Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vekkerklokke til barn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-16, 11:20   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Vekkerklokke til barn

Jeg trenger en vekkerklokke til de to yngste jentene. De deler rom og er supertrege og trøtte om morgenen.

Poden har klokkeradio, eldste bruker mobilen til vekking. Dog kan ikke tiåringen bruke mobilen til vekking, for hun klarer ikke å la den være i fred.

Hva kjøper vi? Jeg er litt usikker på om vi vil ha analog eller digital klokke. Egentlig tror jeg analog er greit for læringens skyld, men da vil det kanskje bli tikking? Og yngste er av typen som er veldig var for lyder etter leggetid.

Tips?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 11:23   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Er det noen grunn til at de ikke kan ha en klokkeradio de også? Begge mine, som riktignok er litt eldre, bruker det. Vi vil ikke at de skal ha mobil på soverommet og med klokkeradio våkner de behagelig av musikk og de har en klokke, som ikke tikker, med lysende tall om de våkner om natten.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 11:27   #3
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

De kan nok ha klokkeradio, men det er litt kronglete med stikkontaktens plassering. Men med litt lure tanker, og opprydning på skrivepulten ( ), så kan det gå.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:48   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Min på 10 er også supertreg og trøtt, men har bare meg som vekker henne. Vekkerklokke hadde neppe hjulpet henne uansett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:50   #5
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min på 10 er også supertreg og trøtt, men har bare meg som vekker henne. Vekkerklokke hadde neppe hjulpet henne uansett.

Samme her, jeg kan la mobilen min ringe rett over ørene dere, ikke snakk om at de reagerer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 13:10   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Vi har kjøpt en digital på batteri fra Clas Ohlson. Helt grei, bare litt klønete å stille synes jeg. Men barna på 9 og 13 har hver sin og klarer det fint

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 13:14   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Poden (10) bruker mobilen og har gjort det et års tid. Men han hadde heller ikke fått det om han ikke klarte å la telefonen være etter leggetid.
Jeg ville kjøpt en helt enkel klokke uten snooze-funksjon.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 14:31   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Jeg vil anbefale wake-up light. Da lysnes rommet gradvis og man kan velge hvilke lyder man vekkes opp til. Eldste tror jeg har sjølyder nå, mens mellomste har skogslyder. Spesielt eldste hadde enorm endring i dette å komme seg opp om morningen etter anskaffelse av denne.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 20:32   #9
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vekkerklokke til barn

Mine har klokkeradio. Det gjør dem mye hyggeligere når jeg kommer inn og minner dem om at de faktisk må ut av senga om morgenen.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no