Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Deodorant til tenåring

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-16, 10:25   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Deodorant til tenåring

Datteren min på 16 trenger en god deodorant. Hun har til nå brukt type Nivea fra dagligvaren, men klager på at den ikke hjelper lenger. Noen som har et godt tips til en god og helst mild en? Hun prøvde også min Clinique som jeg synes er kjempegod, men den hjalp visst heller ikke.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 10:31   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Jeg sverger til Biotherm sin Deo Pure, denne:

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 10:33   #3
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg sverger til Biotherm sin Deo Pure, denne:

Jeg også! Beste deo'en.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 10:45   #4
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg sverger til Biotherm sin Deo Pure, denne:

Jeg og, og Sissel, det er vel deg jeg har å takke for det!?

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 10:46   #5
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg og, og Sissel, det er vel deg jeg har å takke for det!?

Mye mulig, jeg brukte den før, men har gått over til Clinique.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 11:08   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Jeg synes Cosmica på apoteket har gode deoer. Jeg bruker selv den rosa kremdeoen som er uten parfyme, og den er både effektiv og skånsom mot huden, og har fin pris. Biotherm synes jeg lukter alt for sterkt (:hundenese.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:03   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Mye mulig, jeg brukte den før, men har gått over til Clinique.

Hemmelig venn en gang da barna mine fortsatt krabbet. Jeg har blitt der.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:41   #8
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Hemmelig venn en gang da barna mine fortsatt krabbet. Jeg har blitt der.

Ah, det hadde jeg aldri husket tror jeg. Godt å ha vært til hjelp.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 20:28   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Hvis Nivea ikke hjelper, synes jeg det er rart. Det er jo en antiperspirant så vidt jeg vet og det er de mest effektive.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 20:40   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Jeg sverger til Sterilan deo stick, og den funker også på snuppa som lukter heftig om hun ikke bruker eller bruker for lite. Den blir man ikke klissete av heller, og det er en kjempefordel. Kjøpes i dagligvare.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 21:02   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg sverger til Sterilan deo stick, og den funker også på snuppa som lukter heftig om hun ikke bruker eller bruker for lite. Den blir man ikke klissete av heller, og det er en kjempefordel. Kjøpes i dagligvare.

Har ikke denne gått ut av produksjon? Den var erstattet med en grønn en sist jeg sjekka. (Ikke store forskjellen, altså.) Jeg har også brukt den rosa i veldig mange år. Det som er deilig, er at det er en stick som ikke klisser - man kan kle på seg direkte etterpå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 23:35   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Har ikke denne gått ut av produksjon? Den var erstattet med en grønn en sist jeg sjekka. (Ikke store forskjellen, altså.) Jeg har også brukt den rosa i veldig mange år. Det som er deilig, er at det er en stick som ikke klisser - man kan kle på seg direkte etterpå.

Nei, ikke så vidt jeg vet. De har dog nettopp endret litt på duften av den råssa. Den grønne synes jeg ikke er like effektiv, selv om det virker noget odd... Mulig den heter noe annet enn oxygen fresh? Må sjekke den jeg har etterpå

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 00:22   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

OK, da var det sikkert dårlig utvalg der jeg kikka - eller så var den borte en liten periode før det kom ny duft.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 00:27   #14
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg sverger til Biotherm sin Deo Pure, denne:

Etter jeg startet og bruke denne er det ikke noe annet som er godt nok. Har gått tom og prøvd andre fra dagligvaren men de kan ikke akkuratt måle seg.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 00:34   #15
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Og jeg liker ikke Biotherm sin, funker ikke på meg.

Vichy sine da? De har flere ulike, blant annen en med rød topp som er ekstra holdbar visstnok.
Jeg bytter mellom Vichy og Cosmica.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 01:12   #16
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Problemet med deodoranter har for meg vært at kroppen på en måte venner seg til deodoranten etter en stund, og at den ikke hjelper lenger. Biotherm var en av de som funket lengst for meg, før den også begynte å lukte vondt. Deretter fant jeg den fra Vichy med rød kork, som varte ennå lenger.

Jeg søkte så på nettet og fant en deodorant fra apoteket med en aluminiumforbindelse, som heter Stop 24 (roll on-varianten). Den har jeg brukt i over ett år nå, og den virker ennå. Den virker sånn at svetteproduksjonen hindres, så det kommer mindre svette ut. Jeg kombinererer den med Stop 24 strong roll on, som er veldig sterk. Den kan klø og svi, og bør brukes om kvelden uten barbering samme dag. I dagene etter svetter jeg ikke i det hele tatt, og trenger ikke bruke deodorant.
Mulig denne deoen helst ikke skal brukes av barn, men det vet de sikkert på apoteket.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 13:55   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deodorant til tenåring

Jeg byttet fra Biotherm til Nivea dry comfort etter å ha sett en test utført av dansere hvor Nivea sin slo Biotherm med tanke på svettelukt.
Og jeg har ikke gått tilbake, Niveaen er minst like god (om ikke bedre) og da gidder jeg ikke bruke de ekstra pengene.
http://www.tv2.no/a/3895801

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no