Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Erfaringer med boligalarmselskaper?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 19:13   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.864
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med boligalarmselskaper?

To dager denne uka har jeg hatt besøk av en sinnsykt ekkel selger fra alarmselskap. Han prøver å overbevise meg om at det vi bruker ikke er så bra som det han selger for. En ting er helt sikker, han skal jeg IKKE kjøpe noe av. Men jeg lurer litt på hva slags erfaring dere her inne har med ulike selskaper.

Når vi valgte det vi har for mange år siden var det fordi de holdt til i nærheten, og hadde kort utrykkingstid. Men det betyr ikke at det er andre som er vel så greie.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:30   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Vi har Verisure, og er fornøyd med de.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:36   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Jeg har bare erfaring med alarmselskap gjennom de selgerne som støtt er på døra her, fra Sector alarm. Makan til bråkjekke og ekle folk skal man lete lenge etter. Ikke tar de nei for ett svar heller, så nå har løsningen blitt å slå igjen døra før de får lukket opp munnen. En kar satt til og med en fot i døråpningen her en gang, for å hindre oss i å lukke døra. Da hadde mannen sagt "nei takk, det er ikke interessant" i nesten ti minutter.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:36   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Vi har Verisure, og er fornøyd med de.

Vi også.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:37   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Vi har også Securitas Direct (Verisure) og er svært fornøyd. Kjapp tlf når alarmen har gått, gode tekniske løsninger og det var raskt på pletten når vi meldte om mulig feil på panelet. Aner ikke om andre har samme løsning, men det at vi kan administrere alarmen på nett samt via mobil er utrolig greit.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:40   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Aner ikke om andre har samme løsning, men det at vi kan administrere alarmen på nett samt via mobil er utrolig greit.

ja, det er veldig bra!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:43   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har også Securitas Direct (Verisure) og er svært fornøyd. Kjapp tlf når alarmen har gått, gode tekniske løsninger og det var raskt på pletten når vi meldte om mulig feil på panelet. Aner ikke om andre har samme løsning, men det at vi kan administrere alarmen på nett samt via mobil er utrolig greit.

Vi har akkurat det samme hos oss.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 21:17   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Har ikke vært borti oppsøkende alarmselgere, men vi har Securitas Direct og er veldig, veldig fornøyd med Verisure-systemet. :storebror ser deg: Det er det nærmeste jeg kommer gps-implantat på mann og barn.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 00:14   #9
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Har hatt Verisure på døra her et par ganger og har opplevd dem som pågående. Det går nok mer på person enn på selskap sikkert?

Vi har Sector Alarm og er fornøyd med dem. Nå som Verisure (Securitas Direct) hadde vært her og gitt meg et muntlig tilbud som innebar bedre månedspris og et par ekstra magnetkontakter i forhold til Sector Alarm, så sendte jeg mail til Sector og spurte om de kunne matche dette så jeg slapp å bytte (har jo vært trofast kunde i mange år må vite). Og joda, de matchet gladelig prisen og kommer for å innstallere ekstra magnetkontakter gratis også når det passer for meg. Og dessuten har de også en app på trappene så jeg også kan bli en overvåker av familien.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 05:27   #10
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har ikke vært borti oppsøkende alarmselgere, men vi har Securitas Direct og er veldig, veldig fornøyd med Verisure-systemet. :storebror ser deg: Det er det nærmeste jeg kommer gps-implantat på mann og barn.

Ikke sant? Sist mannen var på kurs i Oslo, ringte han hjem og klaget på at jeg la meg kl 0030 og at det var for sent midt i uka. Jeg skjønte ikke hvordan han visste leggetidspunktet, hadde glemt at han får melding om når alarmen skrus på. Jeg svarte selvsagt med å trykke på "find my iPhone" appen for å sjekke om han virkelig var på Soria Moria på kurs. (Det var han heldigvis!)

Nå er jeg i USA og har full kontroll på når barna går inn og ut av huset vårt hjemme (for ordens skyld: De bor ikke hjemme alene, men er stadig innom en tur for å hente ting og tang.)

Vi har hatt Securitas /Verisure i langt over 10 år og det fungerer utmerket. Automatisk brannalarm med utrykning fungerer også. Har man hørt.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 09:50   #11
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Har hatt selger på tråden fra Verisure som snakket så negativt om det selskapet vi hadde per idag. Anlegget vårt var så utdatert at vi burde skifte. Jeg kan ikke fordra selgere som ikke kan selge sitt produkt uten å snakke negativt om konkurrentene. I ettertid har jeg fått høre at vi har et veldig godt anlegg.

Det fristet litt med "storebror ser deg", men unødvendig for oss å skifte kun pga det tenker jeg.

Vi har Nokas. Erfaring? Tja, vi har ikke hatt utrykning, så jeg vet ikke helt hva som kan vente oss.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no