Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermalogica

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-16, 14:05   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Dermalogica

Fortell, fortell... Har du prøvd, men ikke vært fornøyd? Bruker du produkter derfra, i så fall hvilke osv.

Jeg har kjøpt meg "testkit", og synes det virker lovende, men det er jo ikke direkte rimelig... Derfor er det fint å få høre litt om andres erfaringer før jeg shopper full-size produkter.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 14:12   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg er veldig fornøyd med en farget dagkrem derfra, Sheer Tint Moisturiser, pleier å bruke den om sommeren istedet for foundation.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 14:21   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg liker den filifjonka nevner. Den er mye lettere enn foundation, men blir fin på. Har også brukt rensekrem, en for sensitiv hud, husker ikke navnet. Har prøvd funtighetskremen active moist, den var også god for tørr hud. Er generelt sett veldig fornøyd med alle produktene jeg har prøvd.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 14:31   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Prøvde meg på en annen som heter Cover Tint, mer en foundation. Den fungerte ikke like bra på meg, men det kan jo ha med hudtype å gjøre og ikke at produktet er dårlig på alle.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 15:24   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica

Akkurat nå har den offisielle nettbutikken, dermalogica.no 30% på alle varer i forbindelse med 30-årsjubileet til merket, og jeg mener også fri frakt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 17:46   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg brukte i et par år. Etter det begynte jeg å reagere både på renseprodukt og dagkrem. Særlig dagkremen ble ille.
Den hadde nok en del naturlige stoffer i seg som ikke var helt optimale for huden min.

Sånn før det opplevde jeg produktene som ok, men i etterkant tenker jeg at de ikke var verd prisen. Jeg var ikke finere i huden da enn nå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 18:18   #7
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg elsker Skin Smoothing Cream fra Dermalogica. Passer godt til fuktfattig blandingshud. Jeg får uren hud av den fargede dagkremen Filifjonka nevnte, så vi er forskjellige. Ellers liker jeg fuktighetssprayen og den lette fuktighetskremen Active Moist om sommeren.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 18:31   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Dette er mine favoritter, rens, skrub og krem. I tilleg bruker jeg solkremen SPF 50 hvis jeg skal være aktiv og lenge ute i solen.

http://www.lookfantastic.com/dermalo.../10364095.html

http://www.lookfantastic.com/dermalo...idget_id=83671

http://www.lookfantastic.com/dermalo...idget_id=83677

Jeg synes det er for dyrt og kjøper derfor av og til når det er godt tilbud. Ser det er tilbud hos www.blush.no akkurat nå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 19:19   #9
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg bruker den rensen som Lavender refererer til og dagkremen Intensive Moisture Balance.
Veldig fornøyd med begge, jeg tåler nesten ingenting av produkter beregnet på ansikt.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 19:23   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg bruker den rensen som Lavender refererer til og dagkremen Intensive Moisture Balance.
Veldig fornøyd med begge, jeg tåler nesten ingenting av produkter beregnet på ansikt.

Jeg bruker de samme produktene og har samme type hud. Om sommeren bruker jeg dagkrem agesmart med solfaktor. Om vinteren Intesive Moisture balance.

Jeg har flere ganger prøvd andre merker fordi Dermalogica har vært så dyrt, men har funnet ut at det egentlig går litt opp i opp. Dermalogica er veldig drøy, og siden huden min tåler den så godt har jeg kapitulert. Jeg fortsetter med den!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 19:38   #11
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Det spørs om ikke jeg skal handle litt... Noen erfaringer med pre-cleanse?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 22:16   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det spørs om ikke jeg skal handle litt... Noen erfaringer med pre-cleanse?

Jeg synes den lukter for sterkt, fjerner mascara dårlig, og tørket ut huden, og da ville jeg heller valgt en annen rens. Jeg er heller ikke tilhenger av å måtte bruke to renseprodukter hver kveld.

Jeg har tørr og fuktfattig hud som ikke tåler endel ingredienser, men Dermalogica har stort sett fungert fint selv om jeg nå bruker andre merker for det meste. Jeg bruker fortsatt Essential Cleansing Solution, som er kremete og mild, og som også tar mascaraen uten at jeg må bruke annen rens i tillegg. Denne gjør meg heller ikke tørr.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 23:43   #13
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg bruker Skin Smoothing Cream, Total Eye Care (denne er jeg helt avhengig av, har testet noen andre øyekremer men vender alltid tilbake til denne) og Special Cleansing Gel. Fikk Daily Microfoliant til jul og trives veldig godt med den også, selv om jeg ikke gidder å bruke skrubb, om enn aldri så mild, hver dag. Har sikkert brukt alle produktene i fem-seks år nå og ser ikke for meg at jeg kommer til å skifte med det første. De lukter lite, huden min er fin (Skin Smoothing Cream tok til og med knekken på de tørrhetsflekkene jeg tidligere alltid fikk om vinteren) og jeg kan bestille dem på Strawberrynet.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 07:40   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg har tørr/fuktfattig vinterhud, og er veldig fornøyd med dagkremen Intensive Moisture Balance.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 08:04   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Akkurat nå har den offisielle nettbutikken, dermalogica.no 30% på alle varer i forbindelse med 30-årsjubileet til merket, og jeg mener også fri frakt.

Takk for tips, da ble det et par nye produkter på meg til en hyggelig pris.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no