Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kutyme på spa

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-16, 08:59   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det var da omtrent akkurat det Esme sa? At en syttenåring fort kan trenge bevisstgjøring og veiledning om dette?

Etterhvert, ja. Først var det mer "hadde jaggu vært bekymra om det var MIN unge" og sånn. Mulig det var derfor reaksjonene kom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:00   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det var da omtrent akkurat det Esme sa? At en syttenåring fort kan trenge bevisstgjøring og veiledning om dette?

Jo, men på måten hun sa det på så kunne det jo høres ut som det var noe alvorlig i veien med denne jentas evne til å sette grenser på alle områder. Spa og magemassasje er jo ikke noe en automatisk skjønner "reglene" for, og jeg tenker ikke at det at jenta ble usikker her nødvendigvis sier så mye om hennes evne til å sette grenser for f.eks. seksuelle tilnærmelser.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:00   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Etterhvert, ja. Først var det mer "hadde jaggu vært bekymra om det var MIN unge" og sånn. Mulig det var derfor reaksjonene kom.

Slik leste jeg det også.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:00   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Og magemassasje! Er det VANLIG altså?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:02   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.


Spa og magemassasje er jo ikke noe en automatisk skjønner "reglene" for, og jeg tenker ikke at det at jenta ble usikker her nødvendigvis sier så mye om hennes evne til å sette grenser for f.eks. seksuelle tilnærmelser.

Enig. Jeg regner med at en syttenåring vet hva hun skal gjøre om en mann begynner å ta henne på puppene på bussen. Dette er jo ikke akkurat samme setting.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:03   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og magemassasje! Er det VANLIG altså?

Ja, når man får full kroppsmassasje, så hører ofte magemassasje med.

(Jeg skal for øvrig på massasje i dag. Bare rygg og skulder, så jeg får ikke sjekket verken det med blottlagte bryst eller magemassasje. Hvis ikke, skulle jeg ha avgitt rapport. )

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:04   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Først blir ungene lekset opp for om at nakenhet er naturlig og de skal dusje på skolen og dusje på treningssenteret og ikke være redde for å være nakne i naturlige settinger, (som for eksempel på et spa), og så er det gæærnt at de IKKE sier fra at de ikke vil være nakne i naturlige (som for eksempel på et spa) settinger.

Jeg er veldig glad jeg ikke er søtten, og satser på at verden har fått sortert dette på plass innen noen av mine barn er over fjorten. Bare å skynde seg. Chopchop.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:07   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Etterhvert, ja. Først var det mer "hadde jaggu vært bekymra om det var MIN unge" og sånn. Mulig det var derfor reaksjonene kom.

Joda, men i akkurat den posten Divine svarte på, syntes jeg de sa omtrent det samme, det var derfor jeg kommenterte.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:20   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Fint at dere melder dette tilbake til spaet. Når man er naken sammen med en massør er det veldig viktig at man føler seg trygg. Jeg har alltid opplevd at de gjør sitt beste for å ivareta min bluferdighet, med å dekke til de kroppsdelene som ikke masseres, samt holde opp håndkleet som en skjerm når jeg skal snu meg. Jeg syns ikke dette hørtes ok ut i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og magemassasje! Er det VANLIG altså?

Det kan være det. Jeg syns det er såpass ubehagelig at jeg alltid sier i fra at jeg ikke vil ha det.


__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:21   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Først blir ungene lekset opp for om at nakenhet er naturlig og de skal dusje på skolen og dusje på treningssenteret og ikke være redde for å være nakne i naturlige settinger, (som for eksempel på et spa), og så er det gæærnt at de IKKE sier fra at de ikke vil være nakne i naturlige (som for eksempel på et spa) settinger.

Jeg er veldig glad jeg ikke er søtten, og satser på at verden har fått sortert dette på plass innen noen av mine barn er over fjorten. Bare å skynde seg. Chopchop.

Jeg for min del er mer opptatt av å fortelle barna mine at "din kropp - dine grenser" enn å lekse de opp i at nakenhet er naturlig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:25   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg for min del er mer opptatt av å fortelle barna mine at "din kropp - dine grenser" enn å lekse de opp i at nakenhet er naturlig.

Det er jo ikke noen motsetning der? Nakenhet er naturlig i noen sammenhenger, når en skal dusje for å gå i et basseng for eksempel. Det er noe helt annet enn å være en ung jente nesten naken alene i et rom med en mann som masserer magen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:33   #32
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er jo ikke noen motsetning der? Nakenhet er naturlig i noen sammenhenger, når en skal dusje for å gå i et basseng for eksempel. Det er noe helt annet enn å være en ung jente nesten naken alene i et rom med en mann som masserer magen.

Nettopp! Og i denne situasjonen håper jeg da jeg har klart å lære jentene mine å si fra, enn å ligge der med ubehag uten å tørre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:41   #33
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fint at dere melder dette tilbake til spaet. Når man er naken sammen med en massør er det veldig viktig at man føler seg trygg. Jeg har alltid opplevd at de gjør sitt beste for å ivareta min bluferdighet, med å dekke til de kroppsdelene som ikke masseres, samt holde opp håndkleet som en skjerm når jeg skal snu meg. Jeg syns ikke dette hørtes ok ut i det hele tatt.


Det kan være det. Jeg syns det er såpass ubehagelig at jeg alltid sier i fra at jeg ikke vil ha det.

Det er det jeg har opplevd også, at de har alltid vært veldig opptatt av å skjerme meg, og dekke over og slikt, så jeg tenkte ikke over at dette kunne være et problem egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nettopp! Og i denne situasjonen håper jeg da jeg har klart å lære jentene mine å si fra, enn å ligge der med ubehag uten å tørre.

Som sagt, dette ble en gylden anledning til å ta denne samtalen, og det har vi så klart gjort. Men at hun ikke sa fra hadde nok med at det er hennes andre gang på spabehandling, og første gang med massasje av kropp, og hun visste nok ikke at dette var uvanlig. Måten hun sa det på når hun var ferdig tilsa at hun nok trodde det var vanlig. Men at hun syns egentlig ikke det var ok. Så da har vi fått snakket om at det er ok å si fra om at en syns noe er ugreit selv om det kan være noe andre syns er greit. Vi er alle forskjellige.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:44   #34
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Etterhvert, ja. Først var det mer "hadde jaggu vært bekymra om det var MIN unge" og sånn. Mulig det var derfor reaksjonene kom.

Ja, men jeg hadde jo vært bekymra om det var datteren min jeg. Eller sønnen min. Det hadde jeg faktisk. Og jeg hadde kommet til å snakke masse om det. Og jeg synes det er rart at dere ikke hadde vært det. Og jeg tror at det godt kan skje med mine barn også, men jeg hadde vært bekymret. Ikke tvil om det. Hva når de begynner å studere? Kommer de til å være i fellessauna dersom de egentlig ikke vil? Selv om de andre vil komme til å synes at man er prippen? Spesielt jenter er veldig utsatt for overtråkk over grensene sine.

Trenger ungen støtte på at det er helt greit å fremstå som prippen? Ja, det kan det være at man bør støtte på.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 09:55   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, men jeg hadde jo vært bekymra om det var datteren min jeg. Eller sønnen min. Det hadde jeg faktisk. Og jeg hadde kommet til å snakke masse om det. Og jeg synes det er rart at dere ikke hadde vært det. Og jeg tror at det godt kan skje med mine barn også, men jeg hadde vært bekymret. Ikke tvil om det. Hva når de begynner å studere? Kommer de til å være i fellessauna dersom de egentlig ikke vil? Selv om de andre vil komme til å synes at man er prippen? Spesielt jenter er veldig utsatt for overtråkk over grensene sine.

Trenger ungen støtte på at det er helt greit å fremstå som prippen? Ja, det kan det være at man bør støtte på.

Nå er jo jeg temmelig bekymret for sånne ting i utgangspunktet, men jeg tror ikke jeg ville vært MER bekymret for datteren min etter at hun fortalte dette. Det er jo en veldig god anledning til samtale og bevisstgjøring rundt ulike situasjoner som en ikke har sett for seg før en er midt oppi dem.

At hun fortalte dette til deg og sa at hun var ukomfortabel er et veldig bra tegn i mine øyne. Nå var ikke spa og massasje noen aktuell problemstilling da jeg var 17, men jeg vet jo at jeg aldri hadde sagt en sånn ting til moren min, og heller ikke fortalte noe om noe som helst. Og det var jo antagelig delvis fordi hun aldri nevnte ting som å sette grenser rundt egen kropp selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 11:22   #36
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.




Som sagt, dette ble en gylden anledning til å ta denne samtalen, og det har vi så klart gjort. Men at hun ikke sa fra hadde nok med at det er hennes andre gang på spabehandling, og første gang med massasje av kropp, og hun visste nok ikke at dette var uvanlig. Måten hun sa det på når hun var ferdig tilsa at hun nok trodde det var vanlig. Men at hun syns egentlig ikke det var ok. Så da har vi fått snakket om at det er ok å si fra om at en syns noe er ugreit selv om det kan være noe andre syns er greit. Vi er alle forskjellige.

Jeg har ei som er like gammel som jenta di, og ei som som er ett år eldre. Jeg vet ikke om mine hadde sagt i fra heller altså. Det er jo stor forskjell på teori og praksis mange ganger. Det jeg forsøkte si over her var at det er viktigere for meg å lære mine om grenser for egen kropp, enn at nakenhet er naturlig. For hvor naturlig nakenhet er er jo så individuelt, selv om de lært opp til at det er naturlig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 12:31   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Jeg har aldri fått magemassasje på full kroppsmassasje og det er jeg glad for! Jeg tror brystene alltid har vært dekket av noe.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no