, i et varmt land.
Har gått fint, har renset med saltvann.
Men det finnes nok bedre steder å ta hul i ørene enn i den sjappa jeg valgte.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 21:04   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg tok hull i fjor, tidlig høst, tror jeg det var. Det tok nesten et halvt år før det sluttet å verke. Lue gjorde vondt. Dessuten blir jo lua en bakteriespreder fra såret, som da blir reinfisert hvis man ikke vasker lua til stadighet (det samme gjelder sengetøy, forresten). Jeg vil tippe at våren nok er den beste tiden, når det har blitt varmt nok for å droppe lue, og det fortsatt er lenge til badetemperaturene kommer. April, f.eks.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no