Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Foundation til eksemhud

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-16, 09:50   #1
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Foundation til eksemhud

Jeg lurer på om dere har tips om foundation/underlagskrem som kan passe til eksemhud? Jeg sliter med seborreisk eksem i ansiktet og de få gangene jeg har prøvd foundation så har jeg i etterkant fått store problemer med huden, eksemet har blusset kraftig opp. Eksemet gjør at huden min ser rødmusset ut og jeg skulle ønske jeg kunne bruke foundation av og til for å jevne ut hudtonen/skjule rødheten, særlig i festlige og spesielle anledninger. Jeg har hørt at mineralpudder skal være bedre for de med ømfintlig hud?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-16, 10:41   #2
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foundation til eksemhud

Nå har jeg ingen erfaring med kremer, men eldste (atopiker som reagerer på ALT) bruker pudder, og det ser så bra ut!
Clinique almost powder makeup.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no