Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gymboree klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 09:52   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Gymboree klær

Er det noen her som har erfaing med Gymboree klær? Hvordan er kvaliteten og passformen? Jeg elsker jo å shoppe på nett, så bare for å prøve har jeg bestilt noen topper derfra til LilleVenn....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 09:54   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gymboree klær

Jeg har stort sett vært veldig fornøyd med Gymboree til jentungen. De har jo så mye fint.

Noen få tynne t-skjortetopper har blitt litt vide i halsen, og rødt har en tendens til å falme litt. Ellers holder de kjempefint.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 11:39   #3
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gymboree klær

God kvalitet og fin passform. Men jeg har bare penkjoler derfra, og de vaskes jo ikke så ofte...

  Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 11:44   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gymboree klær

Vi har og har hatt endel klær fra Gymboree, og jeg har vært fornøyd med alt. Favorittkjolen er fra Gymboree (i grønn cordfløyel), og den har vært vasket MYE og er like fin!

God kvalitet til en god pris!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 14:41   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gymboree klær

Takk for svar

Godt å høre at dere er fornøyde. Nå håper jeg LilleVenn liker genserene jeg har kjøpt til henne.....Alltid kjekt med klær som ikke finnes i butikkene her.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 01:33   #6
toddy
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2016
Innlegg: 5
toddy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gymboree klær

Har flere cordfløyelsbukser både til gutt og jente. holder seg bra gutten er ni jenta 12, Så jeg blir og kjøpe mer til gutten, men jenta får bare kjøpe seg klær selv nå.

toddy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 08:34   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gymboree klær

Fire innlegg, og du har klart å nevne cordfløyelbukser i alle fire..? Imponerende, jeg tror jeg nevner cordfløyelsbukser for første gang.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 10:50   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gymboree klær

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Fire innlegg, og du har klart å nevne cordfløyelbukser i alle fire..? Imponerende, jeg tror jeg nevner cordfløyelsbukser for første gang.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 11:45   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gymboree klær

Artig at denne ble dratt frem igjen. Tror ikke 13-åringen hadde satt pris på Gymboree klær

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 11:52   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gymboree klær

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Fire innlegg, og du har klart å nevne cordfløyelbukser i alle fire..? Imponerende, jeg tror jeg nevner cordfløyelsbukser for første gang.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no