Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har juspresse?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-13, 14:58   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Noen som har juspresse?

Bruker dere den mye og har dere en å anbefale? Har litt lyst på skal jeg innrømme. Sånn som tar både frukt og hardere grønnsaker. Det eneste jeg ser for meg er at det blir mye avfall og at det blir sløsing med mat på et vis.

Noen som har en og som bruker den mye?

Har sett på en som heter Phillips avance juicer. Ikke så innmari dyr, men dyr nok til at jeg ikke vil kjøpe den om den ikke er bra.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 15:08   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Vi har en fra Wilfa, best i test og vi er veldig fornøyde. Kostet 7-800 kroner, lett å bruke og resultatet blir fortreffelig. Bruker den 3-4 dager i uken, de andre dagene bruker vi blenderen og lager smoothie i stedet.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 17:02   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Jeg har Wilfa Juicemaster (slowjuicer). Veldig fornøyd. Produsenten sier man får ut ca. 50 % mer juice av frukten/grønnsakene ved å bruke slowjuicer, enn ved disse juice-sentrifugene. Og det har vi merket godt ja. Pulpet som ligger igjen er MYE tørrere, og man får mer juice av færre ingredienser. Veldig bra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 17:16   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg har Wilfa Juicemaster (slowjuicer). Veldig fornøyd. Produsenten sier man får ut ca. 50 % mer juice av frukten/grønnsakene ved å bruke slowjuicer, enn ved disse juice-sentrifugene. Og det har vi merket godt ja. Pulpet som ligger igjen er MYE tørrere, og man får mer juice av færre ingredienser. Veldig bra.

Jepp, det er dette vår heter også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 17:46   #5
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Pulpet kan brukes til baking så da blir det ikke så mye avfall.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 18:00   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jepp, det er dette vår heter også.

Lenke?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 19:05   #7
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Hva er forskjellen på disse to ? http://www.elkjop.no/search?WFSimple...epresse+SJ150A

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 19:09   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Jeg har den i stål, da den var finest. Tror egentlig det bare er utseendet som er hovedforskjellen. Den i stål ser litt mer robust ut, men jeg vet ikke om den er det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 19:27   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Koster virkelig slowjuiceren bare 7-800? Jeg trodde man måtte ut med flere tusen.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 19:51   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Den har sunket endel i pris i det siste. Tror jeg betalte 1300,- i fjor sommer, da var den på supertilbud. Nå koster den 990.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 19:55   #11
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Jeg har også den Wilfaen i stål og er fornøyd.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 19:59   #12
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Tror det må bli en juspresse til sommers altså.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 20:30   #13
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Jeg fikk den fra Wilfa til jul og vi har brukt den ca 1-2 ganger i uka siden. Tenkte jeg skulle prøve å lage juice som kan fryses som ispinner, siden jenta er glad i saftis.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:22   #14
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Vi har en fra Philips. Den har fast plass på kjøkkenbenken og brukes nesten daglig. Jeg elsker juicene mine, og så er det en super måte å få i ungene grønnsaker.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:44   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.393
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Hva har dere oppi disse juicene? Har en kresen sønn. Kanskje han kunne fått i seg mer næring via juice?

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 09:17   #16
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Junior er glad i frukt, men av grønnsaker så spiser han ikke all verden. Gulrot, agurk, potet, avocado er vel egentlig stort sett de grønnsakene han liker. I tillegg til hermetisert tomat. Jeg er veldig glad i jus og det har jo vært deilig å lage litt jus som også har grønnsaker i seg. Og nå har jeg jo baby så gulrotjus og slikt må jo være finfint. :lager argumenter for meg selv:

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 13:05   #17
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Vi har en fra Philips vi og, veldig fornøyde. Lager ren appelsinjuice i helgene, og ofte gulrot/eple/appelsin i ukende. Ellers hiver jeg oppi litt ingefær, spinat, agurk og bladsalat- smaker ikke så veldig mye grønnsak, men en får i seg mye bra likevel

Gulrot/sitron og grønt eple er også godt.

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 13:13   #18
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Jeg har den fra Wilfa og er veldig fornøyd.
Ungene elsker forskjellige fruktjuicer, men eldste liker også en grønn juice jeg lager av agurk, spinat, selleri, eple, sitron, ingefær og persille. Nam!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 17:33   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg har den fra Wilfa og er veldig fornøyd.
Ungene elsker forskjellige fruktjuicer, men eldste liker også en grønn juice jeg lager av agurk, spinat, selleri, eple, sitron, ingefær og persille. Nam!

Det høres ut som den jeg lager mest av.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 13:10   #20
Minimo
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 11
Minimo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har juspresse?

Vi har ikke plass på benken, så vi har en som står å støver ned i matboden.. Synes også det er litt mange deler og vaske..

Minimo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no