Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfjerning ved bruk av laser (hjemme) - erfaringer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-15, 19:47   #41
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfjerning ved bruk av laser (hjemme) - erfaringer?

Nå har jeg rota frem laseren min og nettopp gjort det på legger og under armene. Takk for det ubevisste sparket i ræva.

Bruksanvisningen er langt som et vondt år, men jeg satt og tittet litt i den nå likevel. Den er ikke festlig lesestoff hvis en har litt angst for hudkreft, altså. Det er mange "det kan være skikkelig farlig hvis..."

Det står at en ikke skal ta "genitalia", samt på føflekker, brystvorter, på leppene eller nær øynene. I mitt hode er ikke bikinilinja selve genitaliene, det må vel dreie seg om steder lenger inn, hvor en kan ha litt annen hudfarge og hvor det går over i å være slimhinner. MEN, jeg er ikke sikker, altså.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 21:39   #42
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfjerning ved bruk av laser (hjemme) - erfaringer?

Jeg anser heller ikke dette som jeg tenker på som genitalia, mer.. lår egentlig? Lyske. Områder med helt vanlig hud. Og svarte hår som synes uansett hva man gjør, om man da ikke sitter med pinsett og luker ett etter ett, men det er for tidkrevende. (Jeg fikk altså ikke til voks, og har ikke gått til en "voksdame" da, det er vel alternativet.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-16, 16:54   #43
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfjerning ved bruk av laser (hjemme) - erfaringer?

Fikk aldri somlet meg til å kjøpe, men vurderer det sterkt nå. Har fått penger til jul og de må man jo bruke på noe!

Aner ikke hvilken jeg skal gå for da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-16, 18:11   #44
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfjerning ved bruk av laser (hjemme) - erfaringer?

Tror det blir en Philips Lumea. 250 000 flashes og den trenger ikke å lades opp.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no