Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg fryser i hjel

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-16, 20:23   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Tja, jeg syns at 10% varmetap gjennom en kroppsdel som allerede er dekket av noe som insulerer (hår) er ganske mye, jeg. Man blir selvfølgelig kaldere hvis man velger å gå uten bukse, men med lue (naturlig nok, siden huden på bena ikke nyter samme beskyttelse som den på hodet, selv om man har mye hår på bena). Men det gjør vel de færreste, som allerede fryser. Min erfaring er at det viktigste for å unngå å bli kald er lue, varme votter og varme sko, ikke nødvendigvis en enda tykkere jakke eller stilongs under buksa.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 20:48   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Devold breeze longs er tynn og god, Iris sin ull/silke likedan. Eller ullstrømpebukse fra Wolford.

Jeg ser ut som de har gravd meg ut av ei snøhule når jeg kommer på jobb om dagen, forfengeligheten får bare ligge, jeg fryser!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 20:57   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Tja, jeg syns at 10% varmetap gjennom en kroppsdel som allerede er dekket av noe som insulerer (hår) er ganske mye, jeg. Man blir selvfølgelig kaldere hvis man velger å gå uten bukse, men med lue (naturlig nok, siden huden på bena ikke nyter samme beskyttelse som den på hodet, selv om man har mye hår på bena). Men det gjør vel de færreste, som allerede fryser. Min erfaring er at det viktigste for å unngå å bli kald er lue, varme votter og varme sko, ikke nødvendigvis en enda tykkere jakke eller stilongs under buksa.

Jeg sover ganske mye utendørs, og har samme erfaring som deg. Kan ligge i soveposen min og skjelve av kulde, også løser det seg bare ved å ta lue på. Har erfart det så mange ganger at ingen her sover uten lue ute, med mindre det er minimum 15+ grader.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 21:24   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har erfart det så mange ganger at ingen her sover uten lue ute, med mindre det er minimum 15+ grader.

Jeg for min del har erfart at ingen her sover ute i det hele tatt. *stuegris omgitt av stuegriser*

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 21:26   #25
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Devold breeze longs er tynn og god, Iris sin ull/silke likedan. Eller ullstrømpebukse fra Wolford.

Jeg ser ut som de har gravd meg ut av ei snøhule når jeg kommer på jobb om dagen, forfengeligheten får bare ligge, jeg fryser!

Har du tips til butikker som har de to alternativene du nevner? Særlig den fra Devold tenkte jeg på?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 21:27   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg for min del har erfart at ingen her sover ute i det hele tatt. *stuegris omgitt av stuegriser*

Ikke her heller. Mitt soverom hadde 6.5 grader i går da jeg våknet, iskaldt. Det holder i massevis for meg.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 22:05   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Jeg er stor fan av ull, og er veldig frossen av meg. Jeg bruker longs og trøye av ull daglig, gjerne fra Kari Traa, Devold, Janus eller Norheim. Handler mye ull hos XXL, og noe hos Coop OBS.
På jobb bruker jeg dette under jeans og hjemmestrikket ullgenser eller Ullvang Rav ullgenser. Sistnevnte er deilig pga høy hals. Ute bruker jeg foret Bergansbukse, dunjakke, gode luer(Norrøna har varme som holder mot endel vind), buff og gode strikkavotter. Har vindvotter jeg bruker over vottene om det er vind. På bena bruker jeg ullsokker fra butikken, hjemmestrikkede ullsokker, selskinnssko eller noen varme Timberlandsko.
For meg er det mye viktigere med komfort enn å se fjong ut, så her handler det om å være praktisk kledd til min jobb og fritid der jeg er en god del ute+at jeg kjører til og fra jobb i en bil som bruker evigheter på å bli varm.
Fryser gjør jeg uansett.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 22:16   #28
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Fryser? Jeg har ikke brukt strømpebukse eller stillongs siden 1985, bortsett fra når jeg går på ski, under skibuksen, og fryser utrolig sjelden. Ekte viking?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 22:50   #29
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Jeg bruker tynne ullknestrømper når det er skikkelig kaldt. Hvis det blir varmt på jobben, er det bare å dra de av seg. Har tynne sokker liggende på jobben som jeg kan skifte til. Så bruker jeg varme, litt høye vintersko på vei til jobb, og har en dunvinterjakke som går til midt på låret. Det funker bra for meg.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 22:51   #30
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Jeg er skjørt-og kjoledame, og tåler kulde på knær og legger overraskende bra, så jeg har klart meg med ullstrømpebukse, tynne ullsokker, høye forede støvletter, lang dunjakke, hansker, skjerf og lue. Har tidvis stillongs over, og hvis det blir kaldere enn nå (-14 her) kan det hende jeg drar skibuksen over. Jeg har forøvrig erfart hvor mye hjelper til og med innendørs denne uken, da varmen ikke virket på kontoret en hel dag og det var vanvittig kaldt ute. Jeg så komisk ut, men jeg ble varmere. Kunne ikke falle meg inn å gå uten lue nå, sveisen kan en da bare fikse når en kommer på jobb. Jeg ofrer glatt eleganse for å slippe å fryse, så tar jeg bare av ekstra lag, fikser frisyren og skifter sko på jobb. Hvis jeg bare skal kjøre bil og rett hjem bruker jeg ikke i nærheten av så mye klær, bilen blir ganske fort varm. Lue der også, og hansker i starten.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 23:02   #31
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg fryser ihjel

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du tips til butikker som har de to alternativene du nevner? Særlig den fra Devold tenkte jeg på?

Jeg har bare sett Devold sin på Devold outlet i Vestby, men har ikke XXL Devold tro?

Iris finnes på Spar-Kjøp, mulig Bogerud også har ull/silkevarianten.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 23:09   #32
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Jeg har masse ull altså. Både Kari Traa, Brynje og andre ting. Men det passer ikke helt i jobbsammenheng. Jeg har også tykke deilige luer og ullvotter og Hestra hansker som jeg bruker til friluftsliv.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 23:16   #33
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Gidder ikke fryse, kler meg i ull, gjerne longs, langermet trøye, ullkjole og lang ullcardigan. Ute er det dunparkas, støvletter med saueskinnsfôr, ull-lue, ullskjerf og ullvotter. Det holder det, men tar av cardiganer når jakka skal på. Skal jeg være lenge ute, bruker jeg ull-underbukser også.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 09:07   #34
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har masse ull altså. Både Kari Traa, Brynje og andre ting. Men det passer ikke helt i jobbsammenheng. Jeg har også tykke deilige luer og ullvotter og Hestra hansker som jeg bruker til friluftsliv.

Nå vet ikke jeg hvordan du kler deg på jobb, men det finnes mye pent ulltrøy som ikke er sportstøy. Jeg har fine gensere og cardigan. Kjoler finnes i alle fall i ull og jeg regner med penbukser og jakker også er å få i ull. En singlet kan man ha under det meste. Jeg skreller også av meg stillongs fra under buksa hvis det er for varmt inne. Tar bare en tur på toalettet når jeg er fremme. Man trenger ikke se ut som man skal på skitur for ikke å fryse.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 10:47   #35
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Votter og luer og slikt som brukes til friluftsliv kan vel også brukes til og fra jobb? Jeg bruker heller ikke Kari Traa-trøyer på jobb, men det finnes jo masse fin ull å få kjøpt. Ellers er jeg varm () tilhenger av lag på lag, så kan en heller skrelle av når en kommer på jobb. Da gjør det jo ikke noe å ha en ulltrøye av det sporty slaget heller, hvis en har noe annet under.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 13:19   #36
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har masse ull altså. Både Kari Traa, Brynje og andre ting. Men det passer ikke helt i jobbsammenheng. Jeg har også tykke deilige luer og ullvotter og Hestra hansker som jeg bruker til friluftsliv.

Dersom det du har på deg på vei til jobb ikke passer til å bruke på jobb, så er det vel bare å skifte klær?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 15:01   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har masse ull altså. Både Kari Traa, Brynje og andre ting. Men det passer ikke helt i jobbsammenheng. Jeg har også tykke deilige luer og ullvotter og Hestra hansker som jeg bruker til friluftsliv.

Om du tar en titt i min tråd om pene ulltrøyer finner du mange tips til pent blondeundertøy i ull. Og til og fra jobb må man nesten finne seg i å bruke lue og votter når det er 10-20 minusgrader altså. Det er ingen som mener at du skal gå med det inne på jobb. Det folk flest gjør er å gå på toalettet og ta av seg evt. stillongser under buksa, eller de andre lagene som gjør at inneliv er varmt og klumpete. Hestra har for øvrig en stor kolleksjon som ikke er beregnet på friluftsliv, med egen flagshipstore i Bogstadveien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 20:51   #38
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Jeg bruker en del av det, blant annet Hestra hanskene til og fra jobb. Jeg har også ull singletter og noen ulltrøyer som fungerer fint under dressjakken. Det er vel mest tynn stilongs jeg trenger. I dag hadde jeg vanlig ullstilongs under buksen, og det fungerte helt fint. Frysepinn som jeg er skal det visst en del til før jeg blir for varm.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 20:53   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Jeg har brukt ullsinglet og finere, tykkere ullgensere over siden høsten, for vi har det kaldt på jobb. I halsen har jeg hjemmestrikket skjerf, godt og varmt, ull selvsagt.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 20:55   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Men hva slags ytterjakke bruker du? Jeg deler livet mitt inn i før og etter dunkåpa.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no