Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-16, 21:43   #1
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

[Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Du som bruker størrelser over 46, hvor kjøper du klærne dine?

Jeg handler stort sett i de samme butikkene og lurer på om det er noen andre butikker eller nettsteder jeg ikke vet om eller ikke tror har store nok størrelser.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 22:01   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Lindex holder på å utvide hele dameavdelingen sin, de skal ha størrelser opp mot 52 på nesten alt fra høsten av.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 22:20   #3
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Lindex holder på å utvide hele dameavdelingen sin, de skal ha størrelser opp mot 52 på nesten alt fra høsten av.

Så bra!

Handler mest på KappAhl. Og noe på Zizzi.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 23:00   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Eg har falt veldig for Junarose-kolleksjonen til Vero Moda- / Jack & Jones- konsernet. Både Ellos og Zalando fører ein del av desse kleda, som går frå 42-54. Eg liker at dei har godt utval i både bukser og overdelar i ulike fasongar, bare at dei er litt større, i motsetning til for eksempel Zizzi, som har eit snitt som ikkje blir kledelig på meg på veldig mykje av det dei sel.

Elles synest eg og Lindex har blitt betre og betre den siste tida. Det er ikkje alle fysiske butikkar som har like godt utval i store klede, men dei har ei fin ordning med bestilling på nett og henting i butikk, som fungerer godt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 23:06   #5
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Eg Finn ein del eg liker på Indiska.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 23:23   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

www.alexismote.no
www.zizzi.no
www.zalando.no
www.ellos.no
www.ebay.co.uk
www.stormberg.no

De jeg kom på i farten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 23:33   #7
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Jeg viste ikke at Junarose-merket var tilgjengelig i butikk. Er det Vero Moda eller Jack&Jones som har de fysisk i butikken?

Jeg handler kjoler og tunika på Indiska, jeans hos Lindex, topper kjøpes både hos Lindex, Zizzi og litt på Kappahl. På HM har jeg ikke funnet noe fint på lenge. Av nettbutikker handles det hos Ellos og La Redoute.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 23:45   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg viste ikke at Junarose-merket var tilgjengelig i butikk. Er det Vero Moda eller Jack&Jones som har de fysisk i butikken?

Jeg handler kjoler og tunika på Indiska, jeans hos Lindex, topper kjøpes både hos Lindex, Zizzi og litt på Kappahl. På HM har jeg ikke funnet noe fint på lenge. Av nettbutikker handles det hos Ellos og La Redoute.

Eg har ikkje sett det i butikk, men det er same konsernet som Vero Moda og Jack & Jones. Eg bruker Zalando, når eg skal kjøpe kleda deira, fordi dei har veldig grei returordning.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 08:13   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Jeg kjøper jeans på KappAhl. Eller litt her og der i de ordinære kjedebutikkene.

Jeg finner noe på NoaNoa også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 08:18   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

ASOS.com, curves.
De har også en del fra Junarose.

Jeg har testet Violeta fra Mango, men er ikke så begeistret. Størrelsene er litt små og det er mye klær som må strykes etter vask.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 08:20   #11
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Stormberg på Madla Amfi, men den kjenner du sikkert.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 08:33   #12
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Jeg handler på Zizzi og kapp-ahl. Håper snart å krympe ut av det segmentet, men da kommer det en fase hvor man er for stor for vanlige butikker, men for smal for "stor mote".

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 09:13   #13
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Madla Amfi er jeg så sjeldent innom at jeg har glemt av Stormberg der. Takk Balanse!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 10:20   #14
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Lindex, Kappahl, Fransa, Zizzi

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 14:13   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Stor mote] Hvor kjøper du dine klær

Jeg vil tipse om treningsklær. Jeg handler hos Trimtex, og om du bruker 46/48 så funker det.


Her er buksa jeg bestilte: http://trimtex.no/no/Produkter/Mann/...9.html#start=1

Jeg bruker herremodell i buksa, men damejakka funker på meg. Om du bruker rundt 46 i str i bukser, så funker xxl, om du tåler at den er litt tight. Hvis ikke kan du prøve 3xl om du bruker opp mot 48/50.

Her er jakka: http://trimtex.no/no/Kampanjer/2016/...7.html#start=1

Jeg bestilte xxl der, og den passa meg som er rundt 44 isj oventil, men litt brede hofter. Denne jakka finnes også som herremodell, om man vil ha større.

De har også topper i xxl, jeg har noen derfra også.



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no