Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 16:33   #41
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg er en gullfisk.

Jeg husker hverken hva jeg eller andre hadde på seg. Har glemt det dagen etter. Eller ikke glemt hva jeg hadde på dagen etter, for da har jeg trolig ikke ryddet det bort enda.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:37   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Altså. Så lenge kjolen er ren og uten synlig slitasje og du lukter noenlunde godt.

Selv hadde jeg glatt gjort det, men synes selv det er morsomt å variere litt. Nå har jeg mange kjoler, problemet mitt er mer at jeg bruker omtrent alt til hverdags og.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:38   #43
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg kunne ha brukt en klassisk kjole to år på rad, bare variert tilbehøret, men er det en litt spesiell, iøyenfallende kjole ville jeg ha ventet 1 år og deretter brukt den igjen. Jeg har i grunnen ikke mange kjoler jeg bare har brukt engang. Det må jo være brudekjolen, i såfall.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:40   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg kan gå i samme kjole opptil flere ganger på rad, jeg. Hallo, jeg er ikke gjort av penger. Penkjoler koster, og ikke har jeg skapplass til mange kjoler til enhver anledning heller...dessverre. Nei, folk får tåle å se meg i samme kjole som sist.

Og ærlig talt, jeg er ikke i stand til å huske hva Kari hadde på seg, hverken til sommerfest eller julebord, og ikke bryr det meg heller. Om noen har stålkontroll på hva jeg har på av kjole, og blir brydd av at jeg kommer i samme kjole ved julebordet neste gang, så er det den personen som har et problem, og ikke jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 22-10-11 kl 20:43.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:41   #45
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg kunne ha brukt en klassisk kjole to år på rad, bare variert tilbehøret, men er det en litt spesiell, iøyenfallende kjole ville jeg ha ventet 1 år og deretter brukt den igjen. Jeg har i grunnen ikke mange kjoler jeg bare har brukt engang. Det må jo være brudekjolen, i såfall.

Du kan jo bruke den på julebordet! Da tror jeg du er garantert at alle husker hvordan kjole du hadde på.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:45   #46
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Hvis jeg gjør det så bruker jeg annet tilbehør til for å få en annen look.

Hvert år er vi en gjeng som møtes, den ene kvelden av den helgen vi er sammen er det en festmiddag. Og sist så pratet vi om dette med bruk av samme kjole, jeg husker ikke hva andre har på seg om det ikke er noe som er veldig spesielt. En av damene kunne da fortelle meg at hun hadde hatt på samme kjole, samme sko og samme vesken de siste 4 årene. Ingen av oss som satt sammen hadde lagt merke til det....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:47   #47
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Med omlag 7-8 julebord og festmiddager pr julesesong så har jeg ikke noe valg. Jeg har en 4-5 kjoler jeg bytter på, samt vesker, smykker og sko.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:47   #48
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Min brudekjole er en lang gravidekjole i helsort. Ingen! Absolutt ingen ville reagert.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:01   #49
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Du kan jo bruke den på julebordet! Da tror jeg du er garantert at alle husker hvordan kjole du hadde på.

Det var jo et bra sparetips. Da kan jeg stryke ny julebordkjole av handlelisten.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:03   #50
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Er det virkelig noen som husker hva andre hadde på seg ett år før?

For å svare på spørsmålet, så hadde jeg uten problemer kunne gjort det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:12   #51
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg hadde lett brukt en svart kjole om igjen.

Den rødprikkete 60 talls inspirerte jeg brukte i min søsters bryllup, brukte jeg ikke i min kusines. den petroleumsfargede jeg brukte i en venninnes bryllup for ett år siden, blir ikke brukt i bryllupet til hennes bestevenninne neste år. Men den kan brukes til årets julebord. Så jeg er vel en med sperrer på slikt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:25   #52
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Om noen har stålkontroll på hav jeg har på av kjole, og blir brydd av at jeg kommer i samme kjole ved julebordet neste gang, så er det den personen som har et problem, og ikke jeg.

Jeg husker faktisk hva du hadde på deg på julebordet i fjor.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:27   #53
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Har gjort det, og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. I år har jeg ny, da. Hvis jeg nå skal på julebord i år.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:33   #54
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg brukt samme kjole med ca samme folk, men måtte gå en runde med meg selv for å gjøre det. "argumentet" mitt var at kjolen er ganske hverdagslig og pyntet på samme tid. Forøvrig skal jeg på fest neste uke, da skal jeg og ha samme kjolen - - men det er ikke helt med de samme folkene da.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:35   #55
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg hadde gjort det, ,men brukt annet tilbehør til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:35   #56
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Ja, det gjør jeg. Fjorårets julebordkjole brukes i år igjen. Nå skal jeg på fest med jobben, og kom på at jeg hadde på meg denne toppen sist fest med de og. Så jeg tenker på det, men det stopper meg ikke.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:43   #57
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Husker ikke hva jeg brukte i fjor, regner ikke med at noen andre husker det, heller.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:23   #58
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg synes jeg har opplevd litt for mange ganger at folk kommenterer kjolevalg o.l i den retning så jeg forsøker å unngår å gå så altfor mange gangene i det samme.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:32   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg har ingen interesse av kjøpe mange kjoler som bare blir hengende, så jeg har sjelden mer enn én finkjole om gangen. Hva andre mener om det, bryr meg sånn midt i korsryggen, kjenner jeg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:36   #60
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Når du skriver det som jeg har uthevet her opplever jeg at du fremstiller det å gå med samme kjole to år på rad som noe som ikke vil være så lett for deg. Når alt inni deg sier at det er noe man ikke gjør så oppfattet jeg det som et slags problem å velge noe annet. Da var da jeg ble nysgjerrig på hva det er som gjør at noen kvinner går med noe inni seg som sier at dette er noe man ikke gjør.

Ja, ser den. Formuleringen var ikke best.

Ser at man trygt kan ta på seg kjolen igjen, i alle fall.
Føler samtidig ikke at jeg er alene om å ha en slik følelse, av at man helst skulle hatt noe annet. At det er for sin egen del og ikke andre, kommer også tydelig frem, da flertallet sier de ikke husker hva andre har på.

Alltid gøy med noe nytt, men jeg pynter meg i slikt tøy så alt for sjeldent, så da skal jeg glatt ta den på i år også. Liker den nemlig veldig godt.

Min tanke var nok at man kanskje virker kjip og kjedelig dersom man kommer i samme året etter. For som sagt var det mange som kommenterte den. Sikkert fordi jeg aldri går i denne type antrekk så ofte, derfor la noen merke til det.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no