Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den beste øyenskyggen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-14, 21:53   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Den beste øyenskyggen?

Gjerne med mange farger å velge mellom.
Jeg tar gjerne imot tips om en god primer også.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 15-10-14 kl 22:16.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 22:05   #2
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Det viktigste for meg er å ha en god primer under; uten det striper samtlige øyeskygger seg ila. et par timer eller mindre. Jeg har hud som sminke generelt sitter dårlig på, og er på evig søken etter noe som virkelig sitter. Jeg har veldig sansen for The Balm sine skygger; de er rike og pigmenterte. MAC har jeg aldri skjønt helt hvorfor mange er så begeistret for (bortsett fra for fargeutvalget, det er fantastisk), jeg synes de er for tørre i konsistensen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 22:09   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Det viktigste for meg er å ha en god primer under; uten det striper samtlige øyeskygger seg ila. et par timer eller mindre. Jeg har hud som sminke generelt sitter dårlig på, og er på evig søken etter noe som virkelig sitter. Jeg har veldig sansen for The Balm sine skygger; de er rike og pigmenterte. MAC har jeg aldri skjønt helt hvorfor mange er så begeistret for (bortsett fra for fargeutvalget, det er fantastisk), jeg synes de er for tørre i konsistensen.

Primer har jeg aldri prøvd, men det bør jeg kanskje.

Jeg liker heller ikke øyenskygger som er veldig tørre så da bør jeg kanskje styre unna MAC.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 22:25   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Verden ble helt ny, når jeg fikk anbefalt Art Deco sin primer. Jeg skulle nemlig på ball, og øyenskyggen måtte sitte pent i timesvis. Det gjorde den, helt fantastiskl!

Fornøyd med ID Minerals, MAC drysser noe vanvittig...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 22:29   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg er veldig fornøyd med Chanel. Har en enkel duo i fargen Mist, tror jeg. Veldig anvendelig beige over mot rosa, med skimmer, samt en matt mørk brun som jeg evt aksentuerer litt med langs vippekanten. Sitter hele dagen uten primer.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 22:30   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg synes Chanel sine er veldig gode, men siden Body Shop sine faktisk nesten er like gode, så bruker jeg dem. De er litt mindre fargesterke, men på meg sitter de veldig jevnt og fint på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 23:21   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Ikke bare holder øyeskyggen mye bedre med primer, en god primer gjør også at skyggene er lettere å legge og fargene blir mer intense.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Verden ble helt ny, når jeg fikk anbefalt Art Deco sin primer. Jeg skulle nemlig på ball, og øyenskyggen måtte sitte pent i timesvis. Det gjorde den, helt fantastiskl!

Den er kjempegod! Imidlertid så reagerer jeg på den, sikkert fordi jeg bruker primer daglig. Jeg er superfornøyd med Too Faced sine primere (både lemon drop og den vanlige), og jeg synes de er enda bedre enn Urban Decay sin primer som mange holder for å være den beste.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 07:55   #8
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Har brukt Bobbi Brown de siste årene, MAC tidligere.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 08:11   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Av billigmerkene er jeg veldig fornøyd med Isadora.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 09:57   #10
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg er stor fan av Urban Decays Naked-paletter. Nydelige farger, sitter veldig godt om du bruker primer, og fin miks mellom nøytrale og litt heftigere farger i hver palett. (Jeg ble litt hekta, så jeg har alle tre , men du kommer veldig langt med én p.g.a. fargemiksen.)

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 10:01   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg er veldig glad i Chanel sine. Mac har veldig mange fine farger, men synes ikke de sitter like godt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 10:57   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg liker MAC, Inglot og Rouge Bunny Rouge. Dior og Chanel er bortkastet tid og mye penger. Jeg har også akkurat kjøpt Urban Decay Naked Basics, som har en fin samling matte (en har ørlite skimmer) skygger til hverdagsbruk i en kompakt palett.

(Men seriøst orker jeg knapt å bruke andre øyeskygger enn en hudfarget kremskygge til hverdags).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 16-10-14 kl 11:26.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 11:12   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Hva er primer?
Etter at jeg kjøpte øyeskygger fra Mary Kay så er det ingen striper hos meg mer.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 11:14   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Primer er en slags grunning som man legger på øyelokket før man legger skygger. De er ofte litt seige, og gir øyeskyggen noe å gripe fatt i, og derfor blir holdbarheten mye bedre. Jeg liker primeren fra Nars, og den gode, gamle Urban Decay Primer Potion.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 16-10-14 kl 11:25.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 11:23   #15
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg har kjøpt PRIME TIME primer, og den er bare helt fantastisk. Før kunne jeg gå to timer på jobb og streken var klar. Nå holder den fakerten meg gjennom trening!!!! Min er ikke seig, den tørker helt inn på lokket på sekundet og øyenskyggen ligger matt etterpå.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 12:05   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Jeg bruker primer, det har mye å si for resultatet.
Den eneste øyeskyggen jeg har reagert på er den fra Chanel, som ironisk nok også er den dyreste - med god margin.
Tror No7 er det merket jeg er mest fornøyd med.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 18:33   #17
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Bruker bare øyenskygger fra Sisley og har aldri hatt behov for primer.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 18:39   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Takk for alle tips.

Tror jeg prøver noe billig først for det er ikke akkurat ofte jeg bruker øyenskygge.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 19:42   #19
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Takk for alle tips.

Tror jeg prøver noe billig først for det er ikke akkurat ofte jeg bruker øyenskygge.

Da kan jeg anbefale øyenskyggene til Isadora, de er minst like bra som de dyre merkene jeg har prøvd. Jeg har forøvrig aldri hatt behov for primer, verken når jeg bruker Isadora eller andre øyenskygger.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:38   #20
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste øyenskyggen?

Etter at jeg kjøpte primer har alle skyggene sittet perfekt. Så bare kjøp billig med en god primer, det er mitt tips.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no